بەشی هەژدەهەم

15 2 25
                                    

‎لەگەڵ تێپەڕبوونی کاتدا، پەیوەندییەکانی نۆڤا و جۆنگکوک قووڵتر بووەوە، پەرەی سەند و بوو بە هاوبەشییەک کە لەسەر تێگەیشتنی یەکتر و پشتیوانییەکی بێوچان بنیات نرا. هێشتا ساتەکانی نادڵنیایی هەبوون، ئەو کاتانەی کە ترسە کۆنەکانی نۆڤا هەڵدەگیرسان، بەڵام جۆنگکووک بە سەبر و پابەندبوونێکی چەسپاوەوە بەرەوڕووی هەر تەحەدایەک بووەوە بۆ سەلماندنی پەرۆشی و خۆشەویستی خۆی.

‎ئێوارەیەک، کاتێک دەست بە دەست بەناو پارکێکی ڕووناکدا دەڕۆیشتن، نۆڤا خۆی بینی کە بە شێوەیەک خۆی دەکاتەوە کە هەرگیز پێی وا نەبووە. "دەزانی، پێشتر پێم وابوو خۆشەویستی لە وەهمێکی دڕندانە زیاتر نییە"، دەنگی نەرم بەڵام جێگیر بوو. "کە تەنها تەڵەیەک بووە، بۆ ئەوە دروستکراوە کە تۆ ڕابکێشێت و دواتر بتشکێنێت."

‎جۆنگکوک دەستی بە نەرمی گرت، نیگاکانی پڕ بوون لە هاوسۆزی. "دەزانم خۆشەویستەکەم. وە تەنانەت ناتوانم دەست بکەم بە خەیاڵکردن کە دەبێ ئەوە چەندە بە ئازار بووبێت." وازی لە ڕۆیشتن هێنا، ڕووی کردە ڕووی. "بەڵام هیوادارم کە لەگەڵ من، دەست دەکەیت بە بینینی ئەوەی کە خۆشەویستی دەتوانێت شتێکی تر بێت بە تەواوی - پەناگەیەک، هێزێک، بناغەیەک کە ژیانێک لەسەری پێکەوە بنیات بنێن."

‎نۆڤا هەستی بە دروستبوونی گرێیەک کرد لە قوڕگیدا، چاوەکانی بە فرمێسکی نەڕژاوەوە دەدرەوشایەوە. "هەوڵدەدەم جۆنگکووک. خودایە، زۆر هەوڵدەدەم واز لە ڕابردوو بهێنم و تەنها...لێرە بم، لەگەڵت، لەم ساتەدا." دەستی بەرز کردەوە بۆ سەر ڕوومەتی، دەست لێدانی وەک پەڕ سووک بوو. "تۆ نیشانت دام کە خۆشەویستی مەرج نییە شتێک بێت کە لێی بترسیت. کە دەتوانێت سەرچاوەی ئاسوودەیی، ئاسایش، خۆشییەکی پاک بێت."

ھەموو پیاوەکان وەک یەکنWhere stories live. Discover now