Hani olur ya böyle üstünüze bir şey oturuyormuş gibi olursunuz kalkamazsınız böyle falan. Tam olarak şuan bunu yaşıyorum. Eğer şuan yataktan kalkarsam 2 hafta boyunca bu yatağa yatamayacağım. Çünkü bu hafta ne haftası tabiki de sınav haftası. Kalkmak zorundayım bunu başarabilirim. Kalktım bunu başardım... Alkışlanmaya layık bir insanım resmen şuan.
Elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim. İşimi hallettikten sonra odama gelip üzerimi giyindim saçımı da açık bırakıp çantamı alıp odamdan çıktım. Annemlere gözükmeden çıkmayı planlıyordum ama şuan annemin bağrışları beni delirtebilirdi."Günaydın Erbay ailesi. " Dedim annemle babama.
"Günaydın güzel kızım hadi gel kahvaltı yap. "
"Yok babacığım ben hiç almayayım çünkü geç kalıyorum. "
Bunu dediğim an annemin ters bakışlarına mâruz kaldım ve bu oturup kahvaltı yapmam için yeterliydi. Bir iki lokma bir şey atıştırdım.
"Doydum şimdi kalkabilir miyim anneciğim? "
"Tabiki de benim akıllı kızım kalk. " Dedi annem gülümseyerek. Dalga geçtiği ortadaydı.
𝘈𝘬ı𝘭𝘭ı 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘯 𝘱𝘦𝘬 𝘨𝘦𝘳𝘤̧𝘦𝘬𝘭𝘪𝘨̆𝘦 𝘶𝘺𝘢𝘤𝘢𝘬 𝘣𝘪𝘳 𝘴̧𝘦𝘺 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭 𝘣𝘦𝘯𝘤𝘦
İç ses bence sen fazla konuşuyorsun.
Annemle babamı öptüm ve kapıyı açıp çıkacakken toprağın elini havada buldum. Büyük ihtimal kapıya vuracaktı.
"Günaydın Açelya. " Dedi gülümseyerek.
"Günaydın Toprak da bir şey mi oldu? "
"Hayır bir şey olmadı seni almaya geldim. "
"Beni mi almaya geldin? "
"Evet beraber yürüyoruz ya okula, bugünde farklılık olsun diye kapıdan alayım dedim seni. " 𝘊𝘦𝘯𝘵𝘪𝘭𝘮𝘦𝘯 𝘦𝘳𝘬𝘦𝘬 𝘺𝘢
Dur bi iç ses
"Peki tamam çıkalım o zaman. "
Kapıyı kapatıp beraber yürümeye başladık. Ne o konuşuyordu ne de ben. Hep böyle oluyordu zaten.
"Bugün ne sınavınız var? " Dedi Toprak. Sonunda konuştu yoksa gerginlikten can verecektim şurada.
"Coğrafya var. Senin? "
"Kimya."
"Iyy o derslerden sözel seçerek kurtuldum resmen nasıl dayanıyorsun ki bu derslere? "
"Yani sonuç olarak herkesin yapabilme kapasitesi farklıdır Açelya. Mesela senin ezberin nasıl? "
"Çok iyi. Bana bir metin ver en fazla yarım saatte ezberlerim onu. "
"İşte bak ben bunu yapamam. Sen kimya yapamıyorsun bende ezber. Mesela ben Edebiyatı da hiç sevmem. "
"NEEE. Edebiyat sevilmez mi Toprak. Lütfen git ve kendini as."
Verdiğim tepkiye güldü ve "Kimya sevilmezmi Açelya hanım sende git kendini as. Ya da hayır hayır asma. " Dedi.
"Peki tamam bu sefer sen haklısın. " Dedim ve Toprak zafer kahkahası attı resmen.
Sohbetimiz bittiğin de yol da bitmişti. Beraber okula girdik ve sınıfımın önüne geldiğimizde birbirimize iyi dersler deyip vedalaştık.
"Ooo Açelya hanım günaydınlar. Bugünde ayrı bir güzel gözüküyorsunuz. " Dedi Baran. Güldüm. Her zaman ki Barandı işte.
"Günaydın herkese. " Dedim.