Yeonjun, eve dönerken Beomgyu'yu aklından çıkaramamıştı. Bir türlü aklından o gülümsemesi gitmiyordu.
Neden böyle olduğu hakkında hiç bir fikri yoktu fakat düşünmemeye çalışarak eve girdi.
Sevgilisi, mutfakta kendilerine yemek hazırlarken görünce gülümsedi. Kendisini böylece sanki işten gelmiş koca gibi hissediyordu ve bu onu mutlu ediyordu.
Sessizce sevgilisinin arkasına gelip sarıldı elinde ki laleleri bırakmadan.
"Benim güzel sevgilim yemek mi hazırlarmış?"
Sevgilisi gelen ses ile irkilip başını arkaya çevirdi ve sesin sahibine baktı. Tezgah ile onun arasında kaldığı için kaçacak yeri yoktu.
"Hep yapıyorum ya Yeonjun-ah"
"Olsun, hep yap bende hep söylerim"
Hafifçe ondan ayrılıp laleleri ona uzattı.
"Asla sizin gibi güzel olamayacak bu laleleri alırsanız benim gibi bir dağ ayısını da affeder misiniz Kang Taehyun?"
Taehyun, sözü ile hafifçe kıkırdadı ardından laleleri alırken konuştu.
"Elbette affederim Choi Yeonjun"
Yeonjun, affettiğini duyunca gülümsedi ardından eğilip sevgilisinin dudaklarına kısa bir öpücük kondurup çekildi.
"Sana yardım etmemi ister misin bitanem?"
"Önce bunları diğer lalelerin yanına koyabilir misin ben doğramayı bitirince su alıp gelirim"
"Peki güzelim"
Gülümseyerek onun elinden laleleri aldı ve balkona çıkıp laleleri diğer lalelerin yanına yerleştirdi.
Yerleştirirken aklına yeniden Beomgyu gelmişti. Çiçekleri bile diğer lalelerden daha güzel ve daha belliydi.
Beomgyu'yu düşünüp çiçeklere bakıp gitmişken arkasından gelen Taehyun laleleri koyduğu yere dikkatle su dökerken konuştu.
"Noldu sevgilim, neye daldın?"
Yeonjun, onun sesi ile irkilip ona baktı ardından gülümseyip yerinde doğruldu.
"Yok birşey bebeğim, dalmışım işte"
Taehyun, anlamışça başını salladı ardından suyu döktükten sonra o da doğrulup lalelere baktı.
"Bu laleler çok güzel, diğerlerinden daha canlı ve rengi daha belli. Kokusu da çok daha hoş ve yoğun,"
Taehyun büyük gözleri ile bakışlarını yanında ki siyah saçlı sevgilisine çevirdi.
"Nereden buldun bunları?"
Yeonjun, sevgilisinin sorusu ile kendi kısık gözlerini onun büyük gözleri ile birleştirdi ve sorusunu yanıtladı.
"Yeni açılan çiçekçi varmış caddenin sonunda. Oradan aldım"
"Beraber gidebilir miyiz oraya? Çok hoşuma gitti çiçekler, eminim diğerleri de güzeldir"
Heyecanla konuşan sevgilisinin haline gülümsedi Yeonjun.
"Evet, güzeldi diğerleri ve gideriz tabii ki de"
Taehyun gülümsedi ardından hafifçe ona sarıldı. Yeonjun da gülümseyip ona sarıldı.
Tabii, Yeonjun sorusunu yanıtlarken çiçeklerden daha güzel olduğunu düşündüğü Beomgyu vardı aklında.
🌷🌷🌷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tulip / yeongyu ✔
FanfictionYeonjun, sevgilisi Taehyun'un gönlünü almak için onun en sevdiği çiçek olan lalelerden almak için çiçekçiye gider. "Laleler kadar zarif ve güzelsin Beomgyu, bunu asla unutma" |minific| main ship: yeongyu side ship: tyunning