𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙝𝙚𝙧𝙨𝙚𝙮𝙞 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙩𝙩𝙞𝙜𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙞𝙠𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙖𝙜𝙯𝙞 𝙗𝙚𝙨 𝙠𝙖𝙧𝙞𝙨 𝙖𝙘𝙞𝙠 𝙠𝙖𝙡𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
"𝙉𝙚 𝙙𝙚𝙢𝙚𝙠 𝙝𝙖𝙢𝙞𝙡𝙚𝙮𝙞𝙢 𝙡𝙖𝙣? 𝙎𝙚𝙣 𝙗𝙪 𝙖𝙙𝙖𝙢𝙙𝙖𝙣 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙗𝙞𝙧 𝙝𝙖𝙛𝙩𝙖 𝙤𝙣𝙘𝙚 𝙗𝙤𝙨𝙖𝙣𝙢𝙖𝙙𝙞𝙣 𝙢𝙞? "
𝘿𝙞𝙮𝙚 𝙨𝙤𝙧𝙙𝙪 𝙈𝙞𝙝𝙖. 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙗𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙖𝙡𝙡𝙖𝙙𝙞.
"𝙀𝙫𝙚𝙩 𝙈𝙞𝙝𝙖 𝙖𝙗𝙞. 𝘼𝙢𝙖 𝙯𝙖𝙩𝙚𝙣, 𝙮𝙖𝙣𝙞 𝙗𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙤𝙣𝙪𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙗𝙪 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙠 𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙗𝙞𝙡𝙢𝙚𝙢𝙚𝙨𝙞 𝙜𝙚𝙧𝙚𝙠𝙞𝙮𝙤𝙧."
"𝙉𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙥𝙚𝙠𝙞?"
𝘿𝙞𝙮𝙚 𝙢𝙚𝙧𝙖𝙠𝙡𝙖 𝙨𝙤𝙧𝙙𝙪 𝙄𝙨𝙖𝙠. 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙞𝙨𝙚 𝙞𝙘 𝙘𝙚𝙠𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙩𝙪.
"𝘽𝙖𝙣𝙖 𝙩𝙚𝙠𝙧𝙖𝙧 𝙮𝙖𝙣𝙖𝙨𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙘𝙖𝙡𝙞𝙨𝙖𝙘𝙖𝙠 𝙫𝙚 𝙗𝙚𝙣 𝙖𝙧𝙩𝙞𝙠 𝙤 𝙞𝙜𝙧𝙚𝙣𝙘 𝙫𝙖𝙧𝙡𝙞𝙜𝙞 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙩𝙞𝙢𝙙𝙖 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢."
"𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙨𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙗𝙞𝙯 𝙗𝙪 𝙠𝙤𝙩𝙪 𝙨𝙚𝙮𝙡𝙚𝙧𝙞 𝙙𝙪𝙨𝙪𝙣𝙢𝙚𝙮𝙚𝙡𝙞𝙢. 𝙎𝙚𝙣 𝙗𝙤𝙮𝙡𝙚 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙩𝙪𝙜𝙪𝙣𝙖 𝙜𝙤𝙧𝙚 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞 𝙙𝙤𝙜𝙪𝙧𝙖𝙘𝙖𝙠𝙨𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧𝙝𝙖𝙡𝙙𝙚? "
𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙜𝙪𝙡𝙪𝙢𝙨𝙚𝙮𝙞𝙥 𝙠𝙖𝙧𝙣𝙞𝙣𝙞 𝙤𝙠𝙨𝙖𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙫𝙚 𝙈𝙞𝙝𝙖'𝙮𝙖 𝙘𝙚𝙫𝙖𝙥 𝙫𝙚𝙧𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
"𝙀𝙫𝙚𝙩 𝙖𝙗𝙞. 𝘽𝙚𝙣 𝙗𝙪 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞 𝙞𝙨𝙩𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢."
"𝙆𝙖𝙘 𝙖𝙮𝙡𝙞𝙠 𝙥𝙚𝙠𝙞 𝙗𝙪 𝙗𝙚𝙗𝙞𝙨?"
"𝘽𝙞𝙧 𝙖𝙮𝙡𝙞𝙠 𝙛𝙖𝙡𝙖𝙣 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙡𝙞, 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙝𝙖𝙨𝙩𝙖𝙣𝙚𝙮𝙚 𝙜𝙞𝙩𝙢𝙚𝙙𝙞𝙠. 𝘽𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞 𝙛𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙩𝙢𝙚𝙢 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯 𝙨𝙖𝙣𝙨 𝙚𝙨𝙚𝙧𝙞 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙖𝙨𝙡𝙞𝙣𝙙𝙖."
"𝙉𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙮𝙖𝙣𝙞?"
𝘿𝙞𝙮𝙚 𝙩𝙚𝙠𝙧𝙖𝙧𝙙𝙖𝙣 𝙢𝙚𝙧𝙖𝙠𝙡𝙞 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙚𝙠𝙞𝙡𝙙𝙚 𝙨𝙤𝙧𝙙𝙪 𝙄𝙨𝙖𝙠. 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙞𝙨𝙚 𝙠𝙞𝙠𝙞𝙧𝙙𝙖𝙮𝙞𝙥 𝙘𝙚𝙫𝙖𝙥 𝙫𝙚𝙧𝙙𝙞.
"𝘽𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙠𝙖𝙧𝙨𝙞𝙢𝙖 𝙝𝙖𝙢𝙞𝙡𝙚 𝙤𝙡𝙖𝙣𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣 𝙠𝙤𝙘𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖 𝙝𝙖𝙢𝙞𝙡𝙚𝙡𝙞𝙠 𝙩𝙚𝙨𝙩𝙞𝙣𝙞 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙫𝙚𝙧𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙫𝙞𝙙𝙚𝙤𝙨𝙪 𝙛𝙖𝙡𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙞𝙮𝙤𝙙𝙪. 𝘿𝙚𝙙𝙞𝙢 𝙠𝙞, 𝙖𝙣𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙖𝙩𝙖𝙮𝙞𝙢 𝙗𝙚𝙣 𝙝𝙖𝙢𝙞𝙡𝙚𝙡𝙞𝙠 𝙩𝙚𝙨𝙩𝙞 𝙮𝙖𝙥𝙖𝙘𝙖𝙜𝙞𝙢 𝙗𝙖𝙠𝙖𝙡𝙞𝙢 𝙣𝙚 𝙤𝙡𝙖𝙘𝙖𝙠. 𝙃𝙞𝙘 𝙗𝙞𝙧 𝙗𝙚𝙡𝙞𝙧𝙩𝙞 𝙗𝙞𝙡𝙚 𝙜𝙤𝙨𝙩𝙚𝙧𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙝𝙖𝙩𝙞𝙧𝙡𝙖𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙨𝙖𝙙𝙚𝙘𝙚 𝙗𝙞𝙧 𝙞𝙠𝙞 𝙠𝙚𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙜𝙙𝙚𝙢 𝙗𝙪𝙡𝙖𝙣𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙤 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧. 𝙉𝙚𝙮𝙨𝙚 𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙗𝙚𝙣 𝙩𝙚𝙨𝙩 𝙮𝙖𝙥𝙩𝙞𝙢 𝙗𝙞𝙧 𝙗𝙖𝙠𝙩𝙞𝙢 𝙞𝙠𝙞 𝙘𝙞𝙯𝙜𝙞. 𝘿𝙚𝙙𝙞𝙢 𝙠𝙞 𝙗𝙚𝙣 𝙝𝙖𝙢𝙞𝙡𝙚𝙮𝙞𝙢."
𝙈𝙞𝙝𝙖 𝙫𝙚 𝙄𝙨𝙖𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙠𝙖𝙝𝙠𝙖𝙝𝙖 𝙖𝙩𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙨𝙡𝙖𝙢𝙞𝙨𝙡𝙖𝙧𝙙𝙞.
"𝘽𝙪 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙗𝙞𝙧 𝙤𝙡𝙖𝙮 𝙖𝙢𝙞𝙣𝙖 𝙠𝙤𝙮𝙖𝙮𝙞𝙢?"
𝘿𝙞𝙮𝙚 𝙮𝙖𝙩𝙖𝙜𝙖 𝙫𝙪𝙧𝙖𝙧𝙖𝙠, 𝙜𝙪𝙡𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙨𝙤𝙮𝙡𝙚𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙄𝙨𝙖𝙠.
"𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙮𝙖 𝙜𝙪𝙡𝙢𝙚𝙮𝙞𝙣."
𝙊 𝙨𝙞𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙞𝙘𝙚𝙧𝙞𝙮𝙚 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙜𝙞𝙧𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
"𝙈𝙞𝙝𝙖, 𝙩𝙤𝙥𝙡𝙪𝙡𝙪𝙠 𝙠𝙖𝙡𝙠𝙞𝙮𝙤𝙧 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨𝙚𝙣 𝙜𝙞𝙙𝙚𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣 𝙜𝙞𝙩𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧𝙨𝙖𝙣 𝙜𝙚𝙘𝙚 𝙗𝙞𝙯𝙙𝙚 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣."
"𝙀 𝙗𝙚𝙣 𝙠𝙖𝙡𝙠𝙖𝙮𝙞𝙢 𝙤 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮. 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙢, 𝙗𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞𝙢 𝙜𝙤𝙧𝙪𝙨𝙪𝙧𝙪𝙯. 𝙄𝙨𝙖𝙠'𝙘𝙞𝙢 𝙨𝙖𝙣𝙖 𝙙𝙖 𝙗𝙖𝙮𝙗𝙖𝙮 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙩𝙞𝙢."
𝘼𝙧𝙙𝙖, 𝙈𝙞𝙝𝙖'𝙣𝙞𝙣 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙨𝙞𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙗𝙖𝙜𝙞𝙧𝙙𝙞.
"𝙂𝙤𝙧𝙪𝙨𝙪𝙧𝙪𝙯 𝙈𝙞𝙝𝙖 𝙖𝙗𝙞!"
...