7🌷(f)

260 27 59
                                    

Birkaç ay sonra...

Beomgyu, son müşterileri de yolladıktan sonra derin nefes verdi. Dükkanın satışları birkaç ayda oldukça artmıştı.

Bu süre zarfında diğer üçlü de kendi yanında çalışmaya başlamışlardı. Beomgyu Yeonjun'un yanına taşınmış, Taehyun da Kai'nin yanına taşınmıştı.

Kai ve Taehyun da sevgili olmuşlardı tabii ki.

Ayrıca bu süre zarfında dörtlü yakın olmuşlardı. Her gün dükkanda görüşmeleri yetmiyormuş gibi bir de bazen birbirlerinin evlerine bile gidip sabahlıyorlardı.

Beomgyu, yorgunlukla kendisini sandalyeye atmıştı. Ardından başını geriye verdi gözlerini kapatıp. Bu sırada Yeonjun ona baktı ardından kıkırdayıp onun önüme geldi. Hafifçe eğilip kollarını sandalyenin iki yanlarına koydu ve yüzünü onun yüzüne yaklaştırdı.

"Sevgilim yorulmuş mu?"

Beomgyu, onun sesi ile gözlerini aralayıp ona baktı. Yakın olmaları anında yanaklarını kızartmış ve onun omzuna vurmuştu.

"Ya Yeonjun, çekil"

Yeonjun sözü ile sırıttı ardından kıkırdadı.

"Hoşuna gidiyor sanıyordum"

"Gidiyor da birisi falan gelir diye diyorum"

"Hadi ama, Taehyun ve Kai hep gizli gizli öpüşüyorlar"

"Sizin gibi böyle ulu orta da yapmıyoruz en azından hyung"

Arkadan gelen Kai'nin sesi ile ikili direkt oraya bakmışlardı. Kai'nin yanında Taehyun da vardı.

Yeonjun, yavaşça yerinde doğrulup Beomgyu'nun önünden çekildi.

"Sizin gibi profesyonel değiliz biz"

"Bizden taktik öğrenin biraz o zaman"

Kai'nin sözü ile Taehyun ve Beomgyu kıkırdamışlardı. Yeonjun dik dik Kai'ye baktı.

"Görüşücez seninle"

"Görüşelim seve seve"

Kai'nin sözü üzerine Beomgyu ve Taehyun tekrar kıkırdamışlardı.

Yeonjun göz devirdi bu sefer. Ardından kapının çanının çalması ile müşteri geldiğini görünce Beomgyu ayağa kalkacakken Yeonjun sen kal işareti verip bu sefer kendisi müşterinin yanına gidip o ilgilenmeye başlamıştı.

Beomgyu ona baktı daha sonra ayağa kalkıp arka tarafta ki lalelerin yanına gitti.

Taehyun ile lalelere çok dikkat ediyorlardı. En çok satanlar genelde laleler olduğu için ve ikisinin de favorileri olduğu içindi tabii ki.

Eline aldığı su ile laleleri sulamaya başladı. Müşteri kısa sürede gidince Yeonjun onun yanına geldi. Bir süre onu izledikten sonra konuştu.

"Laleleri bugün sulamadınız mı hayatım?"

"Hayır, fazla müşteriden dolayı unutmuşuz. Şimdi aklıma geldi"

Laleleri suladıktan sonra suyu yerine koydu ve yerinde doğrulup lalelere baktı.

Renk renk laleler özenle dizilmiş, capcanlıydı hepsi. Beomgyu gülümsemeden edemedi lalelere bakarken.

Yeonjun ise ona bakıyordu hafif tebessüm ile.

"Laleler kadar zarif ve  güzelsin Beomgyu, bunu asla unutma"

Beomgyu, onun sözü ile ona baktı. Ardından sıcak gülümsemesini ona sunup sıkıca sevgilisine sarıldı.

Yeonjun da gülümseyerek laleler arasında ki en güzel çiçeğe sarıldı, asla ayrılmamak üzere.

🌷🌷🌷

bu fic, benim icin cok degerli olan kisinin dogum gunune ozel yazdigim bir fic.
bitanem, her yerden kutlamama ragmen buradan da kisaca kutlamak isterim.
dogum gunun kutlu olsun. ne kadar senin kadar hediyeler yollayamasam da elimden gelenin en iyisini yapmaya calistim. sana bu fici yazmak icin soz vermistim ve yazdim. uzun uzun fic okuyamadigini bildigim icin senin icin kisa yaptim fici. elimden geldigince kisa kisa yazip begenmeni saglamak icin ugrastim. umarim begenirsin bitanem. dogum gunun kutlu olsun. umarim daha bir suru dogum gunlerini beraber geciririz.
seni seviyorum. 😽🍓🫐🌟
💖🫐 prenses_jisungkalp

tulip / yeongyu  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin