Gizemli Arkadaşlar(4)

59 4 7
                                    

1 ay önce
Kaldığımda saat 6ya geliyordu. Koşuya çıktım. Okulumu deyişmişdim. Çok da umrumda deyildi aslında 21 yıllık ömrüm boyu böle şeyleri hiç umursamamışdım. Üniversitede 2 ci yılımdı ve dönem ortasında okulumu deyişmişdiler.

Ne yani Burak hocaya yürümüş. Sınav kağıtlarını deyişmiş. Erkekler tuvaletine dan diye dalmış. Hocaların odasını bir azcık dağıtdıysam yani.

Bunun için dönem ortasında okul mu deyişilir. Yani bence bir az ucundan hak etmiş olabilirim aslında. Eve gelip üstümü deyişim. Duş alıp mutfağa indim.

Kahvaltı için kurabiye ve börek yapmaya başladım. Kulağımda kulaklık şarkı dinliyor dans ediyor ve kurabiye yapıyorum. Bundan büyük bir zevk varmıydı ya. Bence yokdu.

Tam o anda kulağıma başka bir ses geldi. Babam yine söylene söylene aşağı iniyordu. Oldu gibi bir bakış atarken. "Anan yine uykuya kalmış toplantı vardı geç kalınca Nazlın hazırsan, senide yeni okuluna bırakiyim " (ki 'Nazlı' benim adım) "olur Poyraz bey çok isterim ama eda hanıma haber verelim yine cini tepesine çıkar gel indir onu ordan"

Dediğimde ikimizde abartılı bir şekilde güldük. "Eda Kaya Nazlı Kayayı izninizle yeni sahalara bırakıcam " son dediğine ufak gülümsedim anneme ciddi bir şekilde "izniniz verildi Poyraz bey " dedi babamla kendimizi tutamayıp güldüğümüzde annemde yüzündeki ciddi ifadeyi silip bize katıldı.

Derken yukarıdan iki farklı ses duydum biri abimin sesiydi ama diyerini tanımadım. Aşağıya indiklerinde Barat abimi ve yanında başka birini daha gördüm. Barat abim benim gibi kumral saçlı yeşil gözlüydü benim aksine gözleri güzeldi. Ben sadece siyah gözlü kumral saçlı 1.63 boyunda sade bir kızdım Nazlı Kayaydım ben.

Abimin yanındaki çocuk sarı saçlı mavi gözlü en az 1.90 boylu abimle yaşıtı qaliba yani 25-26 olurdu çünki abim 26 yaşındaydı.

"Günaydın prenses"dedi abim gülümseyerek mutfağa doğru bakıp"oo yine döktürmüssün " dedi ve yanındaki çocukla bakışdığığmızı gördü qaliba bizi tanışdırması yeni dank etti "ha Nazlım bu Berk ayrıca senin üniversitede okuyo biliyormusun? " dedi abinim bende omuz silkdim napiyim aynı okuldaysa yakışıklıydı aslında sarışın bombam "Berk buda kardeşim Nazlı bahs etmişim sana"

köşedekiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin