Arkadaşlar Wattpad elbise nın olduğu fotoğrafı Kaldırdı bazılarınız da yazılar farklı gözüküyor muş bunu nedenini bilmiyorum.
_________________________~
Yattığım yerden havalanmam ile değişik mırıltılar çıkardım ve dudaklarımı büzdüm. Çok uykum vardı, uyumak istiyordum.
Bir kaç dakika sonra sırtım yumuşak bir yere kondu ve üzerime yorgan örtüldüğünü hissettim. Ve hemen yorgana sarıldım.
Böyle uyumayı seviyordum.
Bir kaç saniye sonra yatağın bir tarafının çöktüğü nü hissettim. Ve ardından koluma dokunan bir el.
Ardından kolumda ki el çekildi ve yerini sıkıntılı bir ses aldı.
Ama uykuya çoktan dalmışım, ne düşüneceğimi bilmiyordum.
_________________________~
Gözlerimi zorla açtım ve etrafta gezdirdim. Odamdaydım. Ama buraya nasıl gelmiştim?
En son salonda film izliyordum. Galiba uyuya kalmıştım.
Şimdiden ilaç yan etkilerini göstermeye başlıyordu.
Yataktan kalkıp banyoya girdim ve işlerimi hallettim. Ardından üzerime siyah bir tişört ve siyah eşofman giydim. Ardından saçlarımı tarayıp üstten topladım.
Odada işim bitince aşağı kata indim. İlk önce salona baktım, ama kimse yoktu. Ardından mutfağa geçtim.
Kerem buradaydı. Yemek masasına oturmuş, elinde ki tablet ile ilgileniyor du.
"Hah, uyanmışsınız bende sizi çağırmaya gelecektim, kahvaltı hazır." Dedi mutfakla ilgilenen kız.
Sadece kafa sallamakla yetindim ardından yemek masasına oturdum. Kerem in bakışları bana dönmüştü.
"Kahvaltıdan sonra evde tedavi olacaksın, ona göre hazırlan." Dedi Kerem. Demekki evde ki odayı hazırlamış tı.
Ne kadar da hızlı.
Kafa sallamakla yetindim ve kahvaltımı yapmaya başladım. Kahvaltı yaptıktan sonra lavaboya girip işlerimi hallettim ardından bahçeye çıktım ve etrafı inceledim.
Biraz hava almak iyi hissettirmişti. Evin etrafı çoğunlukla ormanlık olduğu için etraf sessizdi.
"Hadi gel." Diyen Kerem in sesini duydum arkamdan
Omuzumun üzerinden ona baktım ve başımı salladım. Ardından Kerem önümde ilerlemeye başladı, bende arkasından.
Birinci katta bulunan bir odaya girdik. Burası diğer odalara göre birazda olsa açık renkliydi.
Açık gri rengi bu odaya yakışmıştı.
Odada gözlerimi gezdirdim. Bir hemşire vardı, oda açık gri rengideydi, bir tane yatak vardı.
Bir kaç tanede tedavi için bulunan aletler vardı. Kadın bana gülümsedi.
"Sizi şöyle alayım." Dedi bana yatağı işaret ederek. Kafamı salladım ve yatağa uzandım.
Yatak çok rahattı.
Gözlerimi Kerem in az önce bulunduğu yere çevirdim. Ama yoktu. Galiba gitmişti. Yüzüm düştü. Ama düşmemesi gerekiyor du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA MI?
Teen FictionSosyal anksiyete ve kalp hastalığına sahip olan Alaca bir gece bir adamın Mafya tarafından öldürüldüğüne şahit olursa ne olur? haydi birlikte bakalım.