بەشی حەڤدەیەم

28 3 13
                                    

لەگەڵ دەستپێکردنی پەیوەندییە نوێیەکەی نۆڤا و جۆنگکوک ، بە هەستێکی گەشبینی وریاییەوە لێی نزیکبوونەوە. هەردووکیان بە توندی ئاگاداری ئەو پرسانەی متمانە و پەڵە سۆزدارییەکان بوون کە نۆڤا هەڵیگرتبوو، دەیانزانی کە دووبارە بنیاتنانەوەی ئەو متمانەیە پێویستی بە سەبر و تێگەیشتن و پابەندبوونێکی قووڵ بە یەکترەوە هەیە.

لە سەرەتاوە شتەکانیان بە هێواشی وەرگرت، سەرنجیان لەسەر ناسینی یەکتر بوو لە ئاستێکی قووڵتردا. جۆنگکوک  نیشاندانی متمانەپێکراوی و متمانەپێکراوی خۆی کردە یەکەمایەتی، هەمیشە ئامادە و سەرنجڕاکێش و وەڵامدەرەوەی پێداویستی و سنوورەکانی نۆڤا بوو. لای خۆیەوە نۆڤا کار دەکات بۆ ئەوەی وردە وردە بەرگرییەکانی دابەزێنێت، پارچە پارچەی ڕابردووی خۆی و ترسەکانی بەیەکەوە باس دەکرد، لە کاتێکدا جۆنگکوک بە دڵێکی کراوە گوێی لێدەگرت.

لەگەڵ بەهێزبوونی پەیوەندییەکانیان، ڕووبەڕووی ئەو تەحەدایە حەتمیانە بوونەتەوە کە لەگەڵ هەر پەیوەندییەکدا دێن. ساتەکانی لاوازی هەبوون، کە گومان و نائەمنیەکانی نۆڤا سەرهەڵدەدەنەوە و جۆنگکوکیش بە بەزەیییەکی بێوچان وەڵامی دەدایەوە و دڵنیای دەکردەوە کە بۆ ماوەیەکی دوور و درێژ تێیدایە. هێواش هێواش بەڵام بە دڵنیاییەوە نۆڤا فێری ئەوە بوو کە ترسەکەی کەم بکاتەوە، متمانەی بە خۆبەخشی بێوچانی جۆنگکوک هەبێت بۆ پەیوەندییەکەی نێوانیان.

لە هەموو ئەمانەدا، ئەوان بە وریاییەوە پەیوەندییەکانیان بەڕێوەبرد، کاتیان بۆ پەیوەندیکردن بە ئاشکرا تەرخانکرد، بۆ ئاهەنگگێڕان بە سەرکەوتنە بچووکەکان و بۆ ئەوەی بە پابەندبوونێکی چەسپاوەوە بە یەکترەوە زریانەکان تێپەڕێنن. وە لەگەڵ تێپەڕبوونی مانگەکاندا، نۆڤا دەستی کرد بە بینینی داهاتوویەک لەگەڵ جۆنگکوک داهاتوویەک پڕ بوو لەو هیوا و متمانە و خۆشەویستییە قووڵ و بەردەوامەی کە ڕۆژێک پێیوابوو لە دەستی دەرچووە.

ھەموو پیاوەکان وەک یەکنWhere stories live. Discover now