Bölüm 4

39 5 0
                                    

"Yine geç kaldın Marinette," diye seslendi Adrien, ikisi de sınıflarının kapısına doğru koşarken.

"Marinette sınıfa girdiğinde gözlerini devirerek, "Ne oldu? Baban kıyafetini beğenmedi ve seni değiştirmeye mi zorladı?"

"Kıyafetlerimi gayet iyi seçebilirim," diye alay etti Adrien.

Adrien ve Marinette sınıfa girerken Bayan Bustier, "Mükemmel bir ipucu biliyorum," diye yorum yaptı. Sınıf, yarışmaya sunmak üzere bir sonraki kısa filmi oluşturmak için hazırlanmıştı.

"Ne?" Adrien ve Marinette birbirlerine ters ters baktıktan sonra aynı anda "Ne?" dediler.

Bayan Bustier açıkladı: "Marinette ve Adrien, Juliet ve Romeo gibi mükemmel aşk kuşları olurdu.

"Ne!" Adrien ve Marinette iğrenmiş bakışlarla birbirlerine bakarlar.

"Ölmeyi tercih ederim," diye haykırdı Marinette.

"Benim için iki katı," diye ekledi Adrien.

"İyi ki Romeo ve Juliet," diye araya girdi Alya kıkırdayarak, "İkiniz de öyle."

Marinette kollarını iki yana açarak önce ona, sonra da Adrien'e baktı.

Adrien onu kızdırmak için bir fırsat yakalamıştı, "Eğer buna hazır değilsen."

Marinette onunla alay etti, " Pardon."

Adrien, "Hadi ama, aramızdaki farkı bir kenara bırakacak kadar yetenekli değilsin," diye ima etti,

"Bu kadar mı bencilsin? O zaman tamam," dedi Marinette ona bakarken.

" Ne dedin?" Adrien ona şaşkın bir bakış attı.

"Elbette yapacağım," diye açıkladı Marinette neşeli bir ifadeyle, "Juliet'i ben oynayacağım."

"O halde karar verildi," dedi Bayan Bustier gülümseyerek ve sınıfın geri kalanına bakarak, "Haydi işe koyulalım."

Nino, yaratacakları Romeo ve Juliet'in modern halini açıklamak için Adrien ve Marinette'e yaklaştı. Marinette hâlâ kostüm tasarımlarını yapabilecek kapasitede olduğunu düşünüyordu.

Bir sonraki sahne üzerinde çalışmaya başladıklarında Marinette gözlerini devirerek, "Buna inanamıyorum," dedi.

"Beni onunla eşleştirdiğinize inanamıyorum-" Adrien, bir sahneyi kaydetmek üzereyken onlara gülümseyen Nino ve Alya'ya baktı.

Marinette araya girdi, "Çok şanslısınız, size borçluyum-"

O sözünü bitiremeden Nino bağırdı, "Işıklar! Kamera! Motor!"

Adrien hemen kendini toparladı ve Marinette'e sevgi dolu gözlerle baktı, "Benimle çıkar mısın?"

Marinette gözlerini hızla kırpıştırırken bir an için şaşkına döndü. Adrien'in kalbi onun mavi gözlerine bakarken çırpındı. Sözlerini söylerken kızardı, "Evet!!!"

"ve kes!" Nino bağırdı, "Bu mükemmel bir kareydi!"

Marinette kendini toparlamak için başını salladı.

"Vay canına, harikaydı," diye alay etti Adrien şaşkınlıkla, kalbi hızla atarken, "Neredeyse inandırıcı."

"Bu çekim miydi?" Marinette iltifatına inanamayarak ona baktı.

"Bir iltifat," diye gülümsedi Adrien, "Başka bir tane daha bekleme."

"Ha, aklımın ucundan bile geçmezdi," diye alay etti Marinette.

I Hate You - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin