𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮, 𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙣 𝙚𝙫𝙞𝙣𝙚 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙠𝙖𝙥𝙞 𝙖𝙘𝙞𝙠𝙩𝙞. 𝙃𝙚𝙢𝙚𝙣 𝙞𝙘𝙚𝙧𝙞𝙮𝙚 𝙜𝙞𝙧𝙞𝙥 𝙠𝙖𝙥𝙞𝙮𝙞 𝙠𝙖𝙥𝙖𝙩𝙩𝙞 𝙫𝙚 𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙣 𝙤𝙙𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖 𝙜𝙞𝙩𝙩𝙞. 𝙊𝙙𝙖𝙮𝙖 𝙜𝙞𝙧𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖𝙨𝙞 𝙖𝙜𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪. 𝙃𝙚𝙢𝙚𝙣 𝙮𝙖𝙣𝙞𝙣𝙖 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙡𝙙𝙞.
"𝙈𝙚𝙧𝙩𝙤𝙢 𝙣𝙚 𝙤𝙡𝙙𝙪?"
𝙈𝙚𝙧𝙩 𝙝𝙞𝙘𝙠𝙞𝙧𝙞𝙠𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙖𝙧𝙖𝙨𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙠𝙚𝙡𝙞𝙢𝙚𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙯𝙤𝙧 𝙩𝙤𝙥𝙖𝙧𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪. 𝙁𝙖𝙠𝙖𝙩 𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙪𝙣𝙙𝙖 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙢𝙖𝙮𝙞 𝙗𝙖𝙨𝙖𝙧𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
"𝙈𝙖-𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞 𝙖𝙯 𝙤̈𝙣𝙘𝙚 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢 𝙞𝙡𝙚... -𝘽𝙞𝙧 𝙝𝙞𝙘𝙠𝙞𝙧𝙞𝙠 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙠𝙤𝙥𝙩𝙪 𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙩𝙚𝙣 𝙫𝙚 𝙙𝙚𝙫𝙖𝙢 𝙚𝙩𝙩𝙞- 𝘽𝙞𝙧 𝙯𝙖𝙧𝙛 𝙪𝙯𝙖𝙩𝙩𝙞, 𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣𝙪 𝙫𝙖𝙧𝙢𝙞𝙨. 𝙀𝙫𝙡𝙚𝙣𝙞𝙮𝙤𝙧𝙢𝙪𝙨 𝙗𝙚 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮, 𝙮𝙞𝙡𝙡𝙖𝙧𝙞𝙢𝙞 𝙜𝙚𝙘𝙞𝙧𝙙𝙞𝙜𝙞𝙢 𝙖𝙙𝙖𝙢 𝙚𝙫𝙡𝙚𝙣𝙞𝙮𝙤𝙧𝙢𝙪𝙨 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮."
𝙈𝙚𝙧𝙩, 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮'𝙖 𝙨𝙖𝙧𝙞𝙡𝙞𝙥 𝙠𝙖𝙛𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙤𝙣𝙪𝙣 𝙤𝙢𝙪𝙯𝙪𝙣𝙖 𝙜𝙤𝙢𝙢𝙪𝙨𝙩𝙪 𝙫𝙚 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙛𝙖𝙯𝙡𝙖 𝙖𝙜𝙡𝙖𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙨𝙡𝙖𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙞𝙨𝙚 𝙨𝙖𝙙𝙚𝙘𝙚, 𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙣 𝙨𝙞𝙧𝙩𝙞𝙣𝙞 𝙤𝙠𝙨𝙪𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪.
"𝙂𝙚𝙘𝙚𝙧 𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙢 𝙮𝙖𝙥𝙢𝙖 𝙗𝙤𝙮𝙡𝙚, 𝙪𝙯𝙢𝙚 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞𝙣𝙞."
"𝙆𝙤𝙨𝙠𝙤𝙘𝙖 𝙗𝙞' 𝙤𝙣 𝙮𝙞𝙡 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙨𝙖𝙣𝙞𝙮𝙚𝙡𝙞𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙤𝙡𝙖𝙮𝙢𝙞𝙨 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙜𝙚𝙘𝙨𝙞𝙣 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮? "
(𝔹𝕠𝕝𝕦𝕞𝕦 𝕪𝕒𝕫𝕒𝕣𝕜𝕖𝕟 '𝕤𝕖𝕟 𝕖𝕧𝕝𝕚𝕤𝕚𝕟' 𝕔𝕒𝕝𝕞𝕒𝕪𝕒 𝕓𝕒𝕤𝕝𝕒𝕕𝕚)
"𝙊 𝙨𝙚𝙣𝙞 𝙘𝙤𝙠𝙩𝙖𝙣 𝙪𝙣𝙪𝙩𝙩𝙪𝙮𝙨𝙖 𝙨𝙚𝙣𝙙𝙚 𝙮𝙖𝙥𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣 𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙢, 𝙗𝙖𝙨𝙖𝙧𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣."
"𝙊𝙮𝙡𝙚 𝙠𝙤𝙡𝙖𝙮 𝙤𝙡𝙢𝙪𝙮𝙤𝙧 𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙤 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮'𝙞𝙢. 𝘽𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙞𝙘𝙞𝙣 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤 𝙞𝙡𝙚 𝙜𝙚𝙘𝙞𝙧𝙙𝙞𝙜𝙞𝙢 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙠𝙞𝙠𝙖 𝙘𝙤𝙠 𝙙𝙚𝙜𝙚𝙧𝙡𝙞𝙮𝙙𝙞, 𝙤𝙣𝙚𝙢𝙡𝙞𝙮𝙙𝙞. 𝘼𝙮𝙧𝙞 𝙚𝙫 𝙗𝙞𝙡𝙚 𝙩𝙪𝙩𝙪𝙢𝙪𝙨𝙩𝙪𝙠 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮. 𝙎𝙪𝙖𝙣, 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙚𝙘𝙚 𝙗𝙚𝙧𝙖𝙗𝙚𝙧 𝙫𝙖𝙠𝙞𝙩 𝙜𝙚𝙘𝙞𝙧𝙙𝙞𝙜𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙮𝙖𝙩𝙖𝙠𝙩𝙖 𝙠𝙞𝙢 𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧 𝙨𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢 𝙞𝙡𝙚 𝙣𝙚𝙡𝙚𝙧 𝙣𝙚𝙡𝙚𝙧 𝙮𝙖𝙥𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪𝙧. 𝘼𝙢𝙖 𝙗𝙚𝙣 𝙮𝙞𝙣𝙚 𝙙𝙚 𝙝𝙖𝙠𝙠𝙞𝙢𝙞 𝙤𝙣𝙖 𝙝𝙚𝙡𝙖𝙡 𝙚𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝘾𝙪𝙣𝙠𝙪 𝙤 𝙗𝙖𝙣𝙖 𝙤𝙮𝙡𝙚𝙨𝙞𝙣𝙚 𝙜𝙪𝙯𝙚𝙡 𝙜𝙪𝙣𝙡𝙚𝙧 𝙮𝙖𝙨𝙖𝙩𝙩𝙞 𝙠𝙞... 𝙊 𝙜𝙪𝙣𝙡𝙚𝙧, 𝙗𝙚𝙡𝙠𝙞 𝙙𝙚 𝙨𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙠𝙞 𝙮𝙖𝙧𝙖𝙡𝙖𝙧𝙞𝙢𝙞 𝙠𝙖𝙥𝙖𝙩𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧. 𝙑𝙚 𝙤 𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣𝙚𝙙𝙚 𝙜𝙞𝙙𝙚𝙘𝙚𝙜𝙞𝙢. 𝘾𝙪𝙣𝙠𝙪 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙮𝙖 𝙨𝙤𝙯 𝙫𝙚𝙧𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞𝙢, 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣 𝙫𝙚𝙮𝙖 𝙪𝙯𝙜𝙪𝙣 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙮𝙖𝙣𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙤𝙡𝙖𝙘𝙖𝙜𝙞𝙢 𝙙𝙞𝙮𝙚."
𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙞𝙨𝙚 𝙝𝙞𝙘𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙚𝙮 𝙙𝙞𝙮𝙚𝙢𝙚𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙛𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙙𝙤𝙣𝙪𝙥 𝙠𝙖𝙡𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
𝘽𝙞𝙧 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙖𝙜𝙡𝙖𝙨𝙩𝙞𝙠𝙩𝙖𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮, 𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙣 𝙮𝙖𝙣𝙖𝙜𝙞𝙣𝙖 𝙠𝙤𝙘𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙨𝙪𝙡𝙪 𝙗𝙞𝙧 𝙤𝙥𝙪𝙘𝙪𝙠 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙠𝙖𝙧𝙖𝙠 𝙫𝙚𝙙𝙖 𝙚𝙩𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙫𝙚 𝙚𝙫𝙙𝙚𝙣 𝙖𝙮𝙧𝙞𝙡𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙚𝙫𝙚 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙄𝙨𝙖𝙠 𝙜𝙞𝙩𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙛𝙖𝙠𝙖𝙩 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢 𝙞𝙡𝙚 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤 𝙝𝙖𝙡𝙚𝙣 𝙚𝙫𝙙𝙚 𝙞𝙙𝙞 𝙫𝙚 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙞𝙡𝙚 𝙗𝙚𝙧𝙖𝙗𝙚𝙧 𝙤𝙩𝙪𝙧𝙪𝙮𝙤𝙧𝙡𝙖𝙧𝙙𝙞. 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙠𝙖𝙥𝙞𝙮𝙞 𝙠𝙖𝙥𝙖𝙩𝙞𝙥 𝙨𝙖𝙡𝙤𝙣𝙖 𝙜𝙚𝙘𝙩𝙞𝙜𝙞𝙣𝙙𝙚 𝘼𝙧𝙙𝙖, 𝙖𝙗𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙠𝙞𝙯𝙖𝙧𝙞𝙠 𝙜𝙤𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙛𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙩𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙃𝙚𝙢𝙚𝙣 𝙖𝙗𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙮𝙪𝙯𝙪𝙣𝙪 𝙚𝙡𝙡𝙚𝙧𝙞 𝙖𝙧𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖 𝙖𝙡𝙞𝙥 𝙞𝙣𝙘𝙚𝙡𝙚𝙙𝙞.
"𝘼𝙗𝙞𝙨𝙞𝙢 𝙣𝙚 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙨𝙖𝙣𝙖?"
"𝙈𝙚𝙧𝙩 𝙖𝙗𝙞𝙣 𝙞𝙡𝙚 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯 𝙖𝙜𝙡𝙖𝙨𝙩𝙞𝙠 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙢 𝙮𝙖 𝙗𝙞𝙧𝙨𝙚𝙮 𝙮𝙤𝙠 𝙮𝙖𝙣𝙞."
"𝙉𝙞𝙮𝙚?"
𝘿𝙞𝙮𝙚 𝙙𝙚 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙢𝙪𝙨𝙩𝙪.
"𝘽𝙚𝙣 𝙗𝙪𝙣𝙪 𝙨𝙤𝙮𝙡𝙚𝙮𝙚𝙢𝙚𝙢 𝙢𝙖𝙖𝙡𝙚𝙨𝙚𝙛, 𝙈𝙚𝙧𝙩 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙢𝙚𝙮𝙚𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧."
𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢 𝙗𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙖𝙡𝙡𝙖𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
"𝘼𝙠𝙨𝙖𝙢𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙘𝙖𝙠 𝙢𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯?"
𝘿𝙞𝙮𝙚 𝙨𝙤𝙧𝙙𝙪 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙝𝙚𝙮𝙚𝙘𝙖𝙣𝙡𝙖.
"𝙎𝙚𝙣 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨𝙚𝙣 𝙩𝙖𝙗𝙞𝙞 𝙠𝙖𝙡𝙞𝙧𝙞𝙯 𝙮𝙖𝙫𝙧𝙪𝙢."
𝘿𝙞𝙮𝙚 𝙘𝙚𝙫𝙖𝙥𝙡𝙖𝙙𝙞 𝙝𝙚𝙮𝙚𝙘𝙖𝙣𝙡𝙞 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙮𝙞 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤. 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙞𝙨𝙚 𝙜𝙪𝙡𝙪𝙢𝙨𝙚𝙮𝙞𝙥 𝙗𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙨𝙖𝙡𝙡𝙖𝙙𝙞. 𝘿𝙖𝙝𝙖 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙖𝙗𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙙𝙞𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙚 𝙪𝙯𝙖𝙣𝙞𝙥 𝙜𝙤𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙠𝙖𝙥𝙖𝙩𝙩𝙞. 𝘼𝙗𝙞𝙨𝙞 𝙞𝙨𝙚 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙣𝙞𝙣 𝙪𝙮𝙠𝙪𝙨𝙪𝙣𝙪𝙣 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.
"𝘽𝙚𝙗𝙚𝙜𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙣 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨𝙚𝙣 𝙤𝙙𝙖𝙣𝙖 𝙜𝙚𝙘𝙚𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣."
"𝙔𝙤𝙤, 𝙨𝙚𝙣 𝙜𝙤𝙩𝙪𝙧𝙪𝙧𝙨𝙪𝙣 𝙠𝙖𝙨𝙡𝙞 𝙠𝙤𝙡𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙡𝙖 𝙙𝙚𝙜𝙞𝙡 𝙢𝙞 𝙖𝙗𝙞𝙘𝙞𝙢?"
"𝙀𝙫𝙚𝙩 𝙜𝙤𝙩𝙪𝙧𝙪𝙧𝙪𝙢 𝙖𝙗𝙞𝙘𝙞𝙢."
...