Geldi 2. şok,birbirimize selam verdik.Ayak üstü havadan sudan konularak sohbet ettik.Burda ne aradığını sorunca "Bundan sonra bende bu okuldayım " cevabını aldım.
Aha geldi 3.şokk.
İnşallah aynı sınıfta değilizdir diye içimden geçirmedim değil yanii.Yoksa çok rezil olurdum Emir'imin karşısında.Aynı okulda olmamızda büyük bir rezillik ama neysee.
Bidaha görüşmek üzere vedalaştık.Artık eve gitme zamanı gelmişti .
Bu sefer hız yapmayacaktım.Geze geze,yavaş yavaş tıpkı bir uslu çocuk gibi gideceğim evime :))
Eve vardığımda yemeğimi yedim , biraz televizyon izleyeyim diyip koltuğa uzandım,daha 5 dakika geçmeden kapı çaldı.
Saat çok geç değildi onun için pek garipsedim.
Normal birşey olduğunu düşünüp açtım kapıyı.
O sırada kapı çaldı.
Ezel'in en iyi arkadaşı Elçin gelmişti.
Çok sık bize uğrardı,arada yine böyle gece kaçamakları yapardı.Onun için alışığız,Bize merhaba dedikten sonra direkt Ezel'in yanına geçti.Sanki ailemizin bireyi gelmiş gibi devam ettik.
Saat 14 yaşındaki bir kızın dışarıya çıkması için pek uygun değildi.Anlaşılan Elçin'in ailesi bu duruma pek bişey demiyordu.
Elçin'e "Eviniz tam olarak nerede?" diye sorunca "2-3 sokak ötede abla" cevabını aldım.
Ailesinin pek sıkıntı etmeme sebebi buymuş demekki.Zaten bu sokaklardakilerin çoğu birbirini tanıyorlar.Ama ben ne mahallemi ne de mahallemdekileri tanıyordum.Bir tek aynı binada olduğumuz komşumu tanıyorum.
Mahalledekilere "Asel Fırtına'yı tanıyor musun diye sorarsanız eğer'Motoru olan,ünlü Esmer fırtınayı mı diyorsun?' cevabını alırsınız"
İnternetteki gibi diğer insanlar da 'Esmer Fırtına' diye tanıyolar beni...
Elçin ile oturup hiç konuşamdığım bir anda kafama dank edince kızların yanına yani odaya gittim.
Oturmuş birbirleriyle bir film hakkında konuşuyorlardı.
İçeriye girince Elçin cümlesini bitirdi,bana döndü.Ezel ise hala sırtını dönmüş bir şekilde laptoptan film arıyordu.
Boğazımı temizler gibi bir ses çikarınca Ezel de bana döndü.
"Biraz sohbet edelim mi,Elçin seni tanımak isterim,ne dersiniz?"İkiside onaylayınca içeriye,yanlarına oturdum.Elçin'e "Ablan var mı?" dedim.Ben soru sorarken Ezel de tekrardan film aramak için laptopa yöneldi.
Elçin"1 ablam,1abim var.En küçükleri benim" dedi.
"Ablan ya da abin nasıllar? Ne yapmaktan hoşlanırlar? Yaşları kaç ?" gibisinden sorular sorunca Elçin"Abim seninle yaşıt ablamda 1.5 senedir evli."dedi.Ardından hemen "Abim de senin gibi motorcuları ve motorları seviyor ,hatta onun da motoru var,"diyince abisini aşırı merak ettim.
"Kusura bakma seni sorguya çekiyormuş gibi oluyorum ama motoru var diyince merak ettim abini"dedim.Gerçekten de kızı sorguya çeker gibi sorular soruyordum...
Abisinin, ismini,yaşını,okuyorsa eğer hangi okulda okuduğunu sordum.
"Adı Emir,18 yaşında,İzmir .... lisesinde 12.sınıf öğrencisi"dedi
Söylediği cevapları yap-boz parçası gibi birleştirince motorcu tayfasındaki Emir olabileceğini düşündüm.
İnstagram hesabını Elçin'e gösterince"Evet evet abim bu" dedi.
Herhalde bayılacaktım.Daha demin ilerdeki görümcemle konuştuğumu öğrendim.
Şuan ölsem gam yemem.
Kızlara teşekkür edip yanlarından ayrıldım.Annemin yanına geçtim.
Elçin ile olan konuşmamızdan bahsettim.Ama görümce olayından bahsetmedim.Götüm yemezdi 😊😏😉
Annem"E iyiymiş,evimize yakın motorcuların olması senin açından çok iyi.Bari dengini bulursun aferin kızım."
Bu konuşmadan sonra annemin Emir'i ve Emir'in ailesini çok sevdiğini alamışsınızdır umarım...
Ezellerın yanına gittim,dizi izliyorlardı.Onlara eşlik ettim.
Oturduktan 20 dakika sonra kapı çaldı.
Annemin "Aseeelll kapıya baakk"Dedikten sonra "Neden ben yani evin en küçüğü dururken neden ben " diye sayıklayarak kapının yanına vardım.
Kapıyı açtım ve karşımdakine birde kendime bakıp kapıyı çalan kişinin yüzüne kapattım.
🤍
🩶
🖤
🤍
🩶
🖤
🤍
🩶
🖤
🤍
🩶
🖤
🤍
🩶
🖤
SİZCE KAPIYI KİM ÇALDI????ÇOK ZOR BİR SORU 🤣🤣🤣SINAV HAFTASINDAYIZ DİYE ÇOK UZUN BÖLÜM ATAMIYORUM AMA TATİL OLUNCA UPUZUUUNNNN BÖLÜMLER ATACAĞIM.BEKLEMEDE KALINN...
OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
SEVİLİYORSUNUZ...
🤍🩶🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTOR VE SEVDALISI
Fiksi Remaja18. yaşının hediyesi olan motor Asel'in başına neler açacak... hep beraber okuyup görelim :))