Cât de harnică ești

8K 292 109
                                    


Berbec

Oamenii din această zodie sunt foarte ambițioși și dornici reușească în carieră, însă munca fizică nu este punctul lor forte. Ar sta și 12 ore la muncă, numai să nu fie nevoiți să mute mobila sau să dea cu mătura. Dacă intri în această categorie, nu trebuie să îți faci griji. Vei ajunge destul de departe, încât să îți permiți să angajezi oameni care să facă treburile casnice în locul tău.

Taur

Tu ești un executant perfect, așa că îți vei da același interes pentru munca intelectuală, cât și pentru cea fizică, dacă te împinge cineva de la spate. De capul tău nu ai face, însă, nimic, pentru că ești foarte leneș.

Gemeni

Nu ai stare, așa că întotdeauna îți găsești ceva de făcut. Când nu ești la birou, îți faci ordine prin casă. Când termini cu asta, te apuci de gătit sau îți pregătești ținutele pentru săptămâna următoare. Ești o persoană foarte activă, iar lenea nu te caracterizează.

Rac

Racii au întotdeauna grijă de ceilalți, așa că nu își permit să lenevească. Au suficientă energie să își îndeplinească sarcinile profesionale și cele casnice.

Leu

Tu ești atât de arogant, încât nu concepi să te angajezi în muncă fizică. Nu suporți dezordinea, dar reușești întotdeauna să îi manipulezi pe alții să îți facă treburile.

Fecioară

Ești o fire meticuloasă și nu îți place să faci nimic la întâmplare. Ai sta ore întregi peste program, pentru ca atunci când ajungi acasă, să te apuci de curățenie. Nu ești niciodată prea obosită pentru a-ți îndeplini sarcinile, indiferent că este vorba de casa ta ori de locul de muncă.

Balanță

Tu ești genul care vorbește mult, dar nu face nimic. Ai un farmec aparte și nimeni nu observă că ești, de fapt, leneșul zodiacului. Nu ai ridica un pai, de frică să nu îți strici unghiile perfecte.

Scorpion

Nu fugi de muncă, dar atunci când oboseala pune stăpânire pe tine, ești dispus să lași totul baltă. Și nu ești foarte rezistent, așa că nu te mira dacă îți trece cheful de treabă după ce ai șters praful într-o cameră.

Săgetător

Săgetătorii au multe calități, dar nu sunt harnici. Ei preferă să călătorească, să viseze, să facă orice altceva în afară de treabă.

Capricorn

Capricornii sunt foarte eficienți și vor să facă bine orice sarcină care li se dă. Vor fi la fel de dedicați dacă li se cere să rezolve calcule complicate sau să dea cu mătura. Le place să își asume responsabilitatea și nu se dau înapoi de la nimic, oricât de solicitant ar fi.

Vărsător

Vărsătorii adoră să se implice în lucruri noi și să își asume numeroase responsabilități. Vor să fie lăudați, așa că se implică în orice activitate care le-ar putea aduce recunoștința altora.

Pești

Tu ești o persoană foarte harnică și organizată. Nu te dai înapoi de la muncă fizică și nu te lași până nu termini ce ți-ai propus.

ZodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum