Hediye Çekilişi

429 41 117
                                    

Jisung'dan:

Yine sabah saatlerinde kalkıp dert köşesi olduğunu düşündüğüm o okula gidiyordum.

Okul bana göre bir dert köşesiydi çünkü eski sevgilimle aynı sınıftayız. Kendisi Lee Minho, namı değer "Kedi Babası". Ona bu lakabı ben takmıştım çünkü "Sonnie, Doongie ve Dori" isminde üç kedisi vardı.

O okuldaki bütün öğretmenlerin olmasa da çoğu öğretmenin "Göz Bebeği", çoğu kızın "Gelecekteki Kocam" diye bahsettiği, erkeklerin ise "nefret ettiği" kişiydi. Derslerinde başarılı, popüler, çok yakışıkl- Bir dakika ben niye eski sevgilimi övüyorum ki?

Herneyse bütün gereksiz düşünceleri kafamdan silip banyo havlusunu belime bağladım ve çalan kapı zilini duyduğumda bornozu üstüme geçirip iplerini bağladım ve dış kapıya doğru yöneldim, zil ısrarla çalıyordu. Kapıyı açtığımda Bebek ekmeğimin üstüme atlaması ile yere düştüm.

Jeongin: Günaydın hyung

Jisung:Sana da günaydın bebek ekmek ama üstümden kalk yoksa bağırsaklarım bir yerimden çıkacak

Jeongin: Peki hyung sanırım duştan yeni çıkmışsın bornozlasın

Jisung: Yok Jeongin ben bazen evde zevkine bornoz giyiyorum.

Jeongin:Hadi üstünü giy ben salonda seni bekliyorum okula beraber gidelim

Jisung:Tamam bekle iki dakika

Dedim ve okul kıyafetlerimi giymek için odama gidip kapıyı kilitledim ve dolaptan önce çamaşırlarımı çıkarıp giydim sonra da okul kıyafetlerimi çıkarıp giydim. Saçlarımı da arkaya doğru tarayıp saç speyi sıktıktan sonra parfümü sıkıp kemerimi taktım ve çorabımı giyip çantamı aldım. Sonra da Jeonginle beraber evden çıkıp okula gittim.

Girdiğim anda arkamdan yürüyen kişi için harkes bağırıyordu, ve hemen anladım arkamdaki 1 hafta önce ayrıldığım eski sevgilim Lee Minho ve yine onun yüzünden başım ağrıdı.

Neyse ki ilk ders resimdi ve resim hocamız doğum iznine ayrıldığı için dersler boştu. Bende bunu fırsat bilerek Lee Minho ile oturduğum sıraya başımı koyup yatmaya çalıştım ama bir türlü yapamadım. Çünkü Minho'nun kokusu burnuma geliyordu ve beni göğsünün üstüne yatırıp uyuttuğu gece burnuma gelen koku bana anılarımızı hatırlattı.

Aniden omzuma dokunan eller ile irkildim çünkü kuzenim Seungmin ve Seungmin'in sevgilisi, aynı zamanda Minho'nun arkadaşı olan Bang Chan'ın elleri irkilmeme sebep oldu.

Seungmin: Jisung gelsene bi
Jisung:Ne oldu Seung
Chan:(fısıldayarak) Minho seni izliyor
Jisung:Ne
Chan:Seni izliyor
Seungmin:Minho seni izliyor Jisung:Umurumda değil

Dedim ve önüme dönüp başımı telefona gömüp video izlemeye başladığım zaman zil çaldı ve ilk dersten çıkıp ikinci derse girdik. Ders biyolojiydi ve ben hiç iyi değilim bu lanet olası derste, hocayı zaten hiç sevmedim çünkü hiç iyi bir hoca değildi.

Bende telefona kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım ve biyoloji hocası görünce kızıp telefonu elimden aldı ve tahtaya çıkardı.

Öğretmen:Han Jisung bu ne rezalet böyle sana ne oldu 1 hafta içinde çok değiştin.
Jisung:Üzgünüm hocam
Öğretmen:Üzgün olman birşeyi değiştirmez Jisung. Derhal müdürün odasına telefonun da ders sonuna kadar bende

Sinirle sınıftan çıkıp müdürün odasına gidecekken spor sahasına inip diğer sınıfın oynamadığı topla basketbol oynamaya başladım ve dersi o şekilde bitirip sınıfa çıktım ve Seungmin'den telefonumu ve sıramdaki çantamı alıp aşağıya indim ve diğer biyoloji dersine gelmeme kararı alıp okulun yaşlı güvenliğine müdürden izin aldığımı söyleyip okuldan kaçmış bulundum.

Hediye//MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin