15

7.2K 584 170
                                    

Küçük çocuğun aldığı mesajla nefesi kesilirken telefonun ekranını kapattı ve yatağının üzerine bıraktı. Oturduğu yerden kalkıp minik adımlarla odada gezmeye başladı, ne yapacağı hakkında bir fikri yoktu. Gitmek istemiyordu ama zorundaydı.

Odada tur atmayı bırakıp kapının önünde durdu, korkudan titreyen elleriyle kapının kilidini açıp kafasını koridora doğru uzattı. Bir umut Taehyung'u görmek istemişti. Kendisi her ne kadar mesajlarda soğuk yapıp gitmesini söylesede uzaklaşmak istemiyordu. Soğuk yapması kendi tercihi değildi, zorunda kalmıştı.

Odasından çıkıp boş koridorda küçük adımlarla yürümeye başladı. Abisinin odasının önüne geldiğinde durdu, kafası önüne düşerken neler olacağını düşünüyordu. Dolmaya başlayan gözlerini sıkıca kapattı ve bir süre öylece kaldı. Gözlerini tekrar açtığında derin bir nefes alarak kapıyı tıklattı.

İçeriden sert bir şekilde "Gel!" Sesini duyduğunda kalbinin ritmi hızlanırken yavaşça kapıyı araladı. Ne olursa ne olmaz diye elinin tersiyle gözlerini ovuşturdu ve kapıyı tamamen açıp içeriye girdi.

Kafasını kaldırdı, abisinin sinirli gözleriyle göz göze gelmesiyle vücudu titremişti. Stresle dudaklarını dişliyordu, abisinin diyeceği şeyi korkuyla bekliyordu. Tek isteği öğrenmemiş olmasıydı.

"Doğru mu Jeon?" Çocuğun nefesi kesilirken başından kaynar sular dökülmüştü. Aklından bin bir türlü şey geçiyordu şimdi. Ne diyecekti? Ne yapacaktı? Çıkmaza düşmüştü. Sertçe yutkunup gözlerini kaçırdı.

"Ne doğru mu abi?" Abisinin sinirli bir şekilde nefes alışverişi onu oldukça geriyordu. "Ne olabilir Jungkook! Öptün mü onu?!" Çocuk yerinde irkilirken kafası yeniden önüne düştü. Titriyordu, korkuyla abisinin karşısında titriyordu.

"Mingyu mu söyledi?" Küçük kendi sesini zor duyuyordu. Ancak karşısında oturan abisi çoktan ayaklanmıştı. Bunu gören çocuk geriye doğru yavaş yavaş adımlamaya başladı. "Öptün yani öyle mi? Doğru anladım değil mi?"

Jungkook korkuyla geriye doğru ilerlerken hızlıca arkasını döndü ve odadan çıkmak için hamle yaptı ancak kolundaki el onu durdurmuştu. Çocuğun ağzından bir hıçkırık kaçmıştı çünkü abisi neredeyse tüm gücüyle kolunu sıkıyordu.

Kenara fırlatıldığında duvara çarpmasıyla acıyla mırıldandı ve yere eğildi. Göz yaşları çoktan yanaklarından süzülmeye başlamıştı. Dizinde hissettiği acıyla bağırdı, eli dizini tuttuğunda göz yaşları daha da hızlanmıştı.

Yakasındaki iki el ve yüzüne çarpan nefeslerle sıkıca gözlerini kapattı. "Sen kafayı mı yedin!" Yüzüne geçirilen yumrukla abisinin kolları arasında çırpınmaya başladı. Karşısındaki büyük adam ise bırakmaya niyetli değildi.

Aşık olmak, sevmek suç muydu? Neden dayak yiyordu?

Hıçkırıklara boğulurken bir anda kapının açılmasıyla korkuyla irkildi. Kimin geldiğini iyi biliyordu ama bakmaya cesareti yoktu. Abisi o tarafa doğru döndü. Jungkook son gücüyle bağırmaya çalıştı. "Git!"

Abisi kendisine doğru döndü. Yediği tokatla yeniden canı yanmıştı. Ancak fazla geçmeden üzerindeki abisini durduran birşey olmuştu. O da Taehyung'un büyük adama çıkışmasıydı. Ona da vuracak diye Jungkook korkuyordu, zarar görsün istemiyordu.

"Ne yaptığını zannediyorsun sen!" Abisi ayağa kalkmış esmerin önünde durmuştu. Omzundan ittirilmesiyle geriye doğru sendelemişti. "Sen birde konuşuyor musun?" Abisinin sinirli bir şekilde söylediği şeyi esmer umursamış gibi görünmüyordu.

"Jungkook kalk, gidiyoruz." Karşısındaki adam sinirle yüzüne bir yumruk savurduğunda Taehyung kurtulmuş ve abisinin diz boşluğuna bir tekme geçirmişti.

Jungkook korkuyla hızla ayağa kalkmıştı ancak dizindeki acıyla kısıkça inlemiş yeniden yere eğilmişti. Bunu gören esmer yere düşen abisini umursamadan hızlıca küçüğün yanına gidip onu kucağına almıştı.

Abisi ayağa kalkmadan ikili hızlıca odadan çıktı ve kapıyı kilitledi. Birkaç dakika sonra kapıya atılan yumruğun sesi koridorda duyulmuştu ancak Taehyung ve Jungkook çoktan gitmişlerdi.

Arabaya bindiklerinde dayak yiyen çocuk kendisini tutamayarak yeniden hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı. Esmer miniğine doğru döndü. Islanan yanaklarını silip eğilerek gözünün kenarına bir öpücük kondurdu.

"Kim söylemiş abine, anlat bana miniğim." Çocuk derin bir nefes aldı ve kafasını esmerin omzuna koydu. Ona merakla bakan çocuk ise rahatlaması için elini bacaklarında gezdiriyordu. "Mingyu..." dedi zorlukla. Yeniden dolan gözlerine engel olamıyordu.

"Fotoğrafımızı çekmiş Taehyung." Diyerek yeniden ağlamaya başlamıştı. Sakinleşemiyordu. Dizi acıyor, yüzüne yediği yumruk ve tokat hâlâ canını yakıyordu. "Geçecek miniğim." Saçında hissettiği ellerle gözlerini kapattı.

Ancak gitmeleri gerekiyordu, bu yüzden kafasını kısa süre sonra kaldırıp koltuğa yasladı. Esmer hissettiği boşlukla eğilip bu seferde yanağını öptü ve arabayı çalıştırdı. Jungkook uzanıp camı biraz aralayarak temiz havanın içeriye girmesine izin verdi.

Kurumuş olan dudaklarını ıslatıp yolu izlemeye başladı. Arabayı süren çocuğun bir eli hâlâ bacağındaydı. Kendiside daha iyi hissetmek amacıyla elini bacağındaki elin üzerine yerleştirdi.

Nereye gittikleri hakkında hiçbir fikri yoktu, bildiği tek şey şuan da güvende olduğuydu. Kapatmış olduğu telefonunu eline aldı ve ekrana baktı. Gelen sayısızca mesaj vardı. Özellikle Yoongi'ye attığı son mesajdan sonra. Evine geleceklerini biliyordu, o yüzden daha geç olmadan numaranın üzerine tıkladı.

Telefonunu kulağına yaklaştırdı, karşıdan gelen sesle derin bir nefes aldı. "Evde değilim." Yoongi'nin endişeli sesi ne olduğunu sorarken çocuğun sesi kesildi. Bu sefer ardından Jimin'in 'Jungkook!' Diyerek bağırması duyuldu.

"Taehyung ile gidiyoruz. Beni merak etmeyin, konum atacağım." Karşı taraf nereye gittiği hakkında kendisini soru yağmuruna tutarken telefonu kapattı ve kenara bıraktı. Cevap verecek ya da açıklayacak hali yoktu zaten nereye gittiklerini de bilmiyordu.

Bir sonraki bölüm uzun olacak diyip daha kısa yazan tek yazar ben olamam değil mi??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir sonraki bölüm uzun olacak diyip daha kısa yazan tek yazar ben olamam değil mi??

Düzenlemeden atıyorum sizi bekletmemek için, yazım yanlışları varsa kusuruma bakmayın.

Böyle bir fice böyle duygusal sahneler gitmiyor gibi sanki, daha çok kaosa gerek var sanki🤗

Önerilerinizi ve  şikayetlerinizi yazmayı unutmayınn.

60 yorum sınırı.

Taekook best çift iyi günler💫

Kiss || Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin