11

255 23 7
                                    

(𝔻𝕦𝕘𝕦𝕟 𝕘𝕦𝕟𝕦)
𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙨𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙠𝙖𝙯𝙖𝙠, 𝙨𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙥𝙖𝙣𝙩𝙤𝙡𝙤𝙣 𝙫𝙚 𝙨𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙘𝙚𝙠𝙚𝙩𝙞𝙣𝙞 𝙜𝙞𝙮𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙠𝙡𝙖𝙨𝙞𝙠 𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣 𝙠𝙤𝙢𝙗𝙞𝙣𝙞𝙣𝙞 𝙮𝙖𝙥𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝘼𝙮𝙣𝙖𝙣𝙞𝙣 𝙠𝙖𝙧𝙨𝙞𝙨𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙠𝙚𝙢𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞 𝙩𝙖𝙠𝙩𝙞𝙜𝙞 𝙨𝙞𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙞𝙘𝙚𝙧𝙞𝙮𝙚 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙜𝙞𝙧𝙙𝙞.

𝙊 𝙙𝙖 𝙪𝙨𝙩𝙪𝙣𝙚 𝙠𝙧𝙚𝙢 𝙧𝙚𝙣𝙜𝙞 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙖𝙯𝙖𝙠 𝙫𝙚 𝙨𝙞𝙮𝙖𝙝 𝙨𝙖𝙩𝙚𝙣 𝙥𝙖𝙣𝙩𝙤𝙡𝙤𝙣 𝙜𝙞𝙮𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝘼𝙧𝙙𝙖, 𝙖𝙗𝙞𝙨𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙧𝙖𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙖𝙡𝙞𝙥 𝙨𝙖𝙘𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯 𝙨𝙚𝙠𝙞𝙡 𝙫𝙚𝙧𝙙𝙞𝙠𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙜𝙚𝙧𝙞 𝙮𝙚𝙧𝙞𝙣𝙚 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙠𝙩𝙞.

"𝙐𝙛 𝙗𝙚𝙚 𝙖𝙗𝙞 𝙮𝙖𝙣𝙙𝙞 𝙗𝙪𝙧𝙖𝙡𝙖𝙧!"

𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙣𝙞𝙣 𝙙𝙚𝙙𝙞𝙜𝙞 𝙨𝙚𝙮 𝙞𝙡𝙚 𝙜𝙪𝙡𝙪𝙢𝙨𝙚𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮. 𝘿𝙖𝙝𝙖 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙚𝙫𝙙𝙚𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙩𝙞𝙡𝙖𝙧 𝙫𝙚 𝙖𝙧𝙖𝙗𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙞𝙣𝙙𝙞𝙡𝙚𝙧. 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮'𝙙𝙖 𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣 𝙨𝙖𝙡𝙤𝙣𝙪𝙣𝙖 𝙙𝙤𝙜𝙧𝙪 𝙨𝙪𝙧𝙢𝙚𝙮𝙚 𝙗𝙖𝙨𝙡𝙖𝙙𝙞. 𝙂𝙚𝙡𝙙𝙞𝙠𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙙𝙚 𝘼𝙡𝙩𝙖𝙮 𝙖𝙧𝙖𝙗𝙖𝙮𝙞 𝙥𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙩𝙩𝙞 𝙫𝙚 𝘼𝙧𝙙𝙖 𝙞𝙡𝙚 𝙞𝙣𝙙𝙞𝙡𝙚𝙧. 𝙀𝙡𝙞𝙣𝙞 𝘼𝙧𝙙𝙖'𝙣𝙞𝙣 𝙗𝙚𝙡𝙞𝙣𝙚 𝙖𝙩𝙞𝙥 𝙞𝙘𝙚𝙧𝙞 𝙜𝙞𝙧𝙙𝙞𝙡𝙚𝙧. 𝙆𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙢𝙖𝙨𝙖𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖 𝙜𝙚𝙘𝙩𝙞𝙡𝙚𝙧.

...

𝘿𝙪𝙜𝙪𝙣𝙪𝙣 𝙞𝙡𝙚𝙧𝙡𝙚𝙮𝙚𝙣 𝙙𝙖𝙠𝙞𝙠𝙖𝙡𝙖𝙧𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤 𝙫𝙚 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙮𝙚𝙣𝙞 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙧𝙠𝙚𝙣 𝙞𝙘𝙚𝙧𝙞𝙮𝙚 𝙗𝙞𝙧𝙞𝙨𝙞 𝙜𝙚𝙡𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.

𝙈𝙚𝙧𝙩 𝙃𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙔𝙖𝙣𝙙𝙖𝙨.

𝙃𝙖𝙨𝙩𝙖𝙣𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙠𝙖𝙘𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞 𝙫𝙚 𝙗𝙪𝙧𝙖𝙮𝙖 𝙜𝙚𝙡𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞. 𝙉𝙞𝙠𝙖𝙝 𝙢𝙚𝙢𝙪𝙧𝙪 𝙨𝙤𝙧𝙪 𝙨𝙤𝙧𝙖𝙧𝙠𝙚𝙣 𝙈𝙚𝙧𝙩, 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤 𝙫𝙚 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢'𝙞𝙣 𝙢𝙖𝙨𝙖𝙨𝙞𝙣𝙖 𝙘𝙞𝙠𝙩𝙞 𝙫𝙚 𝙢𝙞𝙠𝙧𝙤𝙛𝙤𝙣𝙪 𝙚𝙡𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙖𝙡𝙙𝙞, 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙠𝙤𝙣𝙪𝙨𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙨𝙡𝙖𝙙𝙞.

"𝘽𝙚𝙣 𝙗𝙪 𝙖𝙙𝙖𝙢 𝙮𝙪𝙯𝙪𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙝𝙖𝙨𝙩𝙖𝙣𝙚𝙡𝙞𝙠 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙢."

𝘿𝙞𝙮𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙮𝙪 𝙥𝙖𝙧𝙢𝙖𝙜𝙞 𝙞𝙡𝙚 𝙜𝙤𝙨𝙩𝙚𝙧𝙙𝙞.

"𝘽𝙚𝙣 𝙣𝙚 𝙖𝙡𝙖𝙠𝙖 𝙈𝙚𝙧𝙩?"

𝘿𝙞𝙮𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙨𝙖𝙨𝙞𝙧𝙙𝙞𝙜𝙞𝙣𝙞 𝙗𝙚𝙡𝙡𝙞 𝙚𝙩𝙩𝙞 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤. 𝙈𝙚𝙧𝙩 𝙞𝙨𝙚 𝙙𝙤𝙡𝙪 𝙜𝙤𝙯𝙡𝙚𝙧𝙞 𝙞𝙡𝙚 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙠𝙩𝙞  𝙫𝙚 𝙙𝙚𝙫𝙖𝙢 𝙚𝙩𝙩𝙞.

"𝘽𝙚𝙣 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙮𝙪 𝙝𝙚𝙥 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙢 𝙫𝙚 𝙝𝙖𝙡𝙚𝙣 𝙙𝙚 𝙨𝙚𝙫𝙢𝙚𝙮𝙚 𝙙𝙚𝙫𝙖𝙢 𝙚𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝘿𝙪𝙣 𝙙𝙚 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪𝙢, 𝙗𝙪𝙜𝙪𝙣 𝙙𝙚 𝙨𝙚𝙫𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢, 𝙮𝙖𝙧𝙞𝙣 𝙙𝙖 𝙨𝙚𝙫𝙚𝙘𝙚𝙜𝙞𝙢. 𝘽𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙗𝙪𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙖𝙢𝙖𝙘𝙞𝙢 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢'𝙞 𝙫𝙚 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙮𝙪 𝙖𝙮𝙞𝙧𝙢𝙖𝙠 𝙠𝙚𝙨𝙞𝙣𝙡𝙞𝙠𝙡𝙚 𝙙𝙚𝙜𝙞𝙡. 𝙆𝙚𝙧𝙚𝙢 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙘𝙤𝙠 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙜𝙞𝙢 𝙗𝙞𝙧 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖𝙨𝙞𝙢. 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤 𝙞𝙨𝙚... 𝘽𝙚𝙣 𝙨𝙚𝙫𝙙𝙞𝙜𝙞𝙢 𝙖𝙙𝙖𝙢𝙞𝙣 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙞𝙡𝙚 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙨𝙖 𝙗𝙞𝙡𝙚 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙞𝙨𝙩𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝘽𝙚𝙣 𝙘𝙤𝙠 𝙖𝙘𝙞𝙡𝙖𝙧 𝙘𝙚𝙠𝙩𝙞𝙢. 𝘿𝙖𝙮𝙖𝙣𝙖𝙢𝙖𝙙𝙞𝙢 𝙫𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙞𝙝𝙖𝙧𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙠𝙞𝙨𝙩𝙞𝙢, 𝙖𝙠𝙡𝙞𝙢𝙙𝙖 𝙞𝙨𝙚 𝙤 𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙙𝙚𝙘𝙚 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤 𝙫𝙖𝙧𝙙𝙞. 𝙑𝙚 𝙨𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙙𝙚 𝙝𝙖𝙨𝙩𝙖𝙣𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙠𝙖𝙘𝙞𝙥 𝙗𝙪𝙧𝙖𝙮𝙖 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞𝙢. 𝘾𝙪𝙣𝙠𝙪 𝙗𝙚𝙣 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙮𝙖 𝙨𝙤𝙯 𝙫𝙚𝙧𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞𝙢 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣 𝙫𝙚𝙮𝙖𝙝𝙪𝙩 𝙪𝙯𝙜𝙪𝙣 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙧𝙙𝙖, 𝙮𝙖𝙣𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙤𝙡𝙖𝙘𝙖𝙜𝙞𝙢. 𝘽𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙖𝙢𝙖𝙘𝙞𝙢 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤'𝙣𝙪𝙣 𝙩𝙚𝙠𝙧𝙖𝙧𝙙𝙖𝙣 𝙗𝙖𝙣𝙖 𝙙𝙤𝙣𝙢𝙚𝙨𝙞 𝙙𝙚𝙜𝙞𝙡. 𝙊𝙣𝙪𝙣 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙨𝙞 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙞𝙘𝙞𝙣 𝙮𝙚𝙩𝙚𝙧𝙡𝙞. 𝘽𝙚𝙣 𝙞𝙠𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙞𝙘𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙨𝙚𝙫𝙚𝙧𝙞𝙢. 𝙎𝙞𝙢𝙙𝙞 𝙗𝙚𝙣 𝙜𝙞𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢, 𝙨𝙞𝙯𝙚 𝙙𝙚 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪𝙡𝙪𝙠𝙡𝙖𝙧 𝙙𝙞𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝙁𝙖𝙠𝙖𝙩 𝙈𝙖𝙪𝙧𝙤 𝙨𝙖𝙣𝙖 𝙨𝙤𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙯𝙪𝙢 𝙫𝙖𝙧, 𝙞𝙣𝙨𝙖𝙡𝙡𝙖𝙝 𝙙𝙤𝙜𝙧𝙪 𝙮𝙤𝙡𝙙𝙖𝙨𝙞𝙣𝙙𝙞𝙧. 𝙑𝙚 𝙞𝙣𝙨𝙖𝙡𝙡𝙖𝙝 𝙙𝙤𝙜𝙧𝙪 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙧𝙞 𝙫𝙚𝙧𝙞𝙧𝙨𝙞𝙣. 𝙈𝙪𝙩𝙡𝙪𝙡𝙪𝙠𝙡𝙖𝙧..."

𝙈𝙚𝙧𝙩 𝙢𝙞𝙠𝙧𝙤𝙛𝙤𝙣𝙪 𝙢𝙖𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙠𝙞𝙥 𝙙𝙪𝙜𝙪𝙣 𝙨𝙖𝙡𝙤𝙣𝙪𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙖𝙮𝙧𝙞𝙡𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞.

...

𝘈𝘣𝘪- 𝘈𝘳𝘍𝘦𝘳Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin