due

349 17 43
                                    

Valentina

Ακόμα γαι άλλη μια φορά το ξυπνητήρι μου να χτυπά. Ένιωθα τόσο κουρασμένη, Ένιωθα ότι το στρώμα με τράβαγε για να μην σηκωθώ. Εν τέλει μετά από πολλά λεπτά χουζουρεμα αποφάσισα να σηκωθώ. Πήγα κατευθείαν στο μπάνιο του δωματίου μου.

Έκανα την καθημερινή μου ρουτίνα στο πρόσωπο μου και επειτα αποφάσισα να συνεχίσω την ημέρα μου με ένα ζεστό μπάνιο που θα μου προσφέρει την απόλυτη απόλαυση. Γεμισα την μπανιέρα μου με καυτό νερό , έβαλα κάποια άλλαξα αλλά επειδή ήθελα και πιο έντονο για να ξυπνήσουν οι αισθήσεις μου ,έριξα μέσα στο νερο σε έλαια το αγαπημένο μου άρωμα και φυσικά δεν είναι άλλο από καρύδα.

Μπήκα μέσα στο καυτό νερό και κατευθείαν ένιωσα όλο μου το σώμα να χαλαρώνει. Έπειτα από μια ώρα αποφάσισα Ν βγω.και πάω στην δουλειά.

Σηκώθηκα και άρχισα να ντυνομαι . Η αλήθεια είναι πως γαι σήμερα είχα διαλέξει κάτι πολύ λιτό μιας και θα ήμουνα όλη μέρα στο γραφείο μου.

Για σήμερα είχα επιλέξει ένα απλό κόκκινο σατέν πουκάμισο. Με ένα απλό μαύρο τζιν. Ωστόσο, τα συνδύασα με απλές μαύρες γόβες και χρυσά κοσμήματα.

Έπειτα από καμιά ώρα ήμουν έτοιμη δεν βαφτηκα πολύ έντονα πάρα μόνο το κόκκινο κραγιόν που καθόταν υπέροχα στα χειλη μου. Τα μαλλιά μου επέλεξα να τα αφήσω στο φυσικό του δηλαδή ίσιο που έχω να ομολογήσω ότι στα ξανθά μαλλια μου δείχνει υπέροχα.

Έβαλα λίγο από το άρωμα καρύδας μου , πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και κατέβηκα στο σαλόνι. Ευτυχώς ο πατέρα μου έλειπε δεν είχα καμία όρεξη για γκρίνια. Ήπια στα γρήγορα έναν καφέ και έφυγα.

Μετά από κάνα 20 λεπτό είχα ήδη φτάσει στην βάση της μαφίας μου. Έδωσα τα κλειδιά στον σοφέρ μου και ξεκίνησα για την είσοδο. Καθώς έφτασα έξω από το γραφείο μου συνάντησα την γραμματέα μου που για κάποιον λόγο με κοιτούσε με ένα περίεργο βλέμμα. Μπορούσα να διακρίνω τον φόβο στα μάτια της αλλά δεν ήξερα το γιατί ένιωθε φόβο.

" Buongiorno Nina, sta succedendo qualcosa?
( Καλημέρα Νίνα , συμβαίνει κατι?)

" No signora , απλά σήμερα παραλάβαμε ένα περίεργο μεγάλο δέμα για εσάς. "

" Εντάξει Νίνα μου σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. "

Εκείνη με χαιρέτησε με ένα νεύμα. Όταν πήγα στο γραφείο μου πράγματι αντίκρισα ένα μεγάλο μαύρο κουτί. Η περιέργεια μου αυξήθηκε και αποφάσισα να το ανοίξω κατευθείαν. Πήρα ένα από τα όπλα μου που μου κολλάνε σαν γάντι στο χέρι μου και έριξα κατευθείαν στην κλειδαριά του κουτιού. Με το που έπεσε η χρυσή κλειδαριά στο πάτωμα , άνοιξα αμέσως το κουτί. Όταν το άνοιξα είδα μέσα μια ανθοδέσμη και μια ανθρώπινη καρδιά που ήταν πάνω της καρφωμένο ένα μαχαίρι. Το περίεργο ήταν ότι δεν υπηρχε καθόλου αίμα πάνω της . Ήταν κάπως σαν πλημμενη. Πήρα την ανθοδέσμη με τα μαύρα τριαντάφυλλα και βρήκα μια κάρτα, η οποία ελεγε:

La bellezza dell'imperfezioneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora