Alya ve Marinette bir dergiye bakıyorlardı. Marinette yüksek sesle "Leo: Kalbin yerinden çıkacak" yazısını okuyordu. Sayfayı çevirdiklerinde her iki sayfada da Adrien'ın resimlerini görürler. "Ah, dergiyi de mahvetmek zorunda mı?"
"Kızım sanki onu gözünün önünden ayıramıyorsun," diye kıkırdadı Alya, "Belki de birbiriniz için yaratılmışsınızdır."
"Ah, Adrien ve Marinette Agreste! Delirmiş olmalısınız!" Marinette dergiye bakmaya devam ederken başını salladı
"Ne demek kader!" Alya alay ediyor, "Ama iyi ki kader beni kontrol etmiyor."
"Ne demek istiyorsun?" Marinette sordu.
"Öyle olsaydı, Nino'ya takılıp kalırdım," diye Marinette'le birlikte güldü Alya.
Nino Marinette'e bakarken bir yandan da etrafı izliyordu. Adrien arkasından belirdi ve Nino'ya takıldı, "Bilgin olsun, Marinette asla bir heykele aşık olmayacak."
Nino Adrien'i görünce hemen döndü ve onu saklanması için çekti, "Şşşt! Kızlarla aramın iyi olmadığını biliyorsun, özellikle de birdenbire bu kızla. Yani, dostum, yanına gidip ona bir şaka mı yapsam? İltifat mı edeyim? Hayvanat bahçesine mi davet etsem? Ciddi mi olayım?"
"Marinette'ten hoşlanıyor musun?" Adrien kollarını kavuşturarak sordu.
"Evet, birbirinizden nefret ettiğinizi biliyorum ama aranızdaki düşmanlıktan önce onunla arkadaştık. Kalbimin istediğini durduramam dostum," diye karşı çıktı Nino.
Adrien kendini savunmak için ellerini kaldırdı, "Tamam iyi seni yargılamayacağım, ona katlanamasam da arkadaşımsın. Ama Nino, bunu çok fazla düşünüyorsun. "Onu hayvanat bahçesine davet et", ciddi misin?"
Nino kekeledi, "Şey, orada gerçekten harika yeni bir sergi var."
Adrien elini Nino'nun omzuna koydu, "Dinle, sadece kendin ol, dostum."
Nino alay etti, "Bunu söylemek senin için kolay, genç modelin haftalık kapağı Bay Kapak Önü. Ben o kadar havalı değilim."
"Sen de havalısın dostum, güven bana - yoksa benim en iyi dostum olmazdın. Unutma, Bay Kapak Önü-Genç-Model-Haftalık'tan nefret ediyor. Onu hayvanat bahçesine davet et. "Evet" diyecektir, söz veriyorum." Adrien güvence verdi.
Nino kendinden emin bir şekilde kızlara doğru yürümeye başladı ama son anda paniğe kapıldı ve Adrien'e koştu, "Ya aptal bir kurbağa gibi davranırsam, ya beni kötülerse ya da ezik olduğumu düşünürse-?"
Adrien Nino'yu rahatlattı, "Tamam, arkandayım."
"Marinette, Alya' ya Adrien hakkında nefret ettiği şeyleri sıralıyordu.
Alya, Marinette'in listesini, "Zeki, ateşli, harika, nefis bir büyücü!" diye tamamladı.
"Seni öldürürdüm ama yeni bir en iyi arkadaş edinmeye vaktim yok," diye kıkırdayan Marinette, Nino'ya çarpmadan önce, 'Ha?' diye sordu.
Nino gergin bir gülümsemeyle Marinette'in önünde durdu.
Adrien, Nino'nun arkasında belirirken, "Ah, pardon," diye özür diledi, "Değil mi, Nino?"
"Özür dilerim." Nino kekeledi.
Marinette kıkırdadı ve dergisini düşürdü, Adrien dergiyi almak için yanına gitti. Sonunda alınlarından birbirlerine çarparlar.
"Özür dilerim." İkisi de hızla ayrılırken "Özür dilerim" dedi.
Marinette dergiyi hızla aldı, "Agreste."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate You - [TR]
FanficTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP kitabın yazarı @xxescape_your_world Marinette sakız olayı için Adrien'ı asla affetmeseydi ne olurdu? Adrien ve Marinette'in birbirlerinden nefret ettikleri Mucize Uğur Böceği'nin yeniden anlatımı. En sevdiğimiz kahramanların gün...