Org ramai berkerumunan di tmpt kemalangan tersebut utk melihat apa yg terjadi..====================================================
Suho & Krystal terkejut mendengar ade satu kemalangan di jln raya..Suho terus meleraikan pelukan dr Krystal..Mereka trs pergi ke tmpt kemalangan tersebut..
>Di tempat kemalangan tersebut<
Di celah2 org ramai,Suho & Krystal terpaksa meredah utk melihat sape yg kemalangan..Mereka berdua terkejut kerana tidak menyangka yg kwn baik mereka iaitu Jimin yg terlibat dlm kemalangan tersebut..Suho berasa nk pitam apabila melihat darah yg bnyk mengalir di seluruh badan Jimin..Suho terus memangku Jimin di ats kakinyerr..Jimin memandang Suho sambil tngn kananya mmgg pipi Suho..Suho terus menangis teresak2 sambil mmgg tngn Jimin yg mmgg pipinyerr..
Suho :: Jimin !! Kau x boleh tinggalkan aku..
Jimin :: *hanya tersenyum* S..u..h..o..a..ku..nk..min..tak..ma..af..*tersekat2*Suho :: *menjerit* Kau ckp ape ni ? Jgn la tinggalkan aku,kau x boleh ckp mcm tu..
Tngn Jimin mula ke bwh perlahan2~Suho berasa sngt terkejut lalu die menyuruh Krystal menelefon pihak ambulans..Org ramai yg lain trs membantu apa yg patut..
>Di Hospital<
Krystal sdg duduk di kerusi menunggu hospital dngn resah manakala Suho pulak mundar-mandir beberapa kali sambil tngn kananyer yg penuh dngn darah akibat menolong Jimin tadi menyelak rambutnyer dngn kusut-masai..
Krystal :: Awak..awak..awk..duduk la dulu~Jgn la gelabah mcm ni~
Suho :: Mcm mana sy x gelabah awak ? Jimin kemalangan mesti la sy gelabah..Ni semua salah saya awak !! Sy yg paksa dia tolong buat semua niKrystal :: Awak x boleh salahkan diri awak sendiri Suho~Papepun kite tunggu keputusan doktor okayy ??
=====================================================
Omma Jimin terus dtg ke hospital apabila menerima berita yg x dijangka2 itu..Omma Jimin terus menangis sambil nk pegi menuju ke wad..Tibe2 dia trnmpk Suho & Krystal sdg duduk di kerusi ruang menunggu..Omma Jimin terus pegi ke arah mereka berdua..
Krystal :: *bgn* Aunty~
Omma Jimin :: Krystal mcm mana keadaan Jimin nakk ? *sambil menangis*Krystal :: Doktor tngh cek lagi keadaan Jimin aunty..Aunty sabar hee ?? *sambil mengurut2 blkng omma Jimin*
Setelah beberapa minit,Doktor yg merawat Jimin keluar dr wad..
Doktor Taecyeon :: Sape keluarga dia ?
Omma Jimin :: Sy omma die doktor~Suho :: Mcm mana keadaan Jimin,doktor ?
Doktor Taecyeon :: Sy kena bercakap dngn omma die..Awak dngn Jimin ade pape hubungan dngn keluarga die ?Suho :: *trs tarik kolar doktor taecyeon* Mmg tak !! Tapi sy nk tahu keadaan die !! Die ok ke x ? Kemalangan serious ke x ? *mula mrh dngn doktor tersebut*
Krystal :: Awak..dh..dh..lattew~Ramai org tngk la~X baik bergaduh dekat hospital..Sabar la bagi peluang doktor ni ckp dngn omma die
Suho terus melepaskan kolar Doktor Taecyeon sambil mendengus..
Doktor Taecyeon :: Sila ikut sy ke ruang sy skjp
Omma Jimin :: Baiklahh doktor~Suho & Krystal hanya diam & tertanya2 kenapa omma Jimin dipanggil oleh Doktor Taecyeon..
>Di ruang bilik Doktor Taecyeon<
Omma Jimin :: Kenapa dngn anak sy doktor ? Ade kaitan dngn penyakit die ke ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[COMPLETED-MALAY'S FANFIC] 암 사랑❤ Cancer Love❤
FanfictionCinta ? Cinta memerlukan pengorbanan sebagai seorang kawan baik :) Jimin,menghidap penyakit kanser;seorang yg periang & kasar mcm lelaki xD Dia suka dngn Suho rapat sejak kecil lagi & mereka menjadi kwn baik sehingga skrg.Jimin tidak boleh tipu pera...