Part 6. А може це і правда.

6 2 0
                                    

Як виявилось Чан з Чоніном їздили до ближнього магазину за випивкою. Взявши пакети Чонін швидко побіг допомагати хлопцям зі столом, а Чан пішов до мангалу.

- Ну що, як тут справи з мʼясом? - підійшов блище Бан Чан.
- Пора ставити на вогонь, - насаджував мʼясо на шампур Мінхо.
- Чудово, Хьонджин можеш піти перепочити і скажи те ж всім, - взяв руки мʼясо Чан.

Хьонджин зібрав хлопців і вони пішли у вітальню. Фелікс з Чанбіном в Джисоном щось активно обговорювали, Синмін з Хьонджином сиділи в обіймах один одного, а макне пішов до холодильника розвантажити пакет в випивкою. Хван краєм ока спостерігав за Джисоном. Той навіть виду не подавав що щось не так, він посміхався, активно жестикулював, але як тільки в розмові зʼявлялося імʼя Мінхо, відразу ж старався перевести тему.

         Джисону було не зручно коли вони розмовляли про Мінхо. Раніше він годинами міг обговорювати який Мінхо класний, а зараз він ні з ким не хотів про нього говорити. У Хана не зникли почуття до Мінхо, але і проявляти їх він не наважується після його слів.

      - Між вами щось сталось? - розпалював вогонь Чан.
       - Між ким? - не подаючи виду запитав Мінхо.
        - Ніби ти не розумієш, - усміхнувся Чан. - Якби було все добре, Джисон зараз був би поруч біля тебе, а не потайки здалеку кидав на тебе оком.
     
          Від думки що Джисон і справді подивлявся на нього, Мінхо стало легше.

          - Так само і ти, - подивився на нього Чан.
           - Що я? - здивувався Мінхо.
           - Ти думаєш цього ніхто не помічає? - запитав Чан. - Та ти ж майже очей з нього не зводиш. А особливо коли він починає обійматися з Феліксом, я ж бачу що ти ревнуєш.
             - Не говори дурниць, Чан, - похнюпив носа Мінхо. Він і справді не розумів що це за відчуття всередині нього які гризуть та колють.
             - Повір, я знаю що говорю, і знаю як виглядають ревнощі, - поклав свою руку на плече молодшого Бан Чан. - Краще розберись в своїх почуттях і тобі стане легше, - ніжно посміхнувся.

            « А може це і правда. Можливо і справді це все мої ревнощі» пролетіло в голові Мінхо.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sorry for taking so longWhere stories live. Discover now