Karakter konusunda çok kararsızım. En çok hangi fotoğraf a yorum geldiyse onu karakter belirledim. Yani bundan önce dün yayınladığım bölümü sildim. Çünkü o karakter istenmedi. Yeni karakter e 'karakterler' adlı bölümden ulaşabilirsiniz.
Beni takip edin lütfen azrabenazraa 💞
____________________________ ~
Kerem buradaydı.
Kalbim korkuyla çarpmaya başladı.
Başaramamış tım.
Yeşil gözleri bana öfke ile bakıyordu. Kafasını yavaşça omuzuna doğru eğdi.
Ona bakarken bir anda arkamı döndüm ve koşmaya başladım. Arkamdan onun ve adamlarının da koştuğunu biliyordum çünkü adım seslerinden anlaşılıyor du.
Yan tarafımda olan yola saptım ve hızlıca koşmaya devam ettim.
Kalbim acıyla kasılmaya başladı.
Siktir!
Kalbimi hesaba katamamıştım ve o an ki korku ile hızlıca koşmaya başlamıştım, hala da koşuyor dum.
"Alaca!" Diye bağırdığı nı duydum Kerem in. Ama duymamazlıktan gelerek koşmaya devam ettim.
Kalbim daha fazla acıyla kasılmaya başladı.
Durmam lazımdı ama içimdeki korku durmama engel oluyordu.
Kalbimin ağrısı artınca öksürmeye başladım.
Kötü birşey olacaktı, hissediyordum.
Ayağımın taşa takılması ile yüz üstü yere düştüm, ve başımı yerdeki bir taşa çarptım.
Ağzım dan acı dolu bir inleme döküldü. Çünkü ayak bileğim de acayip bir şekilde ağrıyor du.
Kalbimin acısı daha da arttı. Ve o an bişey oldu.
Ağzımdan kan geldi. Bu iyi bir şey değildi.
Kanın gelmesi ile öksürmeye devam ettim.
Ardından bir kişi beni sırt üstü çevirdi. Çünkü yerde yüz üstü yatıyor dum.
Ardından yanaklarım da bir el hissettim.
"Alaca! Bana bak! Siktir! Kan gelmiş!" Diye bağırdı Kerem. Evet beni sırt üstü çeviren kişi Kerem di.
"Bişey söyle! Bir yerinde bişey varmı!" Dedi Kerem ama sesler sanki fısıltı gibi geliyordu.
Neden?
"Arabayı getirin çabuk!" Diye bağırdı Kerem.
Bu adam neden hep bağırıyor du?
Nerdeyse ölmek üzereydim ama düşündüğüm şeyler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA MI?
Teen FictionSosyal anksiyete ve kalp hastalığına sahip olan Alaca bir gece bir adamın Mafya tarafından öldürüldüğüne şahit olursa ne olur? haydi birlikte bakalım.