Part 5 - Cancer Love
Dh 2 bulan Krystal sek kt situ bersame2 dngn Suho & Jimin..Mereka bertiga semakin rapat..Suho & Krystal mula makin lame makin rapat sbb Suho mmg ingin mendekati dngn Krystal kerana amat sukekan Krystal..Jimin ? Hanya diam & pendam kn jer perasaanyer dlm hati..
>Di Sek<
// Di kaki lima sek //Jimin sdg berjalan2 di kaki lima sek..Suho & Krystal ade di dlm kelas..Jadi Jimin xnk kacau die org~ Tibe2 die trnmpk ade org berkumpul beramai2 di papan kenyataan sebelah tangga blok C..
" Asl ade ramai org kt situ ? *sambil bercekak pinggang* Aaaaaaaa,lebih baik aku pegi tngk ade ape ! "
Jimin trs berjalan dngn pantas & menyusup di celah2 org ramai utk melihat ape yg berlaku..Bile die sampai di hdpn sekali tmpt papab kenyataan itu die trnmpk satu poster tampal di papab kenyataan tersebut...
" Pertandingan Queen & King Peringkat Sek "
Tempat : Di dewan Sekolah
Hari : Sabtu
Jam : 8pm - 10pm
*Semua murid dijemput hadir..Sila memakai pakaian yg
cantik,hensem bersame2 dngn psngn..://*Jimin trs menyusup keluar balik dr celah2 org ramai..Die kemuadiannyer trs garu2 kepala di blkng & gelisah..
" Aku nk pasangan dngn sape dohh ? "
" Dngn Suho ? "
" X mungkin nk psngn dngn die ? Die mesti nk gandingkan dngn Krystal "
" Lebih baik aku bg tahu Suho & Krystal,die org boleh la join "
Jimin trs berjalan menuju ke kelasnyer..Sesampai sahaja die di kelas,die trs mengejutkan Krystal & Suho sambil menyangkan muke tersengih2 gembira..
Suho :: Haishh nasib baik aku x melatah -,- kalau aku melatah mcm mane ? kau ni kn jimin !! *geram*
Krystal :: Hehehe ~ *tergelak* Awk kenape Jimin gembira lain mcm jer ni ?
Jimin :: Ade bende aku nk bg tahu krg ^^ krg mesti suke & sesuai jd .... (( Suho tibe2 menghalang ))
Suho :: Ooooooo,yg contest utk queen & king tu hee ? dh tahu lame dh
Jimin :: *ternganga besar* Krg berdua dh tahu la ni maksudnyer ?
Suho & Krystal :: *hanya mengangguk*
Jimin :: Nnti mlm tu,krg jd psngn la utk queen & king tu ? *ade nada cemburu dlm diri Jimin tp Jimin cube elakkan perasaan tu*
Suho :: Ehh ofc la,kn Krystal kn ??
Krystal :: Ehh bile mase sy ckp sy nk jd psngn awk mase mlm tu ? Lebih baik awk psngn dngn Jimin ^^ Sy tngk krg berdua lagi sesuai,cute pulak tu hehehe...
Suho :: *terkejut* Alaaaaaaaa xnk dngn Jimin !! Sy nk psngn dngn awk,Krystal >< Alaaaaa Jimi mesti ade org lain punye la kn ??
Jimin yg mendengar ape yg dikata oleh Suho tadi,terase sampai dlm hatinyer..Die hanya senyum sahaja ape yg dikata oleh Suho tadi..Pd mase itu,Jimin hanya sedeyy & die pendam jer dlm hati die..
Krystal :: Jimin ? Betul ke ape yg Suho ckp ?
Jimin :: Hahh ?? Hahahaha ape la awk ni Krystal,mane ade sy sesuai dngn mamat bengong ni ! *sambil tolak kepala Suho* Awk lagi sesuai rasenyer dngn Suho..Xpe la krg berdua jd jer hee psngn utk queen & king tu !! Aku x kesahh pun..
Suho :: Haaaa,tngk Jimin pn nk kite berdua same2 ^^ *pgg tngn Krystal* Jimin nnti kau psngn dngn sape ?
Jimin :: *senyum* Aku x ikut kott~Ye la mane ade org nk aku ni ! Tomboy,kasar !! Aku xde psngn mcm krg berdua..Tapi seriously krg berdua sesuai dohh *sambil angkat kedua2 ibu jari* Aku doakan krg berdua menang utk contest king & queen tu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[COMPLETED-MALAY'S FANFIC] 암 사랑❤ Cancer Love❤
FanficCinta ? Cinta memerlukan pengorbanan sebagai seorang kawan baik :) Jimin,menghidap penyakit kanser;seorang yg periang & kasar mcm lelaki xD Dia suka dngn Suho rapat sejak kecil lagi & mereka menjadi kwn baik sehingga skrg.Jimin tidak boleh tipu pera...