بەشی ھەشتەم

33 7 27
                                    

لە کاتێکدا نۆڤا و جۆنگکووک پێکەوە دانیشتبوون، قورسایی جیاوازییەکانیان بە شێوەیەکی بەرچاو دیاربوو. ئەو دەیتوانی هەست بەو ئازار و بێمتمانەییەی دەیان ساڵە بکات کە دیدگای ئەوی لە قاڵب داوە، لە کاتێکدا ئەو بارگرانی خراپ مامەڵەکردنی ڕەگەزەکەی لەگەڵ ژناندا هەڵدەگرت.

نۆڤا هەناسەیەکی لەرزۆکی هەڵمژی، دەنگی تێکەڵەیەک لە هیوا و لەرزۆکی تێدا بوو. "دەزانی، من ئەوەندە ماوەم بەسەر بردووە بۆ دروستکردنی ئەم ھەستانە، هەوڵی پاراستنی خۆمم داوە. خۆم قەناعەتم پێکردووە کە هەموو پیاوان وەک یەکن - خۆپەرست، بێباکانە، تەنها بۆ قازانجی خۆیان دەردەکەون." هێواش وەستا و چاوێکی خستە خوارەوە و سەیری دەستە یەکگرتووەکانیان کرد. "بەڵام ئێستا سەیری تۆ دەکەم، کەسێک دەبینم کە بەڕاستی هەوڵدەدات جیاواز بێت."

جۆنگکووک بە باوەڕێکی بەھێزەوە تەماشای نۆڤای کرد، پەنجەی گەورەی بە نەرمی پشتی دەستی نۆڤای ختوکە ئەدا. "دەزانم ناتوانم ئەو ئازارە هەڵبوەشێنمەوە کە پیاوانی تر بۆتیان هێناوە. تەنها شتێک کە دەتوانم بیکەم ئەوەیە بەڵێن بدەم شایستەی متمانەت بم، بەو ڕێز و ڕەچاوکردنەی کە شایەنیەتی مامەڵەت لەگەڵ بکەم." چاوەکانی لە سۆزدا شووشەیی بوون. "زۆر بەخراپی دەمەوێت ئەو پیاوە بم بۆ تۆ نۆڤا. بەڵام تێدەگەم ھەست بە مەترسییەکی زۆر گەورە دەکەیت."

فرمێسک لە چاوەکانی نۆڤا ڕژا کاتێک بیری لە قسەکانی دەکردەوە. کەنداوی نێوانیان هەستی بە فراوانییەکی مەحاڵ دەکرد - دەیان ساڵ بەڵێنی شکاو، خەونە شکاوەکان و ترسی هەمیشەیی لە ئازاردان. ئایا بەڕاستی دەتوانێت دڵی خۆی بۆ ئەم پیاوە، ئەم نامۆیە بکاتەوە و مەترسی ئەوە بکات جارێکی دیکە هەست بەو ئازارە بکات؟

[❓پرسیار❓]
نۆڤا گەشتۆتە خاڵێك بە شێوەیەک  کە دەبێت لەگەڵ ترس و گومانەکانیدا بجەنگێت یان جارێکی تر متمانە بکاتەوە یاخوود ئەوەتا بڕیاری خۆی نەگۆڕێت و متمانە بە ھیچ پیاوێك نەکات ، ئێوە دەلێن چی؟

ھەموو پیاوەکان وەک یەکنWhere stories live. Discover now