Κίνδυνος.Σωματικος
Ψυχικος
Ο κίνδυνος γίνεται να χαλάσει τα πάντα.
Όπου υπάρχει κίνδυνος πάντα υπάρχουν και συναισθήματα.
Φόβος
Φόβος μήπως συμβεί κάτι σε εσένα ή σε κοντινούς σου άτομα.
Ο Φόβος μπορεί να καταστρέψει πολλα .
Από σχέσεις μέχρι και συναισθήματα.
Αλλά όλα αυτά μπορεί να δημιουργηθούν από αντίξοες συνθήκες.
Το θέμα είναι πως θα διαχειριστουμε τα συναισθήματα μας.
Και κυρίως σε ποιους θα τα εξωτερικευσουμε
______________________________________2 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
"Και δεν φοβάσαι καθόλου. Δεν έχεις καθολου άγχος . Το γνωρίζεις πολύ καλά ότι άμα δεν την πετύχεις θα χάσετε κι άλλα. Ήδη σας έχουν κλέψει 7 κιβώτια όπλων και 2 ναρκωτικών. Πέρα ότι άμα δεν την πετύχεις θα οργιάσει αλλος"
Ε ρε λυσα κακια. Εδώ και μια ώρα τα ίδια για την αποστολή. Την έχω μάθει απ εξω . Ο μόνος τρόπος για να χασω είναι να με σκοτώσουν . Εντάξει όλοι μου χουν πει ότι είναι επικίνδυνη αλλά τι στο καλό μπορεί να γίνει? Όλα θα πάνε καλά.
Σοβαρεψα απότομα
"Victoria για τελευταία φορά όλα θα πάνε καλά δεν θα αποτύχει. Δεν είναι επικίνδυνη αποστολή . Πόσες φορές θα το πούμε. Δεν θα μου συμβεί τίποτα. Ηρεμήστε πια όλοι σας. Και ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει το τι θα μιυ πει ο Dante. Άσε που πλέον δεν τον ενδιαφέρει αν θα ζήσω ή όχι. Τέρμα τελείωσε η συζήτηση. Πάμε κάτω είμαι έτοιμη να φύγουμε "
Μπορεί γενικά να μιλάω απότομα αλλά δεν φταίω εγώ. Με έχουν ζαλίσει όλοι τους.
Τριτοπροσωπη
Ήταν έτοιμη. Φορούσε ένα σκούρο μπλε φόρεμα που τονιζε υπεροχα το σκουρο μπλε χρωμα τον ματιων της. Την εκαναν πιο αγρια και αγγελικη ταυτόχρονα. Ήταν ενα μακρυ φορεμα.. Κόσμου σε υπέροχα το σώμα της. Τονιζε την κάθε της καμπύλη. Το πλούσιο στήθος της που φανερώνοταν απο το βαθυ ντεκολτέ. Το βαθυ σκίσιμο στο αριστερο ποδι φανερωνε σχεδόν τα καλλίγραμμα ποδια. Ειχε επισης όλη ανοιχτή την πλάτη. Το μόνο που κάλυπτε την πλάτη της ήταν 2 αλυσίδες Χ που γυάλιζαν χαρεί στα μικρά διαμαντάκια τους. Είχε φροντίσει να έχει βάλει βέβαια και ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνες παπούτσια.
Τα πόδια της πάνω σε αυτά τα τακουνια φαινοντουσαν ατελείωτα. Ήταν ένας διάβολος με όψη αγγεμου.
KAMU SEDANG MEMBACA
La bellezza dell'imperfezione
Misteri / ThrillerΚι όταν όλα τελιωνουν κάτι νέο αρχίζει. Αρχίζει όμως? Πονάει? Πονάει να αρχίζεις κάτι από το μηδέν όταν είχες τα πάντα? Είναι δύσκολο κα ζεις με ενε λιγότερο κομμάτι του εαυτού σου. Μπορείς να ζήσεις χωρίς το άλλο σου μισό? Και όταν όλα τελειώνουν...