9' right here

265 26 63
                                    


Merhaba! Chanbaek etiketinde bir ara birinci sıraya kadar yükseldik. Çok teşekkür ederim okuyan herkese! Yeni bölümü de beğenirsiniz umarım.

Keyifli okumalar!

-rey

"Demek Chanyeol'un kalbini çalan kişi sensin," Karşımdaki oğlan kocaman bir gülümseme sunduktan sonra hemen elini uzatmıştı. "Sehun ben, Chanyeol'un en yakın arkadaşı ve de astıyım."

Sehun ismini duymak çok tanıdık gelse de nerede duyduğumu pek hatıralmıyordum. Ona karşı sıcak bir gülümseme verip ben de ismimi söyledikten sonra hep birlikte masada oturmaya başladık. Chanyeol en yakın arkadaşları ile beni ve arkadaşlarını bir araya toplamıştı. Kendisini ilk tanıtan Sehun olmuştu, mizacı sert dursa da gerçekten fazlasıyla hoş ve karizmatik bir gülümsemesi vardı; boyu da fazlasıyla uzun olsa da Chanyeol'den kısaydı. Chanyeol arkadaş çevresi olarak da oldukça geniş bir çevreye sahipti, biz bu noktada da farklıydık ama arkadaşları çok eğlenceliydi. Masanın bir diğer konuğu Minseok oldukça komik ve de çocuksu bir insandı, Chanyeol ve diğerlerinden büyük olmasına rağmen hepsi Minseok ile bir çocukmuş gibi dalga geçiyor ve de takılıyorlardı. Gece boyu birçok şey konuştuk, birlikte içki içtik ve Chanyeol'un arkadaşaları ile bu kadar iyi anlaşamayacağımı düşünmediğim için de her dakika hem şaşırdım hem de çok eğlendim.

"Bende saçımı boyamak isterdim," Minseok iç çekerek konuşurken bardağına uzanmış ve koca yudumlar alarak içkisini bitirmişti. Kesinlikle çevremdeki diğer insanlardan daha iyi içiyordu. "Bazen keşke polis olmasam diyorum, saçlarımı gençken de boyamayı çok severdim."

Sehun omzuna kolunu atıp Minseok'u kendisine çekerek onun hala genç olduğunu söylese de Minseok derin bir iç çekip on sekiz yaşında çıtır olmak istediğini söylemişti. Onun bu dediğine herkes gülerken gece yarısına kadar birlikte oturup saatlerce sohbet ettik. Chanyeol oldukça keyifli duruyordu, arkadaşlarıyla iyi anlaşmış olmam onun da hoşuna gitmiş olmalıydı. Onlarla konuşmayı ben de çok sevmiştim. Geceyi sonlandırmaya karar verdiğimiz zaman Chanyeol ile birlikte benim evime geçmiştik. Chanyeol bende kaldığı zamanlar için bıraktığı pijamalarını giyerken ona bakmadan duramıyordum.

"Neye otuz iki diş sırıtıyorsun bakalım?" Chanyeol da gülerek yanıma gelirken omuz silkmekle yetindim sadece. Benim de üzerimdeki şeyleri çıkartmam gerektiği için aramızda olan mesafeyi açtıktan sonra sweatimi çıkartıp kirli sepetine attım. Altımdaki kapri pantolunuda aynı yere şutlarken Chanyeol odamdaki bandyoda yüzündeki sakallarını traş etmeye başlamıştı. Ben üzerimi giyerken ne ara oraya geçtiğini bile fark etmemiştim. Üzerime pijamlarımdan bir tanesini geçirip Chanyeol'u beklemeye başladım. Bu gece fark etmesem de oldukça yorulmuştum aslında. Chanyeol gelene kadar telefonumla oyun oynarken yatakta yanım çöktüğü zaman oynadığım oyunu bitirmediğim için ona dönemedim.

"Gerçekten de criminal case mi oynuyorsun sen?" Keyifli sesiyle konuşurken kolları hemen belimi buldu. Onu onayladığımı belirtmek için hımlarken Chanyeol ben oyunu bitirene kadar bana sarılmaya devam etti. "Gerçekten ilginç birisisin Kızıl." Chanyeol'a kafamı çevirip bakarken yastığa dağılmış siyah saçlarını okşamak istedim. Saçları çok güzeldi.

"Oyunu canım sıkıldığı için indirmiştim ama beklenmedik şekilde fazlasıyla sardı." Bölümü bitirip konuşmaları da geçip hemen telefonu kapatıp yanıma koydum. "Bunu daha yeni anlamış olman beni fazlasıyla üzdü Komiser." Sahte bir üzüntü ile ellerimi göğsümde birleştirip ona bakarken Chanyeol üzerime çıktı, dudaklarımızı birbiri ile buluşturup bize ıslak bir öpücük verirken; nefessiz kalana kadar dillerimiz birbirine iyice dolanana kadar birbirimizi öpmeye devam ettik. Bu tutkulu bir öpüşmeden daha çok duygusal bir öpüşmeydi. Chanyeol ile öpüşürken bunu hissetmeyi seviyordum, bu her şeyden daha çok hoşuma gidiyordu. Birbirimizi öpmeye devam ederken bacağımda hissettiğim şişlik ile birlikte elimi aşağıya indirdim. Chanyeol elimi aşağıya atmamla inilderken iç çamaşırı içinden çıkarttığım penisine yavaşça elimi sarıp çekmeye başladım. Benim de vücudumdaki kan alt taraflarımda toplansa da önceliği üzerimde iniltilerini bana sunan sevgilime verdim. Chanyeol'u elimle birkaç dakika sonra boşaltmamla birlikte alnını alnıma yaslamıştı. Sıcak nefesi tenimi yalayıp geçerken o nefeslerini düzene sokmaya çalıştı ben ise üzerimdeki bu adamın her bir detayını ezberime sokmaya çalıştım. Bir gün Chanyeol ile yollarımız ayrılırsa ne yapacağımı bilmiyorum, onu kaybetmek istemiyorum hem de hiçbir şekilde.

Bir Tutam Kızıl - ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin