ÖZGÜR
"Mafya da bulunduğuna göre haydi bana müsade." dedi Ceylin. Niye gidiyordu ki? Onunla daha fazla aynı ortamda olmak istiyordum. Ama belli ki o istemiyordu. Sebebini az çok tahmin ediyordum. Utanıyordu. Çünkü söylediklerini duymuştum.
Sessiz kaldım.
"Nereye?" diye sordu Nisa.
"Yarın okul var. Erken kalkmak lazım" dedi ve odasına gitti.
Gözüm son kez bana kaçamak bakış atarak kapattığı kapısında kalmıştı. Ne zaman göz göze gelsek gözlerini kaçıroyordu. Önceden öyle değildi. Gözlerini hiç bir zaman kaçırmazdı. Ben de onun o güzel yeşil gözlerini rahatlıkla izlerdim. Ama son olaylardan sonra bana bakmak bile onu utandırıyordu. Ne zaman aynı ortamda olsak yüzü kızarıyordu.
"Ee? Ne yapalım?" dediğini duydum kardeşimin.
"Bence korku filmi izleyelim. Hem Ceyline söylersek direkt kabul eder." dedi Pınar.
"Gelmez o gıcık." dedi Nisa sinirli bir ifadeyle.
"Niye gıcık oluyor?" diye sordum meraklı bir ses tonuyla.
Ağzını açtığında bir şey söylemek istedi ama geri kapattı. Sonra ise "Seni hiç alakadar etmez." dedi.
"Yeni nesil Memati." diye mırıldandı Mert. Bunu dediği gibi kafasına Nisa tarafından bir dayak yedi.
"Vurma be sevgilime." diyerek Mert'in kafasını eliyle korumaya çalıştı Pınar.
"Yesinler sevgilini." diye göz devirdi Nisa. Ceylini hiç aratmayan bir karaktere sahipti.
"Ceylinler ölmez şekil değiştirir." dedi Mert. Güldüm. Ama katılmıyordum. Her insan farklıdır ama Ceylin bambaşka. Kendine has bir güzelliği, karakteri var. Cesur, akıllı, zeki, deli dolu ve sayamadığım bir sürü güzel özellik.
Birden ayağa kalktığımda herkes bana döndü. "Dışarda olacağım." dedim ve dışarı çıktım. Arabama doğru giderken arkamdan birinin geldiğini hissettim. Bir anda arkamı döndüğümde Mert'i gördüm.
"Noldu lan? Bensiz dışarı çıkmalar falan?"
"Pelinin yanına gidiyordum."
"Nerede olduğunu sana söyledi mi?" diye sorduğunda kafamı aşağı yukarı salladığım. "Oğlum çok dışlıyorsunuz beni." dediğinde güldüm.
"Yürü sen de gel hadi."
"Çok ısrar ettin geliyim madem." dedi. İkimiz de arabaya bindiğimizde arabayı çalıştırdım.
Yolda ilerlerken Mert'in sesini duydum. "Ee? Söyleyecek misin?"
Yola bakmaya devam ederken "Neyi?" diye sordum.
"Ceyline aşıksın değil mi lan? Hadi itiraf et. Köpek gibi seviyorsun kızı." dediğinde göz devirdim. Ne zaman başbaşa kalsak bu konuyu açıyordu.
"Niye durduk yere açıyorsun bu konuyu?" diye sordum.
"Soruya soruyla cevap verme."
"Vermiyorum lan cevap falan."
"Utanma lan söyle."
"Sus Mert." dediğimde göz devirdiğini hissettim. Yolun devamında konuşmadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR EVREN 2
Teen Fictionİlk kitaba bibartusarcaasigi hesabından ulaşa bilirsiniz