⚓️KİREMİT EVLER

23 4 5
                                    

K İ R E M İ T   E V L E R

🌬

Aralarındaki yatsınamaz bağ çekim değildi; bir duygu kırıntısıydı.

"Duygu," dedi. İçine çektiği o nefesin tohumları kalbimde çiçek açması için yeterliydi.

"Efendim," dedim. Gözlerim ellerimdeydi, az önce suluğumdan akan damlalarla adımı yazmışken şimdi neden bozduğumu bilmiyordum. Nedeninin trip olma olasılığı Sokak Çoçuk'unun her günü tehlikeli geçirme olasılığıyla eş değerdi.

"Biliyor musun?" diye sordu. Bakışlarını üzerimde hissetmeme rağmen ona çevirmedim.

"Neyi?" diye sordum. Sesim titredi ama bu meraklı halimin yanında hiçbir şeydi.

"Senin yanında geçirdiğim her günü, yeni bir günmüş gibi yaşadığımı." dedi. Sormak istedim, zaten her gün, yeni bir gün demek değil midir diye. Tribim geldi aklıma, yine de sormadan edemedim.

"Zaten," deyip gözlerimi ona çevirdim. "her gün, yeni bir gün demek değil midir?" diye ekledim.

Kahve gözleri gözlerime kenetlendiği an, iki dakika sonunda ona dönmüş olmama rağmen sanki bir asır gözlerimi görmemiş gibi dudakları arasından içli bir nefesin dökülmesine izin verdi. "Hayır," dedi ve başını sağa sola salladı. "her gün, bir önceki günün tekrarıdır." Dudakları kenarında küçücük bir kıvrım oluştu. "Ve her gün, aynı sonla biten düzenbaz bir oyundan ibarettir."

Yüzlerimiz arasındaki mesafe nefesini tenimde hissedebileceğim kadar azdı. Kumların üzerindeki elim durdu. Görmüyor olmam onun da elindeki çubukla daha fazla kumları karıştırmadığını, benim ellerimden bir farkı olmadığını hissetmemem için bir sebep değildi.

"Ben her günü, yeni bir günmüş gibi yaşıyorum ama." diyerek sunduğu hipotezi kendimce çürüttüm.

"Oysaki ben her günü, senin sayende yeni bir günmüş gibi yaşıyorum." dedi.

Ve bu bir itiraftı, Sokak Çocuk'u tarafından almış olduğum bu ilk itiraf karnımda kelebekler uçuşmasına neden olurken öte yandan içimde bir duygu kırıntısı yeşertti. O duygu kırıntısı düşünmek bile istemeyeceğim kadar derinlerdeyken şimdi zirvedeydi. O duygu kırıntısı ikimizi de yakacak kadar ihtiraslı ve ahenkliydi. Bu bizim sonumuz olmayacaksa, başlangıcımız olmak zorundaydı.

🌬

🌬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KİREMİT EVLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin