Bölüm 5

40 6 0
                                    

Marinette ailesiyle birlikte La grand Paris'teki bir etkinlikte yemek servisi yapıyordu. Ailesinin yanına dönerken nihayet sergi masalarından birini kurmuştu.

Marinette pastayı hazırlamak için ailesinin yanına vardığında, "İşim bitti anne," dedi.

"Bu harika tatlım, istersen yiyebilirsin, diğer tarafta bir büfe kurmuşlar."

"Emin misin?" Marinette diğer masayı kurarken tepsisini tutarken sordu.

"Evet, iyi eğlenceler! Jagged Stone'u ve buradaki diğer konukları tanıyorsun, o yüzden eğlenmene bak!" Babası cevap verdi.

"Sonra bize yardım edebilirsin," diye annesi rahatlattı.

Marinette etkinliğe katılmadan önce üstünü değiştirmeye giderken gülümsedi. Zaten sadece Chloe ve ailesinin tanıdık bir yüz olduğunu ama hiçbir arkadaşının olmadığını anlamıştı. O yüzden kalmak yerine dışarı çıkacaktı. Dışarı çıkarken Alya'ya mesaj atarken birinin göğsüne çarptı.

"Tüh, bakmadığım için özür dilerim." Geri çekilirken hemen özür diledi, "Çok sakarımdır."

"Sana Dupain Cheng olduğunu söyleyebilirdim," diye karşılık verdi Adrien geri çekilirken, "Burada ne yapıyorsun?"

Marinette soruyu ona tekrarladı, "Burada ne yapıyorsun?"

"Sana ilk sorduğum şeyi..."

Marinette sinirli bir ifadeyle alay etti, "Biz 10 yaşında mıyız?"

Adrien pes etmeden önce gözlerini devirdi, "Babam sponsor, ben de markayı temsil etmek için buradayım. Aslında oldukça sıkıcı."

Marinette bunu nasıl anlayabildiğini düşünürken iç geçirdi, "Çok heyecan vericiydi." Yürümeye başladı.

Adrien ona tuhaf bir ifade verdi, "Öğle yemeği bu tarafta."

"Huh modaya uygun bir şekilde geciktin ve gözlemcisin. Bütün gün burada hazırlık yaptım, biraz soluklanmak istiyorum."

Nathalie konuşmalarını bölmek için yaklaştı ve "Adrien baban daha ziyade yardımla değil sosyalleşmek istiyor," dedi.

"Adrien başıyla Nathalie'ye müsaade etmesini işaret etti: "Ben fırıncının kızıyla konuşuyorum.

"Ama baban..." Nathalie ısrar etmek istedi.

"Lütfen, sosyal rutini birazdan yapacağım," diye söz verdi Adrien.

Nathalie onun çocuk olma özgürlüğünü istediğini bilerek başını salladı, "Pekâlâ, arzu ederseniz odada uygun diyet tabakları olacak."

"Teşekkür ederim," Adrien Nathalie'nin gidişini izlerken rahatlamış bir şekilde gülümsedi

"Stresli," diye gözlemledi Marinette.

"Çünkü onun imajı önemli ve ben önemsizim," diye açıkladı Adrien, babasından bahsederken yetkili olanın kendisi olduğunu söylüyordu.

İşe karışmak istemeyen Marinette, "Gidip yemek yesem iyi olacak..." diyerek kendini mazur göstermeye çalıştı.

"Ah," dedi Adrien Marinette'in gitmesini istemediği için, "Benim odama gel, orada yemek var."

"Ah, iyi misin?" Marinette'in bu soruyu sorması ve eliyle işaret etmesi onun cömertliği sayılırdı.

"Bir süper model gibi yediklerimle dalga geçebilirsin," diye sırıttı Adrien, Marinette'in kabul edeceğini umarak.

Marinette kabul etmeden önce, "Sesindeki bu çaresizlikle çok fazla olduğunu sanmıyorum," dedi. Süite gitmek için Adrien'in korumasının gözetiminden kaçarlar. "Gelmese bile her seferinde ona bir oda veriyorlar. Eğer böyle şeylere meraklıysan etkileyici bir şey." Adrien yemek masasına bakarken şöyle dedi.

I Hate You - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin