3🌷

292 46 38
                                    

Ertesi gün, Yeonjun Taehyun'un ısrarı üzerine beraber çiçekçiye gitmek için hazırlanmışlar ve çiçekçinin yolunu tutmuşlardı.

Taehyun, sevgilisinin koluna girmiş heyecanla etrafta çiçekçiyi ararken Yeonjun onun bu heyecanı karşısında gülümsemeden edemedi.

Çiçekçiye geldiklerinde Yeonjun bir süre Beomgyu'nun içeride olması için tanrıya dua etti ardından sevgilisi ile içeriye girdiler.

Taehyun, içeri de çiçeklere hayranlıkla bakıp incelerken Yeonjun gözleriyle Beomgyu'yu arıyordu. İçten içe merak etmişti onun nerede olduğunu.

Bir süre sonra güneş gibi iç ısıtıcı gülümsemesi ile karşılarında beliren Beomgyu'yu görünce tanrıya teşekkür etti Yeonjun.

"Nasıl yardımcı olabilirim?"

Beomgyu'nun sesi ile Taehyun ona baktı ardından hafif gülümsemesi ile konuştu.

"Laleler hangi tarafta acaba?"

Beomgyu, gelen soru karşısında kısa süre gözlerini Yeonjun'unun gözleri ile birleştirdi ardından tekrar Taehyun'a bakıp kendisini takip etmesi anlamında işaret verip ilerlemeye başladı.

Taehyun peşinden ilerlerken Yeonjun, Beomgyu'nun kendisine olan bakışlarında kalmıştı bir süre. Bakışları bile çok güzeldi, fakat sanki birşey demek istermiş gibiydi.

Üstelememeye çalışarak ikisinin peşinden ilerlemeye başladı. Onların geldiklerini fark edince biraz geride duraksadı. Fark etmeden Beomgyu'nun yanında durmuştu. Taehyun içeride laleleri incelerken Beomgyu, hafifçe Yeonjun'a yaklaşıp fısıldadı.

"Sevgilin mi?"

Yeonjun, onun sorusu ile ona bakıp başıyla onayladı. Ardından gözleriyle neden bakışları attı. Sanki birşey biliyormuş gibiydi.

Beomgyu, birşey demeden önüne döndü. Yeonjun hafifçe kaşlarını çattı. Bu durum pek hoşuna gitmemişti. Yan gözle Taehyun'a baktı ardından Beomgyu'nun kolundan tutup oradan çıkıp onu ve kendisini oradan uzaklaştırıp Beomgyu'ya baktı.

"Niye sordun?"

Beomgyu birşey diyememiş, sadece gözlerini kaçırmıştı. Yeonjun bu duruma iyice sinirlenmişti.

"Sevgilimle alakalı birşey falan mı biliyorsun yoksa? Veya onda gözün falan mı var?"

Arka arkaya bıçak gibi gelen sözler işe Beomgyu direkt Yeonjun'a baktı şok olmuşça.

"Hayır hayır, tabii ki onda gözüm yok. Neden öyle birşey olsun-"

"O zaman neden sordun?"

"Sevgilinin laleleri sevdiğini söylemiştin ve o da laleleri sorunca sevgilin olduğunu düşünüp sordum sadece"

"Birşey saklıyor gibisin Beomgyu. Ne saklıyorsan söyle"

Yeonjun'un sözleri ile Beomgyu iç çekip konuşacakken Taehyun'un kendisine seslenmesi ile ikisi de o tarafa baktı. Yeonjun hızlıca Taehyun'un yanına ilerlerken Beomgyu derin nefes alıp telefonunu çıkarıp mesaj kutusuna girdi.

Beomgyu:
Burada
Sevgilisi ile

🌷

tulip / yeongyu  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin