7.BÖLÜM; Kız İsteme

513 23 13
                                    

İyi okumalar🌜

§

"Bekliyorum
Öyle bir havada gel ki,
Vazgeçmek mümkün olmasın."

Orhn Veli Kanık

§

Barlas;Adamlara söyledim.Birazdan yola çıkacaklar teyzeni ve çeyizini almak için.Konum at.

Siz;Konum.

Görüldü.

Az önce bana görüldü mü atmıştı o?
Tam bir gıcık resmen.Zaten adamın attıgım mesaja ne demesini bekliyordum ki? Oha çok güzel konummuş demesini mi?

Kafamdaki düşüncelerden kurtulup teyzeme onu almaya geleceklerini söyleyip hazırlanması için teyzeme mesaj attım.

Ve okul müdürünü aradım izin almak için.

"Alo?" dedi telefondan gelen ses.

"Rıfat Bey yarın için izin almak için aramıştım ben."

"Tamamdır Efsun.Ama maaşından kesilecek haberin olsun.Bunu okul grubuna da yazacağım öğrenciler gelmesinler."

Onaylayan bir ses çıkardıktan sonra telefonu kapattım.Dişlerimi fırçalayıp yatağa girdim.Bugün çok yorulmuştum.

Çalan alarm sesiyle gözlerimi açtığımda yatakta doğrulup alarmı kapattım.

Yataktan kalkıp banyoya yöneldim.İhtiyaçlarımı giderdikten sonra mutfağa giriş yaptım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra telefonumu aldım saate bakmak için.Ve bir bildirim geldiğini farkettim.

Barlas;Hazırlan seni almaya geliyorum.

Siz;Daha yeni kalktım.Dokuzda gidelim.

Barlas;Annem erkenden kalktı.Gidelim yetiştiremeyiz diyor.Hızlı ol.

Siz;Peki.

Telefonumu kapaltıp hızlıca dolabımdan birşeyler seçtim.Kayınvalidem de gelecekti ve ona güzel görünmek istiyordum.

Kayınvalidem de gelecekti ve ona güzel görünmek istiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Beğenmeyen kendi kafasındaki ile devam etsinn)

Hafif bir makyaj yapıp Barlas'ı aramak için telefonumu elime aldım.
Bir kere çaldıktan sonra açıldı.

"Alo?" diye bir ses geldi telefondan.

"Ben hazırım gelebilirsiniz." dedim.Bir yandan da aynaya bakarak elbisemi düzeltiyordum.

"Geldik zaten.Aşağı in." dediğinde gözlerim açıldı.

"Neden haber vermiyorsun?"

GİRDAP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin