Kabul Eder Misin Tekrardan Beni

153 12 17
                                    

MİNHO'DAN

Biraz daha Chanla tartıştıktan sonra kat sorumlusu ve güvenliğe haber vererek üçünü de dışarı çıkarttıktan sonra oturup Jisung'un ayrılma sebebimizin başladığı doğum günü partimde verdiği kitabı okuyordum.

OYUNCAK MÜZESİ - EMRE GÜL

Bir kurbanın değil bir katilin ağzından yazılmış bir kitaptı. Yazarın katil olduğunu düşünmüyor değildim.

Jisung'un bana niye bu kitabı verdiğini bilmiyordum, acaba seni öldürürm mesajı vermeye mi çalışıyordu?
Gerçi o zaman daha ayrılmamıştık, ve Jisung sevgilisine "seni öldürürüm" demek isteyecek kadar cani değildi.

Jisung'u özlemiştim, ve ona yazmaya karar verdim.

WhatsApp: Minho X Jisung

Minho:
Jisung merhaba
Umarım rahatsız etmiyorumdur.
Mesajıma görünce lütfen cevap verir misin

(Görüldü)

Mesajıma görüldü atmıştı. İsminin altında çevrimiçi yazısını görünce heyecanlandım ve beklemeye başladım.

Jisung:
Noldu Minho
Evet rahatsız ediyorsun
Yine ne oldu Minho?

Minho:
Biraz konuşabilir miyiz??
Nolur hemen tersleme
Sadece konuşmak istiyorum

Jisung
Ne konuşacağız
Terslemiyorum zaten hemen
Konuşmak istediğinin farkındayım konuşabilirsin

Minho
Herşey için çok özür dilerim Jisung
O gece olanlar için de özür dilerim sarhoş olup hem taşkınlık çıkarttığım hemde seni aldattığım için özür dilerim
O kız o gece beni zorla baştan çıkartmasaydı ben sana böyle birşeyi yapmazdım.

Jisung
Yeter artık Minho özrünü istemiyorum
✓✓
Ne kadar pişman olduğunu arkadaşların falan anlatıyor zaten.
✓✓
İçmeseydin sarhoş olmasaydın banane.
✓✓
Ben mi sana sarhoş ol dedim? Ben mi taşkınlık çıkart dedim?
✓✓
Hem sen ne yüzle bana yazıyorsun ya, ben senin yüzünden karakolluk oldum çocuk senden şikayetçi olduğu için  şikayetini zorla geri çektirdik.
✓✓
Az kalsın bir turda ben dövecektim çocuğu
✓✓

Minho
Jisung tamam haklısın o kadar içme dediğin halde içtim ve sarhoş oldum, yetmedi kavga ettim. Ama emin ol ben nolursa olsun seni aldatmazdım.


Jisung
Kesin aldatmazdın evet aynen
✓✓

Minho
Jisung ben niye aldatıyım seni bile isteye?
✓✓
Ben seni elde edene kadar zaten çok uğraştım, seninle olmak için çok çabaladım niye bile isteye aldatayım?
✓✓

Jisung
Biliyorum. Kaç gece elinde çiçekle kapımda yattığını da biliyorum, evime 3 demet menekşe gönderdiğin zamanı da biliyorum.
✓✓

Minho
Neden inanmıyorsun bana o zaman?
Ben seni gerçekten seviyorum.
✓✓

Jisung
Yeter Minho bekle biraz toparlanayım
✓✓






BÖLÜM SONU

Hediye//MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin