Emir'in söylediği cümleyle ağzım açık kaldı.Allah'tan kask takılıydı da görmedi...
Aras her ışıkta bizimle yılışık bir şekilde sohbet ediyordu.
Emir az buz rahatsız olduğumu anlamış olacakki Aras ile aramıza bikaç araba koydu.Baya mesafe vardı bu mesafeden dolayı Aras bizimle konuşamıyordu ama hep bu tarafa doğru bakıyordu.
Sanayiye gittik,motoru hallettik.Hem Emirime hem de Aras'a teşekkürlerimi ilettim.
Eve gitmem gerektiğini söyleyince ikisi de anlayışla karşıladı.
Eve geçince olanları bizimkilere anlattım.Nedense annemin ağzı bi karış açılmıştı(mutlu olmak anlamında:¬]]),32 diş gülümsüyordu...canım anammm.
Annemlerin yanından ayrılıp odama geçtim.Eve geldiğim gibi telefonu şarja koyduğum için şarjım %100dü.
Telefonu da alıp yatağıma uzandım.İnstagrama girdim...Hikayelere,gönderilere bakındım.Emir hikaye atmıştı,beni de etiketlemişti...
1emirr_1motorr. bugünki sanayi maceramızın da sonuna gelmiş bulunmaktayız...@asell_frtnn @arassysl(35.927 beğenme)
328:neeee Asel de mi ordaydııı????
502:asel ,Aras ve emir Bi arada mıııı?!?
835:evt kardeşim Bi aradalarrr843:asel ile emiri shipleyenler beğensin (23.573beğenme)
asell_frtnn:tekrardan bolca teşekkürlerrr:))
1emirr_1motorr.:tekrardan bolca bişey değill ;))107:kesinn aralarında bişey varrr
835:ARKADAŞLIK var.Saçma sapan şeyler uydurmayın.
.
.
.
.
.
⏳
.
.
.
.
.
Saate baktım daha 08.26'ydı günlerden pazar idi.Bugünlük hiçbir planımız yoktu.Ben de bunu fırsat bilerek gazlamaya çıkacaktım.Bu seferki diğerlerinden daha iyi olacak...
İzmir motor tayfası grubuna girdim ve şu mesajları yazdım...İZMİR MOTOR TAYFASI
''Benimle beraber gazlayacak olan var mı acaba???''(10.43)
Aras:ben varımmm(10.43)
Nasıl hemen gördü de cevap verdi? Gerçekten de bu aralar Aras'tan çok korkuyordum.Her an her şeyi yapabilecek bir vaziyeti almış bulunmaktaydı...Aras'tan hemen sonra bikaç kişi daha gelebilirim yazdı.Emir'i aradım mesajların arasında fakat bulamadım...Arasamıydım diye düşündüm ama müsait olsaydı eğer mesaja da bakabilirdi diyerek hazırlanmaya koyuldum.
Hava sıcaktı.Crop şort giyip çıkacaktım,giyindikten sonra fotoğraf çekindim ki instagrama atayım...
asell_frtnn:bugün de Bi gaz geldi tutmayın beniiii :D(1emir_1motor. banu.benasko ve arassysl 43.286 beğenme)
953:Bu kadar güzel olma ya vallahi kaçırırlar seni:))
273:Allah güzellik dağıtırken benim gibi şemsiye tutanlar kendinizi belli edin(26.926 beğenme)
825:neden hepimizin hakkı Asel'de?????
752:genetik kardeşim genetik...872:maşallah valla kızda olan güzelliği de nazar ediceksiniz ha!?
.
.
.Eşyalarımı alıp çıktım evden.
Motor ekipmanlarını giydim.Hava çok sıcaktı ama ölmekten iyidir...Motoru aldığımdan beri ilk defa viraj yapacaktım.Yanlış zamanda gaz verdiğim için kaza yaptım...Bundan sonrasında benim bilinç 0(sıfır)
EMİR'İN AĞZINDAN
Asel'in yazdığı mesajı attıktan 2 saat sonra görmüştüm.
Bu seferlik bensiz idare edeceklerdi artık...
Çok fazla kafama takmayarak instagrama girdim.Alev ile Aras'ı etiketlediğim hikayeden sonra takipçi sayım 23.942 kişi artmıştı.
Biraz daha gezindikten sonra Aras'ın aradığını gördüm.Açtım.
Bana''Kanka sakin ol ve beni dikkatlice dinle.''
''tamam dinliyorum amk uzatma anlat''
"kanka,Asel kaza yaptı .... hastanedeyiz gelebiliyorsan gel"
"hemen geliyorum,kapat telefonu"
Duyduğum haberin şoku üzerindeydim.Annemlere de söyledim.Babam"gelin hep beraber gidelim.sadece Emir'in gitmesiyle olmaz."diyerek yola koyulduk.
15 dakikaya varmıştık hastaneye.Şansımıza trafik yoktu.
Yoldayken Aras'ı aradım.Kaçıncı katta,hangi odada olduklarını sordum.
Hastaneye girdiğimiz gibi odaya doğru yol aldık.Asansörün gelmesini bekleyemezdim,ben direkt merdivenlerden çıktım.Annemler ise asansörle geldiler.
Aras'ı görmemle durumunun nasıl olduğunu sordum"Halâ ameliyatta doktorlar çıkıp bir şey demedi..." cevabını verdi.
Annemlerle beraber koridordaki bir sandalyeye oturduk.Neredeyse 1 saate kadar doktorun çıkmasını ve bize bir gelişme vermesini bekledik...
15 dakika daha geçtikten sonra doktor ve hemşireler de çıktı...
💓
💗
💓
💗
💓
💗
💓
💗
💓
💗
💓
EVEEEETTTTT BU BÖLÜM HAKKINDA DA YORUMLARINIZI ALALIM GENÇLERRRBENCE ASEL İLE EMİR'İN ARASI ŞUANLIK GÜZEL İLERLİYORR
FARKETTİYSENİZ EĞER İLK DEFA GÖNDERİLİ,YORUMLU BİR BÖLÜM OLDU.HOŞUNUZA GİTTİYSE EĞER YAZIN .KÖTÜ OLAN BİŞEY DE VARSA EĞER YAZABİLİRSİNİZ.ELEŞTİRİLERE AÇIĞIM.İLK DENEYİMİM OLDUĞU İÇİN BİRAZ CAHİLİM😉
NEYSEE OYLAMAYI VE PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN.SEVİLİYORSUNUZZ💞💓💕💗
BU ARADA BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN 🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTOR VE SEVDALISI
Novela Juvenil18. yaşının hediyesi olan motor Asel'in başına neler açacak... hep beraber okuyup görelim :))