Bölüm 9

27 5 0
                                    

" Demek Kara kedi nin tavsiyesini dinleyeceksin?" Tikki çantasından dışarı bakarken sordu.

"Belki... erkek kedi ondan sonsuza dek kaçamayacağım konusunda haklı," diye iç geçirdi Marinette, sinirleri tepesinde toplanırken.

"Yani Adrien'dan hoşlandığını kabul ediyor musun?" Tikki sordu.

Marinette, Adrien'in doğum gününde ona verdiği şans tılsımıyla oynamaya başladı. "Ben... Bilmiyorum... Belki..."

Tanrım, aşık mıydı? Hayır, olamazdı. Marinette Dupain Cheng rüya gibi yeşil gözleri olan hiçbir erkeğin kalbini fethetmesine izin vermezdi. Marinette'in dikkati o kadar dağılmıştı ki okulda olduğunu fark etmemişti.

"Evet Küçük Prens seni arıyor," diye duyurdu Tikki.

Birdenbire, öylece, kafasını kaldırdı ve unutamadığı, bütün gece aklında olan tek kişiyi görüp tekrar öptüğünde neler olduğunu zihni kaydetmeye başladı.

Adrien arabasından inerken ona doğru baktı ve iki göz buluşup birleşti. Kadının mavi gözleri Adrien'ın gözlerinin içine bakıyordu. Adrien göğsünde bir çarpıntı hissetti, hayatında hiç yaşamadığı bir şeydi bu. Bir şey onu kıza bakmaya devam etmeye zorladı.

Marinette gözlerini Adrien'a dikmişti. Dikkati dağılmış, karşılaşmaya hazırlıksız görünüyordu. Yolları okulda kesişecek olmasına rağmen Adrien de hazır değildi. İkisi tek kelime etmedi, sadece şaşkın şaşkın birbirlerine baktılar. Marinette ne diyeceğini bilemiyordu, ağzını açarsa ne söyleyeceğinden korkuyordu. Adrien'a aşık olduğunu itiraf etmek istemiyordu, olamazdı.

Adrien umutsuzca bir şeyler söylemek istiyordu, herhangi bir şey. En azından kara kedi ziyaret ettiğinde onun aklından geçenlerin bir kısmını duyduktan sonra. Ama aklına hiçbir kelime gelmiyordu, tamamen boşluğa düşmüştü. Marinette'in kendisi hakkında ne düşündüğünü bilmediği için kendini çok rahatsız hisseden Adrien ağzını kapalı tuttu. Bir şeyler, herhangi bir şey söylemeye çalıştı ama yapamadı. Sanki bütün vücudu donmuştu. Adrien sonunda nefes aldı ve kendini ileri doğru bir adım atmaya zorladı. Neyse ki bacakları işbirliği yaptı ve hareket etti. Ama Marinette aniden ayağa fırlayarak Adrien'i ürküttü ve bir sonraki bölüm onu şok etti, okula doğru koşmaya başladı.

"Peşinden git yoksa kaçacak!" Plagg onu eğlenerek izlerken şöyle dedi.

"İkimiz de aynı sınıftayız," dedi Adrien gözlerini devirerek.

"Oh, anlıyorum. Ona biraz müsamaha göstereceksin, sonra onu yakalayacaksın, sonra ona biraz müsamaha göstereceksin, sonra onu yakalayacaksın, sonra ona biraz müsamaha göstereceksin--"

Adrien, "Kes şunu Plagg, o bir kız, uskumru değil," diye itiraz eder.

Marinette sessizliğe daha fazla dayanamayarak Adrien'dan hızla uzaklaştı. Görüş alanından çıktığından emin olunca yavaşlayarak yürümeye başladı. Kafası çok karışmıştı. Adrien'ı gördüğünde içine milyonlarca duygu hücum etti; gerginlik, mutluluk ve geçmeyen bir karıncalanma hissi.

Adrien'ı düşünmek durmasını daha da zorlaştırıyordu. Çünkü içten içe ona aşık olduğunu biliyordu ve bunu durdurmak için hiçbir şey yapamazdı.

Bir sonraki film sahnesi üzerinde çalışmak için hızlıca senaryoyu eline aldı, nerede başlayıp nerede duracağını gösteren yapışkan notun olduğu sahneye geçti.

Adrien, Marinette'in önünde beceriksizce otururken Marinette yapmaları gereken bölüme baktı ve dondu kaldı. Marinette ona dönüp kaşlarını çatarken Adrien bunu fark etti.

"Sorun ne Marinette, bu sefer repliklerini mi unuttun?" diye sorarak tipik bir hakaretle işleri biraz olsun normalleştirmeyi umdu.

O sırada Alya sözlerini kesti: "Öpüşme sahnesine hazır mısınız?"

I Hate You - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin