بەشی نۆیەم

23 5 11
                                    

‎نۆڤا هەناسەیەکی قووڵ و لەرزۆکی هەڵمژی، چاوەکانی بە چاوەکانی جۆنگکووک قفڵ بوون. "دەزانی کاتێک پیاوێک دەکەوێتە داوی خۆشەویستی ژنێکەوە، ئەوە تەنها پەیوەندی بە ئێستاوە نییە. پەیوەندی بە ڕابردووشەوە هەیە." هێواش وەستا، دەنگی لەرزۆک بوو. "هەموو ئازارەکان، خیانەتەکان، ئەو بەڵێنە شکاوانەی پێشتر هاتبوون. وەک ئەوە وایە بەردەوام ناچار بین خۆمان بسەلمێنین، بۆ ئەوەی نیشان بدەین کە جیاوازین لەوانەی پێشتر هاتوون."

‎دڵی جۆنگکووک بەهۆی ئەو هەستە خامەی لە قسەکانی نۆڤادا بوو، ئەسوتا. هێواش هێواش تەماشای چاوەکانی نۆڤای دەکرد پەنجەی گەورەی بەردەوام بوو لە نازکردنی نەرمی خۆی. "تەنها دەتوانم بیهێنمە پێش چاوم کە ئەو بارگرانییە دەبێت چەندە هەست بە قورسایی بکات. بۆ ئەوەی ناچار بیت قورسایی ئازاری کەسێکی تر هەڵبگریت، تەنها بەهۆی ڕەگەزەکەتەوە."

‎نیگای نۆڤا کەوتە سەر دەستەکانیان، پەنجەکانی لە دەوری دەستەکانی توندتر بوون. "ئەوە دادپەروەرانە نییە، دەزانی؟ ئێمەی ژن، دەبێت ئەوەندە وریا بین، ئەوەندە ھەستەکانمان بشارینەوە. ناتوانین تەنها خۆمان بکەینەوە بەبێ ئەوەی بترسین سەرلەنوێ ئازارمان پێبگات." سەری بەرز کردەوە، چاوەکانی بە فرمێسکی نەڕژاوەوە دەدرەوشایەوە. "وە سەیری تۆ دەکەم، کەسێک دەبینم کە بەڕاستی دەیەوێت جیاواز بێت. بەڵام چۆن دڵنیا بم کە تۆ تەنها وەک ئەوانی تر کۆتایی نایەت؟"

‎لاوازی لە دەنگیدا هەست پێدەکرا، هەر وشەیەک داوای تێگەیشتنی دەکرد بۆ ئەوەی دڵنیا بێتەوە. جۆنگکووک هەستی کرد چاوەکانی خۆی لە هاوسۆزیدا چەقۆیان لێدەدا، کێشی ئەزموونەکانی بە قورسی بەسەریدا جێگیر بوو.

ھەموو پیاوەکان وەک یەکنWhere stories live. Discover now