{Asel Fırtına}
Yeni bir sabah,yeni bir gün ve yeni bir yaşım.Bugün 18ime girdim.Hayatımda hiçbir şey değişmedi.Çünkü daha yeni başlıyordu... Bakalım ailem 18.yaşım için ne hediye edecekti?
Tahmin etmek çok da zor değildi.Odama girdiğiniz gibi her yerde motorsiklet posterleri,motor çıkartmaları,motor markaları vardı.Bu hayattaki en büyük tutkum motorlardı.
Bir motorum olursa eğer onu ailemden bir bireymiş gibi yetiştirmek ise en büyük hayalimdi.Ben "Esmer Fırtına".Gerçek adıyla Asel Fırtına.Bütün sosyal medya platformlarında "Esmer Fırtına" diye tanınıyorum.
Çok nadir ismimle hitap edilirdi. Edenler ise genellikle ailem olurdu.Asel ismini koymayı abim çok istemiş.İlkokuldaki aşkıymış Asel.İsmimin sevmediğim kısmı sadece bu olabilir.
Abimi tanıştırayım size
{Çağrı Fırtına}
Abimin ismi Çağrı.Kendisi 28 yaşında nişanlı biridir.Ondan çok hazettiğim söylenemezdi.Eda ablayı çok severim.{Eda Parlak}
Abimin nişanlısı olur kendisi.Eda ablanında benim gibi motora ilgisi var.Ama benim kadar değil.Benden 4 yaş küçük kız kardeşim var.İsmi Ezel'dir.
{Ezel Fırtına}h
Ve benden 6 yaş küçük bir erkek kardeşim var.Onun adı ise Murat'tır.{Murat Fırtına}
ailemizin geri kalanı annem ve babamdan oluşmaktadır.İLK BÖLÜMÜMÜZ BU KADARDI.BÖLÜMÜ NASIL BULDUĞUNUZ HAKKINDA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.SIK SIK BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞACAĞIM.BAYBAYYYYYYYYYYYYYY.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTOR VE SEVDALISI
Teen Fiction18. yaşının hediyesi olan motor Asel'in başına neler açacak... hep beraber okuyup görelim :))