0.2

12K 469 236
                                    

🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🥺

✧________________________________________✧

Ağrıyan başım ile gözlerimi açtım. Dün gece ağladığım için başım haddinden fazla ağrıyordu.

Burada ki ikinci günüm dü.

Keşke diye geçirdim , keşke orada olmasaydım.

Ailem den ayrı olduğum için şuan beni bile umursamıyorlardır. Ailem le üç yıl önce büyük bir kavga yaşamış tım. Beni evlendirmek istiyorlardı. Bende istemeyin ve beni evden koymuşlar dı.

Bende ilk başta biriktirdiğim paradan harcamış tım.

Sonrada işe girip kuytu köşede bir ev tutmuştum, tabi ev denilirse. Ama işime yaramıştı o ev.

Şimdi ise ne yapacağımı bilmiyordum. Adını bile bilmediğim bir adam tarafından zorla tutuluyor dum.

Kaçmak istiyordum. Ama nasıl yapacağımı bilmiyordum.

Yataktan kalkmak istemedim. Kalmayacak tım da zaten. Yani öyle umuyordum.

Kapının çalmasıyla hiç bir şey yapmadım. Kapı yine çaldı ama yine bir şey yapmadım. En sonunda kapı açıldı. Kim geldiğini bilmiyordum.

"Neden cevap vermiyor sun? Uymadığını biliyorum." Diyen patron denen adamın sesini duydum.

Yine cevap vermedim. Çünkü... Çünkü konuşmak istemiyor dum.

"Bana cevap ver!" Dedi. Daha doğrusu bağırdı.

"Uyumak istiyorum." Dedim.

Ardından yanıma geldiğini adım seslerin den anladım.

"Kalk!" Dedi.

"Ne?" Dedim anlamayarak

"Diyorum ki kalk!" Dedi. Kalkma dım inadım inat degil mi? Hem beni evimde zorla tut hemde bana bağır.

Oldu canım, başka isteğin?

Bir anda yataktan çekilmem ile çığlık attım.

Kolumdan  beni yere çekmiş ti.

Adi herif!

"Ne yapıyorsun sen! Beni hem burada zorla tutuyorsun, hemde bana bağırıyor sun. İlk fırsatım da, ilk fırsatta kaçağım, emin ol kaçağım ve seni polise şikayet edeceğim!" Diye bağırdım.

O ise hiç etkilenme den alayla gülmeye başladı.

"Polise mi şikayet edeceksin sen?" Dedi gülerken.

"Evet, niye gülüyorsun ruh hastası?" Dedim bağırarak.

"Seni polis bile benden alamaz, emin ol." Dedi.

"Kimsin sen ya kimsin ki kendini bu kadar güçlü biri sanıyorsun?" Dedim.

"Kim miyim? Ben Mafya lideri Kerem Soykan. " Dedi.

MAFYA MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin