Berbec
Ești mai degrabă un social drinker. Bei de ziua ta, de zilele prietenilor, de zilele verișorilor apropiați, ale celor mai îndepărtați, ale prietenilor de pe facebook, de sărbători, în fiecare sâmbătă, duminica, vineri după-masa, când ești obosit, la film, după sex, când ai o zi bună, dacă te enervează șeful și doar atunci când ești bine dispus, sau supărat. Bei singur. Și uneori dimineața.
Taur
Toată lumea poate confirma că ești „șefu-la-petreceri". După 2-3-4-5-6 beri, le spui oamenilor bancuri și faci glume cu chelnerițele. Și cu cerșetorii care trec pe la masa ta. Și cu oamenii necunoscuți. În mod special, după toți pretenii tăi pleacă acasă. Nu prea-ți place să dansezi, că te ia cu amețeli, dar altfel ești super party!
Gemeni
La orice petrecere ai merge, tu ești ăla/aia care doarme pe bar. Treci prin mai multe faze: dpă prima bere ești happy, după a doua devii super sociabil/ă și la a treia te ia somnul și te culci. Pe masă, sub masă, cu sforăit și tot.
Rac
Pentru că am primit reclamații în trecut, la horoscopul ăsta nu mai scriem că te îmbeți și te uiți la „Tânăr și neliniștit". La petreceri, te îndrăgostești de diverși oameni, pe care-i duci acasă și faci dragoste cu ei, ca-n „Tânăr și neliniștit".
Leu
La un party reușit, tu ești ăla/aia care se bate. Niciodată nu prinzi finalul petrecerii, că te scot bodyguarzii afară. „Ce, mă? Te-ai uitat la berea mea?", sau „De ce i-ai zâmbit iubitului meu??". Să nu mai zicem de atunci când a refuzat DJ-ul să-ți pună „numai o piesă".
Fecioară
La tine petrecerea nu durează mult, fiindcă ești fomist. De fapt, te duci DOAR la petrecerile care se țin lângă shaormerie, ca să intri, să dai bună ziua, și-apoi să fugi repede la una cu de toate.
Balanță
Adevărul este că tu nu prea bei. Ești acel om din grup care bea apă toată seara și înregistrează toate porcăriile pe care le fac restu. Prietenii tăi te iubesc. N-au de ales, fiindcă ai filmări cu ei în chiloți.
Scorpion
Când e party, ai o singură regulă: până dimineața. Până dimineață, te îmbeți și te trezești de câteva ori și reziști la băutură ca un cal. Tu ești „ultimul client" după care așteaptă angajații de la bar. Ești genul de om care cere o ladă de bere la „ultima comandă". Nu te mai satură Dumnezeu de atâta chef și voie bună.
Săgetător
La petreceri, ești ăla/aia care merge singur/ă. Nu pentru că n-ai avea prieteni, dar ăia sunt obosiți, căsătoriți și au deja 2-3 copii. Ca să nu îmbătrânești (ca ei), îți iei doza de distracție inclusiv la majorate, baluri ale bobocilor și alte evenimente de astea, care încep la ora 20:00. Ești ăla/aia despre care oamenii zic „vezi, ce bine se distrază la vârsta lui/ei?" Vei fi forever young! (întâmplător, asta e și piesa ta preferată)
Capricorn
Dacă-i party, tu ești primul pe mese. Imediat ce te lovește berea, te dezbraci la chiloți și faci show. Adevărul e că fără tine nici nu s-ar ține petrecerea. Noroc că nu te sustragi de la niciun chef. Big up!
Vărsător
Bei. Mult. Și după ce bei destul, ești acel om de la petrecere care crede că „acuma ar merge o manea" și insistă să dea dedicații la Dj.
Pești
După destul alcool, ai o singură regulă: Fuck the Police. Spargi chestii, faci pipi pe chestii, urli chestii și furi chestii. Și câteodată, the police fucks you.