Ce animal ai fi

5K 194 27
                                    

Berbec 
Tu ai fi... Elan. Forta de munca, ambitie, incapatanare - da, Berbecul si elanul au multe in comun. Isi pretuieste mult familia, dar dureaza cel putin tot la fel de mult pana cand si-o intemeiaza. Se descurca de minune si de unul singur, si in „turma". Totusi, atunci cand este inclus intr-un anturaj tinde sa isi puna coarnele la bataie pentru locul de lider. Animalul de companie potrivit: un caine de talie mica (sugestie: beagle).

Taur 
Tu ai fi... urs koala.
Nativii Taur au mare grija la ce mananca si sunt pretentiosi cu tot ce tine de acest lucru; par simpatici si pufosi, calmi si inceti.. In mare parte, chiar asa sunt. Totusi, daca reusesti sa ii enervezi, vei vedea ca nu sunt chiar atat de natangi pe cat par. La fel si ursii koala: fac pariu ca nu stiai ca pot deveni agresivi. Animalul de companie potrivit: o broasca testoasa.

Gemeni 
Tu ai fi... Diavol tasmanian.
Diavolul tasmanian, asemeni nativului Gemeni, este atat de plin de energie incat pare dezorganizat. Totusi, el stie exact ce vrea si de unde poate obtine. Se satura destul de repede de compania celorlalti, cu atat mai mult daca nu se adapteaza ritmului lui. Nativul Gemeni stie si cand sa fie serios, si cand sa fie haios, dar tinde sa refuze relativitatea adevarului si sa creada ca numai el are dreptate. Animalul de companie potrivit: papagal vorbitor.

Rac 
Tu ai fi... Maimuta.
Daca esti Rac, atunci cu siguranta iti place sa ii ingrijesti pe altii si sa fii ingrijita, la randul tau. Inteligenta ta emotionala este peste medie, in timp ce unii nici macar nu stiu ce este aceea. Este important sa iti asculti instinctul, dar si sa nu te lacomesti. Stii, maimutele nu stiu sa imparta lucrurile la care tin sau mancarea preferata. Incearca sa moderezi acest instinct. Animalul de companie potrivit: pesti (silentiosi si usor de inlocuit).

Leu 
Tu ai fi... Acvila.
Leul este regele animalelor... terestre, acvila domina aerul. Nu vaneaza oricand sau orice. Cel mai important lucru este sa i se acorde atentia si respectul care un Leu crede ca i se cuvin. Postura este una impunatoare, nu are nevoie de prezentari suplimentare: se va face remarcat de indata ce paseste in camera. Totusi, poate fi si subtil, atunci cand vrea. Animalul de companie potrivit: dihorul - nu necesita ingrijiri exagerate, dar este vazut ca fiind un animal special.

Fecioara
Tu ai fi... Zebra.
Pentru o Fecioara, totul trebuie sa fie simplu si bine aranjat. Corpul sau este templul sau si va fi intotdeauna atenta la ce se intampla in jur si reactiile pe care le provoaca. Ii place sa fie inconjurata de oameni, dar nu este dependenta de atentie. Considera ca eleganta vine din simplitate si succesul din organizare. Animalul de companie potrivit: - (mai bine iti/ ii iei o planta).

Balanta 
Tu ai fi... Tigru.
Balanta are o eleganta aparte, o toleranta usor de confundat cu naivitatea. Aspectul este unul dintre motivele pentru care majoritatea oamenilor vor sa se apropie. Nu isi arata coltii decat daca este absolut necesar si nu consuma mai mult decat are nevoie. Nu tine sa fie inconjurata de oameni, dar se face apreciata cu usurinta datorita calitatilor nenumarate care sunt, uneori, si neconstientizate. Animalul de companie potrivit: caine - ii va aminti ca trebuie hranit si plimbat.

Scorpion 
Tu ai fi... Vaduva neagra.
Scorpionului ii place vanatoarea, iar relatiile sunt o transpunere a acesteia in viata de zi cu zi. Isi cucereste partenerul cu tact si rabdare, insa, odata fermecat, este devorat cu pasiune. Daca este ceva serios, partenerul va servi drept parinte pentru copii, insa va avea intotdeauna impresia ca ii scapa ceva, ca este inselat intr-un fel sau altul. Animalul de companie potrivit: o pisica - este eleganta si stie sa ceara, daca are nevoie de ceva.

Sagetator
Tu ai fi... Cal.
Daca esti Sagetator, cu siguranta iti place sa iti analizezi postura, formele, zambetul si sa le compari, apoi, cu „dotarile" celorlalti. Iti place adrenalina si competitia si iti place sa iesi pe primul loc. Totusi, poti fi un prieten foarte bun. Daca ai fi animal, cu siguranta ai fi un cal de curse: curajos si ambitios in cursa, dar devotat stapanului. Animalul de companie potrivit: porcusor de Guineea, nu este un animal tocmai, destul de usor de ingrijit.

Capricorn
Tu ai fi... Suricata.
Capricornii sunt persoane foarte sigure pe ele si foarte bine organizate. Tin mult la cei din jur, chiar daca nu o demostreaza „corect" de fiecare data. Le place sa ii stie pe cei dragi in siguranta si sunt capabili de sacrificiu pentru binele comun. Se poate avea incredere in Capricorni, dar vor astepta acelasi lucru inapoi. Au nevoie de aprecierea echipei, chiar de nu o vor recunoaste niciodata. Animalul de companie potrivit: ferma de furnici - usor de analizat si de hranit. Mai departe se descurca si singure.

Varsator
Tu ai fi... Bufnita.
Varsatorii sunt personalitati enigmatice, carora le place adrenalina, vanatoarea si provocarile. Nu le plac nici oamenii care sunt prea deschisi, dar nici cei care par mai buni decat ei. De aceea animalul potrivit ar fi o pasare nocturna de prada. Desi par sociabili, Varsatorii sunt foarte greu de inteles si pot fi chiar dificili. Animalul de companie potrivit: un hamster, plin de energie si usor de intretinut.

Pesti 
Tu ai fi... Meduza.
Nativul Pesti are nevoie de spatiul propriu, iar o data la cateva zile are o sensibilitate crescuta privind limitele acestui spatiu. Daca il calci pe coada, se poate sa te faulteze grav, asemeni unei meduze. Chiar daca arata moale si inofensiv, nu trebuie sa te bazezi pe prima impresie atunci cand cunosti un Peste. Animalul de companie potrivit: un papagal sau alta pasare de talie mica, una care sa nu necesite prea multe ingrijiri.

ZodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum