-4-

4 0 0
                                    

Koridorda ilerlemeye devam ettik. Lakin müdürün odasına gitmek için süremiz vardı. Düz gitmemiz gerekirken ani bir dönüş ile kütüphaneye ilerledim

Nasılsa büyülü ormana gidiyoruz. Hazırlıklı olmam gerek. Bir kaç büyü araştıracağım. Benim ani dönüşümle malfoy afalladı ve peşimden geldi.

"Aptal miller yolu karıştırdın" o gülerken göz devirerek "hayır. Ben doğru yere gidiyorum malfoy"

Onu umursamadan hızla yürümeye devam ettim. Bir kaç kitaba baktım ve evet! İstediğim kitabı bulmuştum. Büyüler!

Kitabı iyice araştırdım. Bir çok büyü vardı. İhtiyacıma yarayacak bir kaç büyüyü bir kağıda yazdım ve iyice kafama yerleştirdim.

Kütüphaneden çıkıp müdürün odasına doğru ilerledim. Malfoy orada dikiliyordu.

Yanına gidip beklemeye başladım. Bir süre sonra hagrid denen adam geldi. "Malfoy." Bana baktı "sende miller olmalısın" evet manasında kafamı salladım.

"Vakit kaybetmemeliyiz. Hadi gidelim." Hagrid bizimle beraber yürümeye başladı. Ormana gelmiştik evi zaten ormanın içinde sayılırdı.

Orman çok karanlık ve ürkütücü gözüküyordu. Bu mükemmel! Zaten hagrid'de bizi orada bırakacak ve yanımızda gelmeyecekti. Draco da bundan korkuyor Ya zaten.

Ama ne tür bir şey bulacağız hiçbiri fikrim yok. "Hagrid, acaba biz ne tür bir şey bulacağız? "

"A size söylemeyi unuttum doğru. Bulacağınız taş herkesin bildiği mucizevi bir taş her yerde bulunamaz. Ama bu ormanda bir tane olduğu tespit edildi ve onu arayıp bulacaksınız. Taş, gri parlak üstünde beyaz garip çatlak desenleri olan etkileyici bir taş gördüğünüz anda olduğunu anlayacaksınız. "

Ama biz kocaman ormanı neden gezelim ki? Bunlar saçmalıyor herhalde küçücük bir taş için koskoca orman gecenin bu saatinde gezilir mi? Sanırım herkes delirmiş durumda.

Bir şey demeden draco'yu dürttüm. Bana bakınca gözlerimle hadi gidelim işareti yaptım. İlerlemeye başladık ve arkamı dönüp " daha sonra görüşürüz hagrid. "

Draco etrafa gözlerini patlatmış korku dolu bakışlar gezdiriyordu. "Biliyor musun draco, Sen gerçek bir ödleksin"

"Hah. Kendi adına konuş miller" göz devirdi ve yürümeye devam ettik. "Neden aptal bir taşı ikimiz aramaya gidiyoruz ki? Başka kimse yok muydu ya da biz neden gidiyoruz başka görevli tutsaydılar ya "

"Sen işin ciddiyetinin farkında değilsin sanırım miller Bu gerçekten çok önemli bir taş ona dokunduğumuz anda bizi daha güçlü kılacak ve dumbledore öğrencilerinin güçlü olmasını sevdiğinden dolayı iki öğrenci görevlendirmeye karar verdi Ve tabii ki babam bunu duyunca benim onu aramaya gitmem için okula geldi. Seninkiler ne için geldi bilmiyorum."

Gerçekten küçük aptal bir taşı aramak için gecenin bu saatinde mi çıkmamız gerekiyordu? Annemler neden geldi ki? Başka birisi gitseydi benim yerime olmaz mıydı ama bir yandan da iyi oldu güçlenmek tabii ki de her zaman daha iyi.

İlerlerken arkamızdan gelen bir çıtırtı sesi duyduk. Draco bunu duyduğunda ani bir refleksle arkasını döndü. "Sende duydun mu?" Bu çocuk gerçek bir korkak.

"Evet duydum Draco. Bu kadar korkak olma tilki ayı ya da sürüngen yaratıklardan birisidir."

ben yürümeye devam ettim draco benim ilerlediğimi görüp koşar adımlarla yanıma geldi tek kalmamak için.

İlerlerken arkamızdan bir hırlama sesi geldi. Sesinin kalınlığından ürkünçlüğünden ve öfkeliliğinden yırtıcı bir hayvan olduğu anlaşılıyordu.

Lavina Amor *Draco Malfoy Ve Diana Miller*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin