Part 12-Cancer Love❤

127 12 0
                                    

" Sy..sy..sebenarnyerr sukakan awak Krystal ! "

Suho terus meluahkan apa yg terbuku dlm hatinyerr sambil memandang muke Jimin..Die anggap yg hadapannyer Jimin itu ialah Krystal..

Jimin yg dngr Suho meluahkan isi hatinya dekatnyerr,mula berdebar2 & mula bercakap dlm hati..

" Kan best kalau kau luahkan isi hati kau tu utk aku Suho..Tapi..nk buat mcm mana hati kau utk Krystal bukan utk aku "

Suho :: Woiii,termenung pulak die ! Ok x kalau aku ckp mcm tu kt die ? *sambil mengayun2kan tngnnyerr di dpn Jimin*

Jimin :: Hahh ?? Ok jerr *senyum*

Suho :: Eeeee,ckp la betul2 kau ni -,- Serious la !!

Jimin :: Yeeeeeeeeeee,aku serious la ni -,- kau pikir aku x serious la ??

Suho :: Okayy,sorry...Tapi lps aku dh luahkan perasaan aku kt die,aku nk mintak izin kt ayah die ...

Jimin :: Aikk ?? Kenape kau kena mintak izin dngn ayah die pulak ?

Suho :: Aku nk melamar Krystal slps kita habiss sek nanti ??

Jimin :: Hahh ?? Apa ?? *dlm hati* Biar betul Suho ni ??

>Di dlm kereta<

Suasana di dlm kereta itu tetibe senyap sunyi..Selalunyerr mereka berdua akan berborak2,ketawa atau pape jerr la ni tidak ! Hanya kedengaran radio yg memecah kesunyian..Tiba2 Suho mencelah..

" Kau ok ke x ni ? "

" Ok jerr  "

" Ye lattew..Dr tadi diam jerr.."

" Aku ok jerr la dh la jgn risau dngn aku "

Jimin terusan memandang ke arah tingkap sambil melayan perasaanyer..

" Kau terkejut hee pasal tadi ? "

" Pasal pebende dohh ?? " Kau ni mcm2 la "

" Psl aku nk melamar Krystal ? "

" Hahh ?? Mende la kau ni..Kesahh pulak aku..Tu kan hak kau ? "

" Kau jeles hee ?? Ke kau suke aku haa ?? " -sambil pgg hidung Jimin-

" Wekkkkk,nk muntah aku dngr..Xdenyerr aku jeles -,- Buat pengetahuan kau aku xkkan pernah sesekali suke dngn kau okayy ?? Biar la x hensem,jahat !! Beukkk "

" Ye lattew  "

" Betul la "

Jimin terus menukar topik...

" Ehh weyy yg kau ckp nk melamar Krystal nnti kt mane ? "

" Nnti aku kena mintak izin dngn ayah die..Kalau ayah Krystal izinkan,aku akan lamar die terus dkt satu tmpt ni..Nnti kau teman aku boleh ? "

" Ouwwwwwwwwww...Okayy bolehh jerr  "

" Thanks weyy !! Kau laaaa kwn baik aku sampai bile2 " -sambil memeluk bahu Jimin

" Dh dh dh !! Jgn nk peluk2 bagai2 dngn aku -,- Aku geli kkk ?? "

Sampai sahaja di dpn rumah Jimin,Jimin terus keluar dr kereta utk masuk ke dlm rumahnyerr..Sebelum itu die sempat melambai & ckp "gudluck" utk Suho..

Jimin :: Kau jgn berdebar2 pulak bile nk ckp dpn ayah die weyy !! Kalau tersasul habisssss !!
Suho :: Iyeeeee,aku tahu la~Dh la jumpe esk kayy ?? *terus meninggalkan Jimin & memecut keretanyer*

>Pada petang itu di Rumah Krystal<

Suho perlahan2 berjalan di dpn pintu rumah Krystal sambil mmgg sejambak bunga..Die terus mengetuk pintu berkali2 & die melihat ayahnya membuka pintu tersebut bukan Krystal..

[COMPLETED-MALAY'S FANFIC] 암 사랑❤ Cancer Love❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin