öpüşün artık (adminden)

179 28 23
                                    


1.23

Ben sınır koyacağım:(
Yıldız:30
Yorum:10
Yazım yanlışları olabilir ( hemde çok) sonra düzeltirim lütfen görmezden gelin<3333







"şimdi biliyorsunuz ki benimle bu tür konuları paylaşabilirsiniz çocuklar. Sizi yadırgamam ve tam tersine bunu benden saklamanız beni oldukça üzer"

Tamam şanslılardı ki jungkook boynunu yaladığı sırada annesi içeri girmemişti, İkisini sadece sarılırken yakalamış ama oğlunun jungkooka bu tür bir sarılma vermeyeceğini bildiğinden aralarında bir şeyler olduğunu ima etmişti. Duydukları da vardı tabi.

İki genci de karşına oturtan bayan Park hâlâ ağızlarından 'evet' lafını duymaya çalışıyordu. Jungkook ne zaman yüzündeki kocaman gülümseme ile bir şey demeye kalksa jimin ayağına bir tekme atarak onu susturuyor ona en sert bakışlarını atmaya başlıyordu.

"Bazen iki erkek bir birine karşı bir şeyler hiss-"

"Anne kes şunu sadece sarılıyorduk" diye atıldı jimin. Jungkook şaşkın bakışlarını jimine ileterek
"Sadece sarılıyor muyduk?" Diyerek bayan Park'ın tekrar kafasını karıştırıyordu.

Siyah saçlı gence döndüğünde gerçekten yumruğunu geçirmemek için zor duruyordu. Annesinin dilinden belki yarım saat içinde kurtulabileceklerken her ortaya bir laf atışında bu süre uzuyordu.

"Annem içeri girdiğinde başka bir şey yapıyor gibi bir halimiz mi vardı jungkook"
Jungkook gözlerinde ki sinsi ve planlı parıltıları sarışın olana göndermekten çekinmiyordu. Bayan Park'ın önünde bile tekrar sarışın olana atılmamak için zor duruyordu.

"Bilmem, ne yapıyorduk ki?" Diyerek iyice sırıtmıştı.

"Tanrım" diyerek dikkatleri üzerine çekti kadın. İkiside kadına döndüğünde annesi telefondan ikisine bir mesaj gösterdi.

"Bu geçenlerde alt komşumuz olan emekli edebiyat hocasından gelmişti. Tanrım ben bu adama inanmayıp siz yokken kapısına girip tehditler yazdırdım 'çocuklarımdan uzak dur' diye, adam haklı çıktı"

Jimin biraz daha eğilerek mesajı okumuya çalıştı ama daha sonra annesinin anlattığı adam aklına gelince asansörde olanlar  gözlerinin önüne gelmişti.

Jungkook yanında ki sarışına iyice yanaşarak (kesinlikle telefonu daha iyi görebilmek için kesinlikle) telefona eğilmiş yazılan mesaja bakmıştı.

"Bayan Park iyi günler, lütfen laflarımı yanlış anlamayıp beni anlayışla karşılaşacağınızı düşünerek bunu yazıyorum. Oğlunuz Jimin ve üst komşunuz olan Jeon Jungkook'u geçenlerde asansörde uygunsuz bir pozisyonda görmüş bulunmaktayım. Gençlerin arasında olanlar beni ilgilendirmemektedir elbeete sadece bu tür davranışları lütfen daha uygun yerlerde yapmakta bulunsunlar. Anlayışınız için için şimdiden teşekkürler"

"Hadi be ispiyonlamış bizi"
Jimin jungkook'un kafasına gerçekten yapıştırdır. Annesi Jimin diyerek sertçe uyarmış ve saçına yapışmadan oğlunu geri çekmişti.

"Anne bu mesajda yazan kesinlikle yalan! Uygunsuz bir pozisyonda ne demek tanrı aşkına sadece biri bize yardım etsin diye bekliyorduk"

"Sadece jimin beni öpüyordu Bayan Park o kadar" diyerek fikrini belirtti Jungkook. Zor durumda kalmış bir Jimin gerçekten çok hoşuna gidiyordu. Onu farklı türlerde de zor durumda bırakmak istiyordu.

"Jeon seni gebertirim" diyerek tekrar atılmaya çalıştığında annesi jimini yakasından tutarak geri çekmişti.

"Bana bakın yoksa siz böyle dizilerde ki gibi  böyle " diyerek derin bir nefes aldı kadın. Eğer aklında ki şeyse şuraya düşer bayılırdı.

wrong kiss | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin