cinque

232 16 6
                                    


Δεν υπάρχει  τύχη ,
Στη ζωή
Υπάρχουν μόνο
επιλογές και συνέπειες.

Dante

Την έβλεπα να ξεφυσαει. Μπορούσα από χιλιόμετρα  μακριά  να καταλάβω τσ νεύρα της. Δεν μπορούσα σχεδόν να αναπνεύσω!

ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΗΣ

Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΤΗΣ Η ΚΑΡΥΔΑ

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΜΥΡΊΖΕΙ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ!

Δεν μιλούσαμε σε όλη την διαδρομή  ,μέχρι που κάποια στιγμή βγάζει τα μπατακια της και βάζει τα πόδια της πάνω στο κάθισμα. 

"Τι κάνεις? "Της λέω απλά

"Ότι θέλω   Dante . Άσε με ήσυχη να χαρείς!." Μάλιστα έχει και μευρα η κυρία.

Αναθεματιμενη  γυναίκα

"Γαμω το κέρατο σου σταματά να μου απαντάς έτσι.  Σου το πα κι πριν άλλαξε το ύφος σου."

"Να μην με ρωτάς άμα δεν σου αρέσουν οι απαντήσεις  μου. Καταλαβες; Και  ότι ύφος θέλω θα χω . Και σταματά πια!  Με κουρασες!

Μα τον Θεό θα την έπνιγα  . Μέσα στο αμάξι μου αλλά θα την έπνιγα.  Είναι θρασιτατη. Πως μπορεί αυτή η γυναίκα  να με φέρνει στα όρια μου συνεχώς!

Την άφησα ήσυχη και συνέχισα να οδηγώ.

Μπορει να πρότεινα να συνεργαστούμε αλλά θα πρέπει να μάθει να σέβεται και εάν δεν το κάνει εκείνη θα της το μάθω εγώ!

Η αλήθεια  πως ξαφνιάστηκα που την είδα ξανά. Μπορεί βαθιά μέσα μου να πίστευα ότι θα την ξανά δω μετά παο εκείνη την νύχτα  μας στο club αλλά δεν περίμενα τόσο πρόσφατα πόσο μάλλον  να καταλήξουμε να συνεργαζόμαστε. 

Δεν μπορώ να πω είμαι πανέμορφη.  Έχει απαγορευμένη ομορφιά.  Και ένα σώμα κόλαση. Αλλά ο χαρακτήρας της είμαι ένα ενεργό ηφαίστειο. Όταν της είπα ότι όσο είναι μαζί μου δεν θα αφήσω κανέναν  να την πειράξει το εννοούσα.  Από τότε που έχασα τους γονείς μου δεν αφήνω κανέναν να πειράξει την υπόλοιπη  μου οικογένεια  ή και τους φίλους μου.

Έχω γίνει ένα άψυχο τέρας . Και δεν θέλω να αλλάξω. Ωστόσο  , προς το παρόν θέλω σαν τρελός να πιάσω  αυτόν που μας απειλεί  και όταν τον βρω θα γίνω ο χειρότερος του εφιάλτης.  Παρακολούθησα την διαδρομή  μέχρι που η Valentina αποφάσισε να μιλήσει

" Πρέπει να ανταλλάξουμε  τα τηλέφωνα  μας σε περίπτωση  που γίνει κάτι. "

"Τι εννοείς;  Αφού τον αριθμό  μου στον έχω δώσει , από εκείνη την ημέρα στο club." Της είπα πάλι ήρεμα.

La bellezza dell'imperfezioneWhere stories live. Discover now