-3-

8 1 0
                                    

Niye yanıma geldi ki bu şimdi? Şaşkınca bana bakıyordu.

"Sen. Bir miller mısın?" Ona küçümseyici bir bakış atıp "evet? Bir şey mi vardı?" Dedim.

Şaşırmış gibi görünüyordu. "Hiç öylesine sordum. Bende bir Malfoy'um" dedi egolu egolu

Malfoy da neymiş miller varken. Saçma salak konuşuyor işte. Göz devirip yanından uzaklaştım.

"Ney o? Yoksa korktun mu?" Deyip güldü. "Çok korktum titriyorum şu an" deyip ilerledim.

Şu Harry Potter denen çocuğu merak ettim. Herkes bir onu bir de beni konuşuyor. Yanına gidip merhaba desem mi ki acaba?

Öf ne dicem be 4 gözlüye o bana desin. Derken karşımda annem ve babamı görmemle kısa bir şok geçirdim. Annem "kızım!" Diye haykırıp bana sarıldı. Herkes bana bakıyordu. Rezil oldum!

Annemi küçük haraketlerle uzaklaştırdım. Fısıldayarak, "anne! Ne yapıyorsun rezil etme beni.. siz neren geldiniz?"

"Bizi okul müdürü dumbledore çağırdı. Bizde geldik. Sebebini bilmiyoruz." Tüm herkes bize bakıyordu!

"Peki. daha sonra görüşürüz." "Görüşürüz annecim"

Daha sonra gittiler. Herkes etrafımızda çember olmuş bana bakıyordu. "Gösteri bitti bandı herkes işine." Herkes üfledi ve uzaklaştı.

Neye üflediyseler artık. Ders vakti geldiğinde sınıfa girdim. Karanlık sanatlara karşı savunma dersi vardı. Geçip en öne oturdum. Bu dersi seveceğimi hissediyorum.

Derste karanlık tılsımlar'ı öğrendim. Gerçekten güzel bir dersti etkileyiciydi. Dikkatimi çekti.

Kara büyü hocası o kadar iyiydi ki yani iyi derken tarzını ve kişiliğini beğendim çok gizemli ve karanlık birisiydi. gerçekten tam benim tarzım.

Tabii ders boyunca kafamı kurcalayan bir takım şeyler vardı. mesela annem ve babamın burada olması ve en önemlisi ise müdür bay dumbledore'un annemleri çağırmasıydı.

Acaba Ne için çağırmıştı? benimle alakalı mı yoksa lanetin bozulması ile mi alakalı? hiç bilmiyorum ama içimdeki iyi bir his olmadığından eminim.

Ders bittiğinde hızlıca sınıftan çıktım. ve annemleri etrafta aramaya başladım. ama okul çok büyük olduğu için onları bulmam neredeyse imkansızdı.

Koşar adımlarla koridorları dolaşmaya başladım. ders arası olduğu için tüm öğrenciler koridorlara çıkmıştı. ve etraf çok kalabalıktı karşımda olsalar bile kalabalıktan onları bulmam neredeyse imkansızdı.

Hızlı yürüdüğüm için okulun yarısını dolaşmıştım ama yoktular. Sanırım dumbledore'un odasında olabilirlerdi.

Fakat dumbledore'un odası nerede hiç bilmiyorum bugün ilk günüm okulun neredeyse hiçbir yerini bilmiyorum. Daha sonra profesör severus snape gördüm.

Yanına gittim ve "profesör bay Snape, dambılların odası nerede acaba?" Profesör snape Bana sert bir bakış attı ve tek kaşını kaldırdı ürkütücü sesiyle konuşmaya başladı.

"Onu neden arıyorsun bayan miller?" Doğruyu mu söyleseydim yoksa başka bir şey mi söyleseydim bilemedim. annemlerin burada olması iyi mi yoksa kötü mü hiçbir şekilde bilemediğimden dolayı severus Snap'e doğruyu söyleme kararı aldım.

"Müdür bay dumbledore ailemi çağırmış. onlarla bir şey konuşacağını söylemiş ve ailemi şu an hiçbir yerde bulamıyorum. sanırım bay dumbledore'un odasında olmalılar. eğer odanın yerini biliyorsanız bana yerini söyleyebilir misiniz."

Lavina Amor *Draco Malfoy Ve Diana Miller*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin