𝙀𝙢𝙧𝙚, 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙫𝙚 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙗𝙚𝙧𝙖𝙗𝙚𝙧 𝙚𝙫𝙚 𝙜𝙚𝙘𝙢𝙞𝙨𝙡𝙚𝙧𝙙𝙞. 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮, 𝙀𝙢𝙧𝙚'𝙮𝙚 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙖𝙝𝙫𝙚 𝙮𝙖𝙥𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙊 𝙨𝙞𝙧𝙖𝙙𝙖 𝘼𝙧𝙙𝙖, 𝙀𝙢𝙧𝙚'𝙣𝙞𝙣 𝙮𝙖𝙣𝙞𝙣𝙖 𝙤𝙩𝙪𝙧𝙢𝙪𝙨 𝙙𝙞𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙙𝙚 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙚 𝙘𝙚𝙠𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙫𝙚 𝙙𝙞𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙪𝙨𝙩𝙪𝙣𝙚 𝙠𝙤𝙮𝙙𝙪𝙜𝙪 𝙠𝙤𝙡𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖 𝙘𝙚𝙣𝙚𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙮𝙖𝙨𝙡𝙖𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙀𝙢𝙧𝙚, 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙮𝙖 𝙙𝙤𝙣𝙪𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙚𝙠𝙞𝙡𝙙𝙚 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙩𝙪.
"𝙀𝙚𝙚 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙩 𝙗𝙖𝙠𝙖𝙡𝙞𝙢, 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙗𝙪 𝙘𝙤𝙘𝙪𝙠?"
"𝙉𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙮𝙖𝙣𝙞? 𝙎𝙚𝙫𝙞𝙨𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙞𝙢𝙞𝙯𝙞 𝙢𝙞 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙩𝙖𝙮𝙞𝙢 𝙀𝙢𝙧𝙚 𝙖𝙗𝙞?"
"𝙔𝙖𝙫 𝙮𝙤𝙠, 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙗𝙪 𝙘𝙤𝙘𝙪𝙠."
"𝙉𝙚 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙀𝙢𝙧𝙚 𝙖𝙗𝙞!? 𝙔𝙖𝙩𝙖𝙠𝙩𝙖𝙮𝙙𝙞𝙠 𝙩𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙢𝙞-"
"𝙊𝙛 𝙩𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙩𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙗𝙚, 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙛𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣 𝙙𝙞𝙮𝙚 𝙨𝙤𝙧𝙙𝙪𝙢."
𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙠𝙖𝙝𝙠𝙖𝙝𝙖 𝙖𝙩𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙩𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙨𝙡𝙖𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙊 𝙨𝙞𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙀𝙢𝙧𝙚'𝙙𝙚 𝙠𝙖𝙝𝙫𝙚𝙨𝙞𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙧𝙠𝙖𝙘 𝙮𝙪𝙙𝙪𝙢 𝙖𝙡𝙞𝙥 𝙜𝙚𝙧𝙞 𝙮𝙚𝙧𝙞𝙣𝙚 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙠𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
"𝘽𝙚𝙣 𝙫𝙞𝙙𝙚𝙤 𝙞𝙯𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪𝙢 𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙠𝙖𝙧𝙨𝙞𝙢𝙖 𝙝𝙖𝙢𝙞𝙡𝙚𝙡𝙞𝙠 𝙩𝙚𝙨𝙩𝙞 𝙥𝙤𝙯𝙞𝙩𝙞𝙛 𝙘𝙞𝙠𝙖𝙣𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣 𝙠𝙤𝙘𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙖𝙘𝙞𝙠𝙡𝙖𝙙𝙞𝙜𝙞 𝙫𝙞𝙙𝙚𝙤𝙨𝙪 𝙛𝙖𝙡𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪. 𝘽𝙚𝙣𝙙𝙚 𝙙𝙚𝙙𝙞𝙢 𝙪𝙡𝙖𝙣 𝘼𝙧𝙙𝙖, 𝙯𝙖𝙩𝙚𝙣 𝙝𝙖𝙢𝙞𝙡𝙚 𝙙𝙚𝙜𝙞𝙡𝙨𝙞𝙣 𝙗𝙞' 𝙙𝙚𝙣𝙚 𝙗𝙖𝙠𝙖𝙡𝙞𝙢 𝙣𝙚 𝙘𝙞𝙠𝙖𝙘𝙖𝙠. 𝘿𝙚𝙣𝙚𝙙𝙞𝙢, 𝙘𝙞𝙛𝙩 𝙘𝙞𝙯𝙜𝙞 𝙞𝙙𝙞, 𝙥𝙤𝙯𝙞𝙩𝙞𝙛. 𝙑𝙚 𝙗𝙚𝙣 𝙗𝙪𝙣𝙪 𝙛𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙩𝙢𝙚𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞𝙢. 𝘿𝙖𝙝𝙖 𝙝𝙖𝙨𝙩𝙖𝙣𝙚𝙮𝙚 𝙜𝙞𝙩𝙢𝙚𝙙𝙞𝙠 𝙖𝙢𝙖."
"𝙊𝙜𝙡𝙚𝙣 𝙜𝙞𝙙𝙚𝙧𝙞𝙯."
𝘿𝙚𝙙𝙞 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮. 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙙𝙖 𝙗𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙖𝙡𝙡𝙖𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙀𝙢𝙧𝙚 𝙠𝙖𝙝𝙫𝙚𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙗𝙞𝙩𝙞𝙧𝙙𝙞𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙖𝙮𝙖𝙜𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙠𝙩𝙞.
"𝘽𝙚𝙣 𝙨𝙞𝙢𝙙𝙞𝙡𝙞𝙠 𝙜𝙞𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝘿𝙖𝙝𝙖 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙮𝙞𝙣𝙚 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙧𝙞𝙢."
"𝙂𝙤𝙧𝙪𝙨𝙪𝙧𝙪𝙯 𝙀𝙢𝙧𝙚 𝙖𝙗𝙞."
"𝙂𝙤𝙧𝙪𝙨𝙪𝙧𝙪𝙯 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮'𝙞𝙢."
𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮, 𝙀𝙢𝙧𝙚'𝙮𝙞 𝙮𝙤𝙡𝙘𝙪 𝙚𝙩𝙩𝙞𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙩𝙚𝙠𝙧𝙖𝙧 𝙜𝙚𝙘𝙩𝙞 𝙨𝙖𝙡𝙤𝙣𝙖. 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙠𝙩𝙞𝙜𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙗𝙤𝙨 𝙗𝙤𝙨 𝙙𝙪𝙫𝙖𝙧𝙞 𝙞𝙯𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪.
"𝙎𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯 𝙙𝙞𝙣𝙡𝙚𝙣 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨𝙚𝙣 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙢, 𝙪𝙮𝙖𝙣𝙞𝙣𝙘𝙖 𝙙𝙖 𝙝𝙖𝙨𝙩𝙖𝙣𝙚𝙮𝙚 𝙜𝙞𝙙𝙚𝙧𝙞𝙯."
"𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙖𝙗𝙞."
𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙤𝙙𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖 𝙘𝙞𝙠𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮, 𝙠𝙖𝙧𝙙𝙚𝙨𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙮𝙖𝙩𝙖𝙜𝙞𝙣𝙖 𝙜𝙚𝙘𝙩𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙜𝙤𝙧𝙙𝙪𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙖𝙡𝙣𝙞𝙣𝙖 𝙗𝙞𝙧 𝙤𝙥𝙪𝙘𝙪𝙠 𝙠𝙤𝙣𝙙𝙪𝙧𝙪𝙥 𝙠𝙖𝙥𝙞𝙮𝙞 𝙘𝙚𝙠𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙤𝙙𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙩𝙞. 𝘿𝙖𝙝𝙖 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖, 𝙨𝙖𝙗𝙖𝙝𝙩𝙖𝙣 𝙗𝙚𝙡𝙡𝙞 𝙩𝙪𝙩𝙩𝙪𝙜𝙪 𝙜𝙤𝙯 𝙮𝙖𝙨𝙡𝙖𝙧𝙞 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙢𝙨𝙞𝙯𝙘𝙚 𝙖𝙠𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙜𝙤𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙙𝙚𝙣.
𝙆𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙤𝙙𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖 𝙜𝙚𝙘𝙩𝙞. 𝙄𝙘𝙚𝙧𝙞 𝙜𝙞𝙧𝙙𝙞𝙜𝙞 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙙𝙞𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙪𝙨𝙩𝙪𝙣𝙚 𝙘𝙤𝙠𝙢𝙪𝙨𝙩𝙪 𝙫𝙚 𝙚𝙡𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙮𝙪𝙯𝙪𝙣𝙚 𝙜𝙚𝙩𝙞𝙧𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙖𝙜𝙡𝙖𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙨𝙡𝙖𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
"𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢... 𝙈𝙖𝙝𝙫𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣 𝙗𝙚𝙣𝙞 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢..."
𝘿𝙚𝙙𝙞 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙩𝙞𝙩𝙧𝙚𝙮𝙚𝙣 𝙨𝙚𝙨𝙞 𝙞𝙡𝙚.
"𝘽𝙞𝙧 𝙠𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙞𝙡𝙚 𝙤𝙡𝙨𝙪𝙣 𝙜𝙤𝙧𝙢𝙚𝙙𝙞𝙣 𝙢𝙞, 𝙝𝙞𝙨𝙨𝙚𝙩𝙢𝙚𝙙𝙞𝙣 𝙢𝙞 𝙨𝙖𝙣𝙖 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙖𝙨𝙠 𝙞𝙡𝙚 𝙗𝙖𝙠𝙩𝙞𝙜𝙞𝙢𝙞 𝙮𝙖... 𝘽𝙞𝙧 𝙠𝙚𝙯 𝙤𝙡𝙨𝙪𝙣 𝙮𝙖, 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙚𝙯 𝙤𝙡𝙨𝙪𝙣..."
𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙖𝙜𝙡𝙖𝙢𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖 𝙙𝙚𝙫𝙖𝙢 𝙚𝙙𝙚𝙧𝙠𝙚𝙣 𝙠𝙖𝙡𝙗𝙞𝙣𝙚 𝙫𝙪𝙧𝙙𝙪 𝙮𝙪𝙢𝙧𝙪𝙜𝙪𝙣𝙪.
"𝘽𝙪 𝙠𝙖𝙡𝙥 𝙖𝙧𝙩𝙞𝙠 𝙙𝙖𝙮𝙖𝙣𝙖𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢, 𝙗𝙪 𝙠𝙖𝙡𝙥 𝙖𝙧𝙩𝙞𝙠 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙞𝙯𝙡𝙞𝙜𝙚 𝙙𝙖𝙮𝙖𝙣𝙖𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧 𝙡𝙪𝙩𝙛𝙚𝙣... 𝙇𝙪𝙩𝙛𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙖𝙣 𝙤𝙣𝙘𝙚, 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙚𝙫𝙡𝙚𝙣𝙢𝙚𝙢𝙞𝙨 𝙞𝙠𝙚𝙣 𝙫𝙖𝙯𝙜𝙚𝙘 𝙨𝙪 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙙𝙖𝙣."
𝘼𝙮𝙖𝙜𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙠𝙩𝙞. 𝙎𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙞𝙡𝙠 𝙤𝙙𝙖𝙙𝙖𝙣, 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙙𝙖 𝙚𝙫𝙙𝙚𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙞𝙥 𝙜𝙞𝙩𝙩𝙞 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮.
...