Ölüme yaklaşmak

34 9 22
                                    

Ecrin, Barbarosun okulda olduğu bir zamanda sabahın erken saatlerinde Barbadosun evinin kilitli olmayan dış kapısını açıp içeri girmişti.

Yüzündeki maske ve siyah sweatshirtın kapüşonlusünü ile tanınması zordu.

Evin girişinden başlayarak her odayı aradı. çalışmaya odasına girdiğinde her yeri didik didik aradı. O sırada tahnanın burkatı duvara sürtünme izlerini fark etti. İzler yeniydi ve güzel bir silinme ile fark edilmeyebilirdi.

Etrafa baktığında bu izleri çıkara bilecek tek şeyin hemen duvarın yanındaki kitapla dolu dolap olduğunu anlayınca dolabı çekerek karşısına çıkan kapı ile bir süre kendini bir filmde hissetti. Kapıyı açmaya çalıştı temkinli bir şekilde. Kapının öteki tarafından da ses duyunca ürkmemesi imkansızdı.

Kapının öteki tarafından gelen sesler artınca hızlıca o anın heyacanı ile kitap dolabını yerine geri sürükledi ve evden hızlıca çıktı.

katları inerken her katta olan camdan Barbarosun arabasını park ettiğini gördü. Hızlıca indiği katları geri çıkmaya başladı.

Barbarosun katını geçtikten sonra daha hızlı çıktı ve Barbados'un bulunduğu kattın 3 kaat üstünde sesiz sesiz nefes almaya çalışıyordu. Katları hızlıcı çıktığını için başı dönüştü.

Ses çıkarmadan Barbarosun evinin kapısının sesini bekledi.

Apartmanda yankılanan ıslık sesi gerginliğini arttırmıştı kadının.

Aradığı sessi duyunca temkinli ve yavaş adımlarla apartmandan çıktı.

_________________

Islık çalarak eve giren adam ceketini koltuğa fırlattı sonrada kendini.

Gözüne giren siyah tutanları yüzünden elini saçına geçirdi ve saçının uzadığını fark etti.

Adamın o anki tek sıkıntısı saçı kestirmesi idi.

Adam gözlerini kapatıp dinlenmeye başlayacağı zaman telefonuna önceden ayarladığı alarm çaldı.

Adam içinden zamanın ne çabuk geçtiğini düşündü ve ayağa kalkıp yatak odasına girdi.

Kitap dolabının önüne geldiğinde kitaplarının yerinde bir tuhaflık fark etti. Bazı kitaplar dik olmasına rağmen başka kitaplara yaslanmışlardı.

Barbados bu görüntüyü görüne sadece sırıttı.

Dolabı çekip arkasındaki dolabı boynuna kolye yaptığı anahtar ile açtı.

Kapıyı açması ile içeriden gelen sesler arttı.

içeri adımlarken

"Ben Geldim!"

Diye bağırdı o an içerideki sesler kesildi.

Adam karanlık odaya yaklaştıkça yatak odasından gelen ışık yüzünü aydınlatmayı kesiyordu. Işığın yüzünü son aydınlattığında yüzündeki sırıtış ile kapıyı kapattı.

CAMDAKİ GÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin