Berbec
In mod tradional se considera ca berbecii sunt printre cei mai agresivi oameni si ca Marte, zeul razboiului care ii guverneaza este in masura sa ii determine sa loveasca mai intai si apoi sa ceara explicatii dupa aceea. Hai sa zice de dragul obiectivitatii ca berbecii nostri sunt in primul rand impulsivi si ca intradevar nu prea au rabdare sa te asculte pana la capat si sunt mereu in cautare de confruntare cu cat mai deschisa cu atat mai bine.
Berbecul se infurie repede si la fel de repede se calmeaza pentru ca natura sa de copil il face sa uite ce l-a suparat si ce e mai important sa nu poarte ranchiuna nimanui. Berbecul nu face parte din categoria celor care se culca suparati sau care iarta dar nu uita. Pe berbeci ii enerveaza multe, dar cel mai tare il enerveaza sa „te iei" de el sau de cineva din anturajul sau. Atunci il vezi ca lasa totul balta si de apuca de guler imprimandu-ti o directie ferma catre un perete, o masa sau chiar catre podea, asfalt sau ce mai are el la indemana. La berbec este evidenta agresivitatea fizica desi nici cea verbala nu ii este straina. Totusi un berbec clasic asa cum am mai zis va lovi mai intai si va vorbi dupa aceea.Ce il poate ajuta pe Berbec sa nu se infurie. Miscarea fizica il poate face sa uite de ce s-a suparat si poate sa il denecteze in cel mai bun mod cu putinta, dar aici nu ne referim la practicarea de sporturi cum ar fi boxul sau artele martiale pentru ca acestea intr-o prima faza pot sa scoata si ai multa agresivitate la iveala. Ne referim la alergari, inot, gimnatica, sporturi care sa nu presupuna competitivitate pentru ca altfel berbecul va initia un razboi, doar de dragul de a-l castiga. UN berbec suparat nu trebuie intrebat niciodata ce simte si inca un amanunt important in relatia cu un berbec, raspunde-i promt la solicitari, caci daca amani sa faci ce iti cere sau ce era in program se supara si chiar daca faci lucrul respectiv mai tarziu, pentru berbec nu va avea nici o valoare. El este gelos si agresiv in relatia de cuplu dar numai pentru ca considera asta ca un fel de manifestare afectiunii. Ce sa te astepti de la un copil?
Taur
Daca agresivitatea berbecului este una pe fata cum se spune, una directa pentru care nu iti trebuie cine stie ce inteligenta sa o constati, mai ales ca se poate lasa si cu vanatai, la taur agresivitatea este mai ascunsa, mai tacita si mai lantenta. Taurul nu se manifesta agresiv cu usurinta si ai nevoie de ceva consecventa pentru a-l scoate din pepeni si pentru a-l face sa izbucneasca. Atunci cand se intampla asta insa nu sfatuim pe nimeni sa fie prin preajma taurului caci acesta este destul de distructiv si de violent.
El se supara mai ales cand este amenintata securitatea si integritatea unei fiinte sau a unui obiect pe care taurul il considera al lui si numai al lui. Rabda multe pana sa rabufneasca, rabda si jigniri si chiar mici molestari fizice caci ii trebuie destul de mult pana sa acumuleze suficienta furie, dar cand s-a atins frustrarea maxima, taurul nostru devine de neoprit si poate sa sparga in dreapta si stanga, sa administreze pumni din belsug caci sa nu uitam ca are o putere fizica de invidiat. Cand ceva sau cineva care ii apartine este pus in pericol taurul devine de nerecunoscut si are capacitatea de a lupta pana in panzele albe pentru a demonstra ca ce este al lui este pus deoparte. Si el este extrem de gelos si posesiv si poate sa aiba reactii violente chiar fara de fiinta pe care o banuieste de infidelitate.
Cum isi poate controla taurul aceste porniri agresive? Si pentru el miscarea fizica este o modalitate de calmare, dar si mai bine ar fi sa faca un popas in bucatarie sa gateasca ceva sau sa faca activitati casnice care sunt in masura sa ii mai scada din nivelul stresului. Si cumparaturile il pot linisti mai ales cand stie ca poate sa cheltuiesca exact cat are el chef. O gradina face insa minuni, caci taurul are o legatura nativa si maturala cu tot ce este verde si viu, cu plantele si copacii pe care adora sa ii planteze si sa ii ingrijeasca asa ca dragi tauri decat sa luati calmante, sau sa munciti in disperare pentru a va linisti mai bine va luati un petec de pamant sa va faceti o gradinita, sau cateva ghivece cu plante pe care sa le ingrijiti numai voi asa cum stiti mai bine.Gemeni
Trecem de la violenta pur fizica a primelor doua zodii la violenta verbala atat de caracteristica gemenilor, desi se pot gasi si printre prietenii gemeni oameni care sa dea tot atat de bine cu pumnii, coatele sau palmele pe cat de bine dau cu gura! PE gemeni ii enerveaza prostia altora sau cel putin asa spun ei. Se supara cand simt ca sunt luati peste picior sau ca li se insulta inteligenta, si atunci sa te tii potop de injurii mai mult sau mai putin mascate caci geamanul fiind atat de mester pe cuvinte poate sa te insulte si insulta sa fie atat de rafinata si de inteligenta incat sa o iei drept compliment si sa nu iti dai seama de taisul el mortal.
Gemenii sunt cei care nu se grabesc sa loveasca fizic pentru ca au o arma mult mai redutabila si mai de temut si anume flexibilitatea gandirii care ii ajuta sa te invarta ca pe un titirez pana iti pierzi si ultima urma de gandire logica, dupa care sa iti dea o replica asa ca de final care sa te lase cu gura cascata si convingerea ca cel putin intr-un duel verbal nu ai sanse de izbanda in fata unui geaman. Lucrurile sunt simple, caci geamanului get beget ii cam place sa se certe sa intre in polemici si dezbateri si ai avea senzatia ca este suparat foc, cand de fapt el se arunca intr-o confruntare verbala doar de dragul de a o castiga.
Ce il calmeaza pe geaman, pai este destul de simplu sa se calmeze, caci furiile lui sunt precum ploile de vara, asa cum vin, asa trec, aici semanand destul de bine cu berbecul. Gemanul isi regaseste linistea daca isi gaseste o alta tema cat mai noua de gandire, sau daca da un telefon pentru a se plange in legatura cu ceea ce i s-a intamplat si ceea ce l-a suparat. El are un nesatios apetit verbal si te poate tine ore intregi sa iti povesteasca ce a patit si inca o mie de mici intamplari pe langa, intamplari care nu au alta relevanta decat aceea c a il ajuta sa se relaxeze. El poate deasemenea sa tina un jurnal sau un blog in care sa scrie si sa se racoreasca desi dupa ce a spus sau a scris are de multe ori remuscari si pareri de rau, caci spune multe la furie, dar putin din ceea ce spune trebuie sa fie luat in serios.