"Yani senden hoşlanıyor ama seninle birlikte olmak istemiyor mu?" Plagg, Marinette'le Adrien'in başına gelenleri tekrarlarken şaşkınlıkla sordu: "Modern kızlar karmaşıktır."
"Sanırım..." Adrien nehrin aşağısına doğru yürürken içini çekti. Sınıf, sonunda filmi bitirdikten sonra Juleka'nın evine gidip filmi onun evinde izlemeye karar vermişti. Son birkaç gündür, Marinette Adrien'den kaçmayı başarmıştı çünkü daha çok ayrı sahneleri vardı ve yalnız kaldıklarında Akumas'ın saldırısı konuşmalarını bölüyordu. Marinette ona hiçbir zaman cevap vermedi ve şimdi film gösteriminde onunla konuşabileceğini umuyordu.
"Hey, başarmışsın!" Nino Adrien'e yaklaştı, "Babana hangi yalanı söyledin?"
"Gerçeği," diye itiraf etti Adrien.
Nino inanamayarak başını salladı, "Peki, Nathalie babana ne söyledi?"
"Başka bir fotoğraf çekimim olduğunu," diye üzülerek itiraf etti Adrien. Akumatize olduğu olaydan sonra Adrien görevlerinden kaçmaya ve Nathalie'nin yardımını almaya çalışmayı bırakmıştı.
"Başardığına sevindim. Gel, ben ve Alya sana bir yer ayırdık," diyerek Nino ona yol gösterdi.
"Marinette nerede, geç mi kaldı?" Adrien onu bulmaya çalışırken sordu.
"Dostum iyi misin?" Nino adımlarını durdurup Adrien'e baktı.
"Ah, evet?" Adrien şaşkınlıkla cevap verdi, "Ne oldu?"
"Ona Marinette dedin... "dedi Nino yavaşça, Adrien'in sorunun ne olduğunu anlamasını umarak.
Adrien kekelemek ve ona yanlış duyduğunu söylemek istiyordu ama bilincinde değildi, "Şey, bu onun adı."
"Ah, evet... ama bunu bilmediğini sanıyordum," diye sordu Nino, konuşma daha da tuhaflaşmaya başlamıştı.
"Hey, çocuklar!" Alya araya girdi, "Filmi izlemeye hazır mısınız?"
"Evet, aslında rol arkadaşını arıyor." Nino şüpheli bir ifadeyle Adrien'e baktı.
"Mari mi? Luka'yla birlikte hazırlanıyor," dedi Alya, "Nino iyi misin?"
"Doğru olmayan bir şeyler var..." Nino şaşkınlıkla sordu.
"K, çocuklar film için hazırdı," diye duyurdu Marinette.
"Tamam, hadi gidelim," dedi Alya onları koltuklarına götürürken. Daha sonra filmi izlemeye başladılar ve Adrien, Luka ve Marinette'i birlikte görmek için bakarken konsantre olamadı.
"Mari, harikasın!" Filmi izlerken Luka fısıldadı.
Marinette, Adrien'in öpüşmek üzere olduğu sahneyi izlerken gülümseyerek, "Hepsi senin sayende," dedi. Adrien'in kendisine baktığını görmek için arkasına baktı. Marinette onun bakışlarına sırtını dönerek yere baktı.
"Oyunculuğunuzla çok uyumlusunuz," dedi Luka, düşüncelerinde kaybolurken sözleri yarım kaldı. Son zamanlarda Marinette'in bu film rolünü üstlendiğinden beri farklı davrandığını hissediyordu. Neler olduğunu bir türlü anlayamıyordu. Filmde, öpüşme sahnesi olduğunda replikler daha gerçekçi görünüyordu. Luka oyunculuğun ötesine bakabildi ve bağlantıyı görebildi. Onları nehirde gördüğünde bir şeyler uydurduğunu düşünmüştü ama Marinette ona hiçbir şey söylememişti.
Daha sonra Marinette'in omzunun arkasına baktığını ve Adrien'in ona baktığını gördü. Sonunda mantıklı gelmişti.
Daha sonra ekranda onları öpüşürken gördü ve bu onu daha çok incitti. Hemen güvertenin altından ayrılmak için ayağa kalktı.
"Luka?" Marinette onun neden gittiğini anlamaya çalışarak mırıldandı ve peşinden gitti.
Onu odasında gitarını akort ederken buldu. Kapıyı açtığını duyana kadar onu takip ettiğini fark etmemişti, "Mari?"
"Hey," Mari onun odasına girdi, "Sorun nedir?"
"Yeni bir şarkı ilhamı aldım," diye korkunç bir yalan söyledi Luka.
Marinette bir terslik olduğunu anlamıştı, "Luka, az önce bana yalan mı söyledin?"
Luka başını salladı çünkü duygularının onun gerçek hislerini değiştirmeyeceğini biliyordu. Onun başka bir adama aşık olduğunu bilmek bile onu incitiyordu. "Önemli değil."
Gitarını duygularını daha iyi ifade edecek şekilde tıngırdatmaya başladı, "Hayır, bir sorun olduğunu biliyorum, melodin farklı.
"Bak ben iyiyim," diye onu rahatlatmaya çalıştı Luka.
Marinette başını salladı, "Hayır, bana söylemek zorundasın.
"Ben... Bak sadece arkadaşlarınla film izlemeye geldim. Sonra konuşuruz..."
Marinette onu tekrar ikna etmeye çalıştı: "Hayır, bak sen benim en iyi arkadaşımsın ve bana yardım ettiğin bir projede dışlanmamalısın."
"Ah evet..." Luka, Marinette'in kendisinden sır saklamasından dolayı hayal kırıklığına uğradığı için içini çekti.
"Evet, sana her şeyi anlatıyorum, bak birkaç gün önce Adrien'la nehirdeki hatlarımızı karıştırırken başıma gelenlere inanamayacaksın. Ona dayanamadım."
"Bekle, birlikte prova mı yapıyordunuz?" Luka sordu.
"Evet, onunla bir dakika bile duramadım, işi ciddiye almadı."
"Gerçekten mi?" Luka merdivenlerin yanında öpüştüklerini ve Marinette'in koşarak uzaklaştığını gördüğünde bunun sadece o an olduğuna inanamadı.
Marinette kıkırdayarak, "Evet, hayatında gördüğün en sinirli Juliet'i görmeliydin," dedi.
Luka onun bu çabasına gülümsedi ama şimdi Marinette'in kendi duygularını ihmal ettiğini düşünüyordu. Başını salladı, "Denediğin için teşekkürler... ama o sensin."
"Ne?"
"Ben... sana karşı bir şeyler hissediyorum. Seni ve Adrien'i öpüşürken izlemek beni kırdı," diye açıkladı Luka.
"Ne? Hayır, hayır! Birbirimize katlanamıyoruz..."
"Buna inanmıyorsun. Prova yaparken onu öptüğünü gördüm. Aşıkmış gibi davranamazsın. Filmde bir şeyler değişti ve sen rol yapmıyordun..." Luka, Marinette'in kendisini düzeltmesini umarak duraklar.
"Hayır... haklısın ama bilmiyorum," diye itiraf etti Marinette, "Birbirimizden nefret ederken nasıl bu hale gelebildik?"
"Yani ona karşı bir şeyler hissediyorsun?"
"...."
"Hislerini inkâr edemezsin Mari," diye açıkladı Luka.
"Peki ya sen?" Marinette ona karşı olan hislerini itiraf ettiği için sordu.
"Kalp kırıklıkları harika müzik yapar. Bana karşı bir şey hissetmiyorsun, bunu aşacağım. Arkadaşlığın her şeyden önemli ama en önemlisi senin mutluluğun," diye güvence verdi Luka.
"Yani geri döneceksin," Marinette uzanması için elini uzattı.
Luka onun elini tutup herkesin yanına giderken başını salladı.
"İşte bu yüzden... "Adrien onların bir araya gelişini izlerken içini çekti.
"Ne?" Nino, Adrien'in hiçbir şey söylemediğini duyunca sordu.
"Ah, hiçbir şey," Adrien telefonuna uzandı, "Nathalie arıyor."
Nino filme geri dönmeden önce nedenini başıyla onayladı. Adrien gitmek için ayağa kalktı, "Hey daha bitmedi." Plagg öyle diyor.
"Bitmedi çünkü Marinette Luka'ya aşık," diye iç geçirdi Adrien.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate You - [TR]
FanfictionTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP kitabın yazarı @xxescape_your_world Marinette sakız olayı için Adrien'ı asla affetmeseydi ne olurdu? Adrien ve Marinette'in birbirlerinden nefret ettikleri Mucize Uğur Böceği'nin yeniden anlatımı. En sevdiğimiz kahramanların gün...