tanımamak?

517 46 8
                                    


1.23

Tıklanılan kapının sesi ile izlediği televizyondan gözlerini  ayırmıştı sarı saçlı adam. Gelenin kim olduğunu tahmin etmek onun için zor değildi maalesef, her sabah saat tam 10:13 de tıklanır dı kapıları üst komşuları tarafından.

"Tatlım kapıya bakar mısın?"

Annesinin kısık sesini işitti. Üştüttüğü her halinden belliydi ama ilaç kullanma konusunda oldukça inatçı bir anneye sahipti.

"Yataktan neden kalktın? Odana git anne sana birazdan çorba ısıtır getiririm" diyerek tekrardan çalınan kapının oraya doğru gitti. Annesi odasına gitmiş büyük ihtimal tekrar çiçekli örtüsüne sarınmıştı.

Açtığı kapıda beklediği yüzle karşılaştı. Giydiği sıfır kol yüzünden omuzundan itibaren görünen dövmeleri göze çarpıyordu ilk adamın.

"Ne için gelmiştiniz?" Soğuk sesiyle konuştu. Her ne kadar doğduklarında beri birbirlerini tanısalarda jimin gram yakınlık kurmak istemiyordu gence karşı.

"Bayan Park'ın hasta olduğunu duydum. Geçmiş olsun demek ve bunları vermek istemiştim"

Elinde tuttuğu küçük poşeti şimdi fark ediyordu. Ne tatlı derdi normalde insanalar bu duruma ama jimin'in hiç hoşuna gittiği söylenemezdi. Poşetin üstünde iki sokak aşağıda olan eczanenin ismini gördüğünde bıkkınlıkla döndü gence

"Annemi düşündüğünüz için teşekkürler ama eğer onu azıcık tanımış olsaydınız ilaç kullanmadığını bili-"

"Kim gelmiş jimin? Jungkook,Hoşgeldin evladım"

Akan burnunu mendile silen annesine baktı. Yok muydu bu kadının jungkook sevgisi!

Kapı dışında ki gencin evlerine doğru adım attığını fark ettiğinde hızlıca poşeti elinden kapmış
"Teşekkürler" diyerek kapıyı kapatmıştı. Duruma ne Bayan Park ne de jungkook şaşırmıştı. Her zaman böyle olurdu zaten

"Çok iyi çocuk aslında. Niçin bu kadar sertsin ona?"

"Tanımadığım herkese böyleyim biliyorsun. Hadi yatağına geç sen bende çorbayı ısıtıp ilaçlarla birlikte getireceğim sana"

İlaç içmeyen annesinin sırf jungkook aldığı için ilaçları içeceğini biliyordu. Bu yüzden ilaç konusu zorlamak yerine annesinin sağlığını düşünmek istiyordu.

"Tanımadığın mı? Hatırladığım kadarıyla siz beş yaşındayken ilk öpücüğünü almıştı jungkook?"
Diyerek odasına yürümüştü kadın. Annesinin, jungkooka karşı böyle bir tutum sergilemesi den hoşlanmadığının farkındaydı.

Hem o zamanlar beş yaşındalardı ve o öpücüğün sonucu jungkook'un kafasına elindeki oyuncak kürekle vura vura çocuğu ağlatalı seneler olmuştu.

Herkese merhaba 🫶🏻
Şimdi ilk bölümü attım ama bu bölüm zaten uzun zamandır vardı. Şuan taslakta bir kaç bölümün var onları da bayram sonrası gibi yayınlama imkanım var
Şimdiden okuduğunuz için çok teşekkür ederim 💓

wrong kiss | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin