Selam
Yeni bölüm ile karşınızdayım 🎉
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum ☺️
(*˘︶˘*).。*♡(*˘︶˘*).。*♡(*˘︶˘*).。*♡(*˘︶˘*).。*♡
Gözlerimi açtığımda yan tarafa yatmak istedim fakat bir kol buna engel oldu.
Gözlerimi kapatıp tekrar açtım ve belime sarılı olan o kolum sahibine baktım.
Kerem?
Yanaklarım kızardı hemen. Halbuki aramıza yastık koymuştum, yastıklar neredeydi?
Yataktan bir çırpıda kalktım ve hemen kıyafetlerimin olduğu bölüme ilerledim, dün akşam yatmadan önce kıyafetlerimin çoğunu Keremin odasında ki kıyafet dolabına yerleştirmiştim.
Dolabı açtığımda ilk önce Keremin bir düşen ile dizilmiş gömlekleri ve takım elbiseleri karşıma çıktı.
Genellikle siyah renk ağırlıklıydı gömlekleri ama beyaz ve mavi renkleri de vardı, bir iki tane.
Takım elbiseleri ve pantolonları da çoğunlukla siyahtı fakat krem kumaş pantolonları da vardı.
Bir yan tarafında da siyah tişörtleri vardı.
Daha fazla bakmadım ve bir takım seçip arkamı döndüm ve yatakta dikleşmiş bir şekilde oturan ve beni izleyen Kerem ile karşılaştım.
Derince yutkundum.
"Günaydın." Diye mırıldandım.
"Günaydın." Dedi.
Bir kaç saniye bakıştık. Boğazımı temizleyip banyoya girdim ve kapıyı kilitledim.
Ardından yüzümü yıkayıp işlerimi hallettim.
İşlerimi hallettikten sonra üzerimi giyindim bir çırpıda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA MI?
Teen FictionSosyal anksiyete ve kalp hastalığına sahip olan Alaca bir gece bir adamın Mafya tarafından öldürüldüğüne şahit olursa ne olur? haydi birlikte bakalım.