"Hazır mıyız?" diye sordum kızlara.
"Her zaman." dedi Nisa. Nerede ve ne yapıyor olduğumuzu soracak olursanız hemen söyleyeyim, Boranın tek başına yaşadığı evinin önündeydik. Yediği bokların hesabını verecekti. Yanımda kimler mi vardı? Ablam, Nisa, Pınar ve Selin.
Mert'in hiç bir olaydan haberi yoktu. Özgüre ise kimden şüphelendiğimizi söylememiştik. Özgürle Mert gittikten sonra ise Seline olanları anlatmıştık. Sonra ablamla birlikte bu Boranın nerede yaşadığını falan bulmuştuk. Akşam hatta gece ise buraya gelmiştik.
"O zaman dalalım." dedi Selin.
"Hadi." dedim ben de onu onaylayarak. Elim kapının koluna gitti. Kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi.
"Kilitli mi?" diye sordu ablam.
Kafamı olumlu anlamda aşağı yukarı salladım.
"Çekil." dediğinde çekildim. Ablam kapıdan bir iki adım uzaklaştı. Sonra kapıya omuzunu geçirerek kapıyı kırdı. Hepimizin gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Oha." diye mırıldandım.
"Yuh." dedi aynı anda Pınar ve Nisa.
"Çüş." dedi Selin.
"İçeri geçelim. Şaşırmaya sonra devam edersiniz." dedi ablam ve ilk o girdi eve. Sonra ben. Benim peşimden de diğerleri geldi. Ev iki katlıydı.
"Ayrılalım" dedim ve ekledim. "Nisayla ben yukarıyı arayalım. Siz de burayı arayın." dediğimde hepsi kabul etti ve Nisayla birlikte yukarı çıktım.
Bütün odalara baktık. Yoktu. En sonunda hiç bakmadığımız odanın önünde durduk. Nisanın eli kapıya gitti. Kapıyı araladığında içeriye doğru bir adım attı. Sonra ise bir çığlık koptu. Hemen içeri daldım. Gözlerim kocaman açıldı.
Bora.
Bir.
Kızla.
Yatakta.
Üstleri.
Çıplak.
Bakın tekrar ediyorum,
BORA.
BİR.
KIZLA.
YATAKTA.
ÜSTLERİ.
ÇIPLAK.
Hemen bir elimle gözlerimi kapattım. "Lan sen hani beni seviyordun lan?" diye sordum bağırarak. "Ayrıca kapının kırılma sesini hiç mi duymadın?"
Bir hareketlilik oldu. Elimi yüzümden çektim. Bora ayakta dikilmiş bana bakıyordu. Altına baktım. Neyse en azından orası çıplak değildi. Yeniden yüzüne baktım.
"Ce- Ceylin, açıklaya bilirim." diye kekeledi.
"Açıkla lan." dediğimde ne diyeceğini bilmiyormuş gibi durdu kaldı öyle. "Açıklasana lan!" diye bağırdım.
"Ben seni seviyorum." dedi ve ekledi. "O kız benim için eğlenceden başka bir şey-" diyecekti ki Nisanın tokadı yüzünde patladı. "O kız senin oyuncağın mı lan?" Bu kız giderek bana benziyor dediğimde ciddiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVREN 2
Teen Fictionİlk kitaba bibartusarcaasigi hesabından ulaşa bilirsiniz