3

402 34 9
                                    

"𝙈𝙞𝙝𝙖 𝙞𝙠𝙞 𝙙𝙖𝙠𝙞𝙠𝙖 𝙘𝙞𝙠𝙖𝙧 𝙢𝙞𝙨𝙞𝙣? "

𝙈𝙞𝙝𝙖, 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙠𝙩𝙞𝙜𝙞𝙣𝙙𝙖 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙣𝙞𝙣 𝙗𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙖𝙡𝙡𝙖𝙢𝙖𝙨𝙞 𝙞𝙡𝙚 𝙤𝙙𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙞𝙥 𝙠𝙖𝙥𝙞𝙮𝙞 𝙙𝙖 𝙁𝙚𝙧𝙙𝙞'𝙣𝙞𝙣 𝙠𝙤𝙢𝙪𝙩𝙪 𝙞𝙡𝙚 𝙠𝙖𝙥𝙖𝙩𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙁𝙚𝙧𝙙𝙞 𝙮𝙖𝙩𝙖𝙜𝙖 𝙤𝙩𝙪𝙧𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣𝙙𝙖 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙠𝙖𝙛𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙤𝙣𝙖 𝙘𝙚𝙫𝙞𝙧𝙢𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙩𝙪.

"𝙉𝙚 𝙙𝙞𝙮𝙚𝙘𝙚𝙠𝙨𝙞𝙣 𝙁𝙚𝙧𝙙𝙞? 𝘾𝙪𝙣𝙠𝙪 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙣𝙞𝙣 𝙞𝙡𝙚 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙖𝙘𝙖𝙠 𝙨𝙚𝙮𝙡𝙚𝙧𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙤 𝙜𝙪𝙣 𝙤 𝙢𝙖𝙝𝙠𝙚𝙢𝙚 𝙨𝙖𝙡𝙤𝙣𝙪𝙣𝙙𝙖 𝙗𝙞𝙩𝙩𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙙𝙪𝙨𝙪𝙣𝙪𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪𝙢."

"𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙗𝙖𝙠 𝙗𝙞𝙯 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙨𝙢𝙖𝙡𝙞 𝙗𝙤𝙨𝙖𝙣𝙙𝙞𝙠. 𝙃𝙖𝙡𝙖 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖𝙨 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙞𝙯. 𝙉𝙞𝙮𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙡𝙚 𝙮𝙖𝙥𝙞𝙮𝙤𝙧𝙨𝙪𝙣 𝙠𝙞? "

"𝙉𝙞𝙮𝙚 𝙖𝙘𝙖𝙗𝙖 𝙁𝙚𝙧𝙙𝙞, 𝙗𝙞' 𝙙𝙪𝙨𝙪𝙣𝙨𝙚𝙣𝙚. 𝘼𝙡𝙡𝙖𝙝 𝙖𝙨𝙠𝙞𝙣𝙖 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙚𝙧𝙚  𝙙𝙪𝙨𝙪𝙣𝙨𝙚𝙣𝙚 𝙮𝙖, 𝙮𝙖𝙡𝙫𝙖𝙧𝙞𝙧𝙞𝙢 𝙙𝙪𝙨𝙪𝙣."

"𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙗𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙗𝙞𝙯 𝙤 𝙖𝙡𝙙𝙖𝙩𝙢𝙖 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙪𝙣𝙪 𝙘𝙤𝙠𝙩𝙖𝙣 𝙖𝙨𝙩𝙞𝙠."

"𝙃𝙚 𝙖𝙮𝙣𝙚𝙣 𝙖𝙢𝙞𝙣𝙖 𝙠𝙤𝙮𝙖𝙮𝙞𝙢 𝙯𝙖𝙩𝙚𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙚𝙮 𝙤 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙠𝙤𝙡𝙖𝙮𝙙𝙞 𝙤𝙮𝙡𝙚."

"𝘼𝙧𝙙𝙖-"

𝙄𝙨𝙖𝙠'𝙞𝙣 𝙞𝙘𝙚𝙧𝙞 𝙜𝙞𝙧𝙢𝙚𝙨𝙞 𝙞𝙡𝙚 𝙁𝙚𝙧𝙙𝙞 𝙜𝙤𝙯 𝙙𝙚𝙫𝙞𝙧𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.

"𝙊 𝙜𝙤𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙤𝙮𝙖𝙧𝙞𝙢 𝙡𝙖𝙣 𝙤𝙧𝙤𝙨𝙥𝙪 𝙘𝙤𝙘𝙪𝙜𝙪,𝙨𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙠𝙖𝙧𝙙𝙚𝙨𝙞𝙢𝙞 𝙧𝙖𝙝𝙖𝙩 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙠. "

𝘼𝙧𝙙𝙖, 𝙠𝙖𝙥𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙖𝙧𝙙𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙙𝙪𝙧𝙖𝙣 𝙈𝙞𝙝𝙖'𝙮𝙖 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙚 𝙗𝙚𝙣𝙞 𝙠𝙪𝙧𝙩𝙖𝙧 𝙙𝙚𝙧𝙢𝙞𝙨 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙗𝙖𝙠𝙞𝙨𝙡𝙖𝙧 𝙖𝙩𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪. 𝙈𝙞𝙝𝙖 𝙞𝙨𝙚 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙥 𝙁𝙚𝙧𝙙𝙞'𝙣𝙞𝙣 𝙨𝙖𝙘𝙞𝙣𝙞 𝙨ı𝙠𝙞𝙘𝙖 𝙩𝙪𝙩𝙢𝙪𝙨𝙩𝙪.

"𝙎𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙗𝙪 𝙤𝙙𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙖𝙘𝙖𝙠𝙨𝙞𝙣. 𝙃𝙖 𝙤𝙡𝙪𝙧𝙙𝙖 𝙚𝙜𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙢𝙖𝙢 𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙨𝙖𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙪𝙘𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖 𝙠𝙖𝙩𝙡𝙖𝙣𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣, 𝙨𝙖𝙘𝙞𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙩𝙪𝙩𝙩𝙪𝙜𝙪𝙢 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙨𝙚𝙣𝙞 𝙛𝙞𝙧𝙡𝙖𝙩𝙞𝙧𝙞𝙢, 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙞 𝙠𝙖𝙥𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙤𝙣𝙪𝙣𝙙𝙚 𝙗𝙖𝙮𝙞𝙡𝙢𝙞𝙨 𝙝𝙖𝙡𝙙𝙚 𝙗𝙪𝙡𝙪𝙧𝙨𝙪𝙣. 𝙃𝙖 𝙗𝙪 𝙮𝙤𝙣𝙩𝙚𝙢𝙞 𝙗𝙚𝙜𝙚𝙣𝙢𝙚𝙙𝙞𝙮𝙨𝙚𝙣 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨𝙚𝙣 𝙖𝙞𝙡𝙚𝙣𝙚 𝙫𝙪𝙘𝙪𝙙𝙪𝙣𝙪𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙞𝙧 𝙥𝙖𝙧𝙘𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙗𝙖𝙨𝙠𝙖 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙞𝙩𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙩𝙤𝙥𝙡𝙖𝙩𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙞𝙢. 𝙃𝙖? 𝙉𝙚 𝙙𝙚𝙧𝙨𝙞𝙣? 𝙃𝙖𝙣𝙜𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙗𝙚𝙜𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣?"

"𝙎𝙞𝙯𝙞𝙣 𝙜𝙚𝙧𝙘𝙚𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙥𝙨𝙞𝙠𝙤𝙡𝙤𝙟𝙞𝙣𝙞𝙯 𝙗𝙤𝙯𝙪𝙡𝙢𝙪𝙨, 𝙥𝙨𝙞𝙠𝙤𝙥𝙖𝙩𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯 𝙨𝙞𝙯."

𝙁𝙚𝙧𝙙𝙞 𝙠𝙤𝙨𝙖𝙧 𝙖𝙙𝙞𝙢𝙡𝙖𝙧 𝙞𝙡𝙚 𝙤𝙙𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙞𝙥 𝙠𝙖𝙥𝙞𝙮𝙞 𝙘𝙖𝙧𝙥𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙞𝙨𝙚 𝙪𝙯𝙪𝙣 𝙨𝙪𝙧𝙚𝙙𝙞𝙧 𝙩𝙪𝙩𝙩𝙪𝙜𝙪 𝙠𝙖𝙝𝙠𝙖𝙝𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙠𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙈𝙞𝙝𝙖 𝙞𝙨𝙚 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙣𝙘 𝙝𝙖𝙧𝙚𝙠𝙚𝙩𝙞 𝙮𝙖𝙥𝙖𝙧𝙠𝙚𝙣 𝙄𝙨𝙖𝙠 𝙞𝙨𝙚 𝙠𝙤𝙡𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙞𝙘𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪.

"𝙄𝙨𝙖𝙠 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙨𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙖𝙠𝙡𝙞𝙢𝙖 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞 𝙮𝙖... 𝙎𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙠𝙤𝙡𝙖𝙢𝙞 𝙞𝙘𝙚𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣, 𝙗𝙖𝙣𝙖 𝙯𝙖𝙧𝙖𝙧𝙞 𝙙𝙤𝙠𝙪𝙣𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧."

"𝙉𝙚 𝙯𝙖𝙧𝙖𝙧𝙞 𝙠𝙖𝙣𝙠𝙞? 𝙆𝙖𝙘 𝙨𝙚𝙣𝙚𝙙𝙞𝙧 𝙞𝙘𝙩𝙞𝙜𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙖𝙮𝙣𝙞 𝙨𝙚𝙮."

𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙤𝙛𝙡𝙖𝙮𝙖𝙧𝙖𝙠 𝙚𝙡𝙞𝙣𝙞 𝙖𝙡𝙣𝙞𝙣𝙖 𝙫𝙪𝙧𝙢𝙪𝙨𝙩𝙪. 𝙎𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙝𝙚𝙧𝙨𝙚𝙮𝙞 𝙗𝙪 𝙞𝙠𝙞 𝙙𝙚𝙡𝙞𝙮𝙚 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙩𝙢𝙖𝙡𝙞𝙮𝙙𝙞 𝙮𝙤𝙠𝙨𝙖 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙮𝙞 𝙧𝙖𝙝𝙖𝙩 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙠𝙢𝙖𝙯𝙡𝙖𝙧𝙙𝙞.

...

𝘈𝘣𝘪- 𝘈𝘳𝘍𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin